IJmuiden-Newcastle opgeschort tot 17 juni, lees ik net op de site.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Varen die nog dan? Of juist net pas weer of zo?
Zijn van die immer benevelde herenclub figurenquote:Op maandag 1 juni 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende: [..] staat ze nog steeds achter het ontwerp?
![]()
Oh okee. Ik ga wandelenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
Tevens snap ik de topkok opmerking van Fles niet
nou ja er moet een gedachte hebben achter gezeten. Denk niet dat ze niet ervaren mensen dit hebben laten ontwerpenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zijn van die immer benevelde herenclub figuren
Die blijven sowieso roepen hoe fantaaassssstisch hun werk is, of het nou kut is of niet
Tevens snap ik de topkok opmerking van Fles niet
Dankquote:
Ja zit erachterquote:Op maandag 1 juni 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er moet een gedachte hebben achter gezeten. Denk niet dat ze niet ervaren mensen dit hebben laten ontwerpen
Oh ja van die blessuretijdgevallen "Fuck the world up one more time, while I still can"quote:Op maandag 1 juni 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
Met heel erg omhoog gevallen bijna gepensioneerde beleidsmakers
Een adieu statement makenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja van die blessuretijdgevallen "Fuck the world up one more time, while I still can"Dat heb je overal wel
nou ja achteraf is makkelijk te zien dat dit zo niet werkt natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
Ik word er beetje droevig van als ik dit lees
https://www.trouw.nl/nieu(...)nooit-niet~b9d8ede5/
Maar goed, niet meer mijn stad, ze zoeken het maar uit met die bak ellende daar
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
Is niet echt een goede helderziende geweest geloof ik.quote:9 februari 2007, 19:57
Ik voorspel je: binnen tien jaar is de Schilderswijk verdwenen uit de toptien van armste buurten van Nederland.”
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
quote:Kijk naar de Vaillantlaan. Die straat noem ik een succes.”
Je gaat wandelen met een ventilator?quote:Op maandag 1 juni 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik ging wandelen. Powerbank check, USB-ventilator check, wie dut mij wat vandage
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat wandelen met een ventilator?
dat is die ookquote:Op maandag 1 juni 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo te lezen sluit Fles 'm aan op z'n powerbank. Slim wel.
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is een soort menselijke zoekmachine
"Snack the web"
deze is gelijk geschikt voor het ovquote:Op maandag 1 juni 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.aliexpress.com/item/32905196214.html
7$
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het geen wat je toch net niet zoekt maar wel leuk vindt
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is gelijk geschikt voor het ov
https://www.aliexpress.co(...)%232717%237567%23963
van de warmte?quote:
quote:
Kan ik een zoekopdracht opgevenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het geen wat je toch net niet zoekt maar wel leuk vindt
Be careful what you wish forquote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
*snackt het web*
- leuke vrouw .. resultaat 1
[ afbeelding ]
ja als je een specifieker resultat had gewenst wel jaquote:Op maandag 1 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik had een specifiekere zoekopdracht moeten geven.
het is je geluktquote:Op maandag 1 juni 2020 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Flipflopgenot.
De rij was lang maar liep mooi door, denk een kwartiertje gewacht ofzo. Maar in de winkel was het voor het eerst dat ik er kwam eigenlijk best prettig.
5 paar slippers en nog een soort wijde broek voor 20 euro.
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is je gelukt![]()
En hoe was de grote markt?
die roze zijn leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Kan weer even vooruit.
[ afbeelding ]
Zag er gezellig uit En niet gelijk belachelijk druk want zag nog vrije tafeltjes. Maar misschien ook nog net te vroeg, ben benieuwd hoe dat vanavond is.
[ afbeelding ]
Ja alle kindjes die niet hard genoeg werken worden in de machine gegooid om slippers van te makenquote:Op maandag 1 juni 2020 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken, maar denk dat deze wel machinaal gemaakt worden?
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle kindjes die niet hard genoeg werken worden in de machine gegooid om slippers van te maken
Had hem niet nodig, maar morgen wordt het nog warmer.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat wandelen met een ventilator?
zou daar een stream van zijnquote:Op maandag 1 juni 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle kindjes die niet hard genoeg werken worden in de machine gegooid om slippers van te maken
Wil je weer naar rondvliegende afgehakte ledematen kijkenquote:
ja de toevoer van nieuwe content op liveleak is gestoptquote:Op maandag 1 juni 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je weer naar rondvliegende afgehakte ledematen kijken
Werkt beter als het donker is heaquote:Op maandag 1 juni 2020 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
Disco activated.
Er hangen nu 12 Hue lampen en een Hue ledstrip in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had er laatst met een collega over, die zou het laten liggen want weet jij veel wat er allemaal aan zit? Alsof geld sowieso al niet super goor is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik loop al 1,5 jaar tig km per dag buiten en ik ben niet verder gekomen dan 20 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
blijven volhouden dusquote:Op maandag 1 juni 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop al 1,5 jaar tig km per dag buiten en ik ben niet verder gekomen dan 20 cent
Schoon en fris uit. In ieder geval niet smeriger dan het gemiddelde eurobiljet. Hebben we het nog niet over het Oostblokquote:Op maandag 1 juni 2020 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Had er laatst met een collega over, die zou het laten liggen want weet jij veel wat er allemaal aan zit? Alsof geld sowieso al niet super goor is.
Ja joh, ik had het ook gewoon opgepakt hoor. Maar die collega dus niet. Vond ik raar.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zag er schoo
[..]
Schoon en fris uit. In ieder geval niet smeriger dan het gemiddelde eurobiljet. Hebben we het nog niet over het Oostblok
Heb gister in de duinen nog dingen opgeraapt en in de volgende prullenbak gegooid, ik stoor me zeker in natuurgebieden aan rondslingerend afval.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Janou ja vroeger raapte ik ook wel lege blikjes en flesjes op om ze in een prullenbak te gooien maar dat doe ik niet meer
ik denk dat ik netto negatief zal staanquote:Op maandag 1 juni 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop al 1,5 jaar tig km per dag buiten en ik ben niet verder gekomen dan 20 cent
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
Omg mijn tokkieburen hebben zojuist zichzelf overtroffen. Zal zo even kijken of ik sneaky een foto kan maken.
doe net alsof je een selfie maaktquote:Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil het onopvallend doen maar ze staan ongeveer voor mijn raam.
gewoon doen alsof je je huis aan het filmen bent, neem je ze "per ongeluk" ook mee..quote:Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil het onopvallend doen maar ze staan ongeveer voor mijn raam.
Doe alsof je een selfie maakt voor Tinderquote:
Oh heerlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gevraagd, het mocht.Even gezichten enzo wegshoppen.
Maar van je vriendin heb je voorlopig geen last meerquote:Op maandag 1 juni 2020 16:33 schreef Fogel het volgende:
Klaar met klussen voor vandaag
Beton mixen en storten is kutwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.![]()
Die heeft meegeholpen. Ik probeer niet cement garden na te doen ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar van je vriendin heb je voorlopig geen last meer
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag geen zwembad voor de deur, net niet warm genoeg, maar niets wat een gezellige stoep BBQ in de weg staat.LevensgenietersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Vandaag geen zwembad voor de deur, net niet warm genoeg, maar niets wat een gezellige stoep BBQ in de weg staat.VolkshagenezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.![]()
![]()
Al die sauzen en bijpassende kleding ook echt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vroeg of ik een foto mocht maken. Riepen ze, EERST IEDEREEN IN DE ZIEKTEWET EVEN UIT BEELD!!quote:Op maandag 1 juni 2020 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Volkshagenezen![]()
![]()
Al die sauzen en bijpassende kleding ook echt
Ja herkenbaarquote:Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik een foto mocht maken. Riepen ze, EERST IEDEREEN IN DE ZIEKTEWET EVEN UIT BEELD!!
Laat de zon in je hart mensen.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja herkenbaar![]()
![]()
Zulk volk![]()
Ik had wat familie die echt exact zo was. Nu allemaal dood, ongerelateerd
Ik hendel het niet zo goed meer tegenwoordig, maar het alles uit het leven halen kunnen ze wel ja
Die demente?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef Molo het volgende:
Mijn inmiddels best wel oude buurman heeft een nieuwe sportauto gekocht
Echt zo'n karkas in een luxe wagen is het tegenwoordig, beschamend
Vandaag geen zwembad voor de deur, net niet warm genoeg, maar niets wat een gezellige stoep BBQ in de weg staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee diens rijbewijs is onder luid protest afgepakt door de psychiaterquote:
Dat lijkt me beter voor hem. En de rest van de mensheid.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee diens rijbewijs is onder luid protest afgepakt door de psychiater
Ik trek van die mensen die het nul probleem vinden om sociale vangnetten te gebruiken terwijl het totaal niet nodig is echt niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat de zon in je hart mensen.
En ik voel me hier echt veilig en dat is heel prettig. Heel soms trek ik hun herrie slecht want ze zitten wel echt bijna letterlijk voor mijn raam en ik lig op een meter van dat raam op de bank. Gelukkig heb ik fijne gordijnen, die zijn voor dus ook standaard dicht. Mijn moeder vindt dat vreselijk en snapt het ook niet. Maar zij woont dan ook niet in zo'n wijk.
Nooit geprobeerd. Is dat gewoon koffie maken en wachten tot het koud is? Want dat lukt me op kantoor vaak zatquote:Op maandag 1 juni 2020 16:27 schreef Molo het volgende:
@:gianni61
Die zwarte slow coffee vond ik drinkbaar, maar ga toch liever voor zelfgemaakte ijskoffie denk ik
Heeft meermaals tegen mijn auto aan gezetenquote:Op maandag 1 juni 2020 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter voor hem. En de rest van de mensheid.
Nee cold brew denk ik. Op lage temperatuur koffie maken. Duurt veel langer maar alle smerige gorigheid komt er niet in mee.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is dat gewoon koffie maken en wachten tot het koud is? Want dat lukt me op kantoor vaak zat
Zou er professioneel denk ik juist misschien last van hebben, het is zeker een bijzondere doelgroep. Ze schamen zich ook helemaal niet voor uitkeringen enzo en zien het gewoon als een recht.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik trek van die mensen die het nul probleem vinden om sociale vangnetten te gebruiken terwijl het totaal niet nodig is echt niet meer.
Als patiënten waren ze wel altijd mooi omdat ze dan dachten dat ik de dokteurrrrr liep uit te hangen maar zelf gewoon een pauper Hagenees ben van oorsprong dus prima snapte hoe het werkt in die gezinnen en zulks
Maar goed, ik ga even mijn kind die inmiddels voor mijn voeten loopt weg bonjouren en weer verder met plafonds aflakken
Zit er smerige gorigheid in koffie?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee cold brew denk ik. Op lage temperatuur koffie maken. Duurt veel langer maar alle smerige gorigheid komt er niet in mee.
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft meermaals tegen mijn auto aan gezeten
Twee buurvrouwen aangereden en toppunt was dat hij een bouwcontainer die er al een week stond over het hoofd zag en bleef gasgeven tot iemand hem erop attendeerde.
Mega druk in zijn auto en dan gaan ontkennen dat hij dat zelf gedaan had
![]()
Gewoon wel bij gaan zitten johquote:Op maandag 1 juni 2020 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou er professioneel denk ik juist misschien last van hebben, het is zeker een bijzondere doelgroep. Ze schamen zich ook helemaal niet voor uitkeringen enzo en zien het gewoon als een recht.
Maar als buurtjes, prima, ik ga er niet bij zitten maar wens ze wel veel plezier. En ik krijg altijd kerstkaartjes van de buren.
Afplakze!
Naja ik kan vanaf mijn bank de gesprekken ook wel volgen.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wel bij gaan zitten johZo'n tankje wijn, rol koffiebekertjes, buil chips merk nul en gaan met die banaan
Beetje aan je Haagse aksent werrâkâh
Yes, met klein beetje suiker erdoor is lekker en dan in de koelkast met hele koude melk.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Is dat gewoon koffie maken en wachten tot het koud is? Want dat lukt me op kantoor vaak zat
Deuk dus, geen drukquote:
Ik moet gaan koken nu.quote:
Lekker Hollands op tijd wel.quote:
Ik ben dan ook een Hollander.quote:
Is het niet fijner om te eten na het sporten?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een Hollander.
Nah, vooral want sporttijden.
Dan eten we/Joop pas om half tien ofzo, geen succes met slapen. Dus eten we vroeg.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet fijner om te eten na het sporten?
Zo’n bruine verschrompelde kwiwi dus...quote:Op maandag 1 juni 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Natuurlijk weer geen enkel ding van m'n lijstje gestreept dat ik vandaag moest doen.. alleen maar in de zon gezeten
FOEI!quote:Op maandag 1 juni 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Natuurlijk weer geen enkel ding van m'n lijstje gestreept dat ik vandaag moest doen.. alleen maar in de zon gezeten
Ik moet altijd aan jou denken als ik bier van de Haarlemse brouwerij Jopen drinkquote:Op maandag 1 juni 2020 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan eten we/Joop pas om half tien ofzo, geen succes met slapen. Dus eten we vroeg.
Je bent vast wel een keer in de Jopenkerk geweest?quote:Op maandag 1 juni 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan jou denken als ik bier van de Haarlemse brouwerij Jopen drink![]()
Vanochtend weer twee bij de super gehaaldStraks maar eens proeven
Nee. Ik kom nooit in Haarlem eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vast wel een keer in de Jopenkerk geweest?
quote:Op maandag 1 juni 2020 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo’n bruine verschrompelde kwiwi dus...
Okee, ik ben wel eens geweest. Best een aanrader om daar even een biertje te drinkenquote:Op maandag 1 juni 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik kom nooit in Haarlem eigenlijk
Dank je, zal eraan denkenquote:Op maandag 1 juni 2020 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben wel eens geweest. Best een aanrader om daar even een biertje te drinken
O, dan heb ik toch meer voor elkaar gekregen. Ik heb een fietspomp gekochtquote:Op maandag 1 juni 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Wauw, is het gelukt ja?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan heb ik toch meer voor elkaar gekregen. Ik heb een fietspomp gekocht
Heb je je weer om laten lullen terwijl je voor een simpel ding kwam?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Blits dingetje gekocht hoor. Inklapbaar voetenplankje. Meerdere nippeltjes.
quote:Op maandag 1 juni 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je weer om laten lullen terwijl je voor een simpel ding kwam?
Er was niet schattig verkoopmeisje die licht giechelend zei dat er meerdere nippeltjes bijzaten?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik laat me niet omlullen. Sowieso hadden ze maar keuze uit twee.
Het was een oude vent en ik had geen interesse in zijn nippeltjesquote:Op maandag 1 juni 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er was niet schattig verkoopmeisje die licht giechelend zei dat er meerdere nippeltjes bijzaten?
Gemiste kans van die winkel wel dan.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een oude vent en ik had geen interesse in zijn nippeltjes
vanmorgen al gedaan, vandaag doe ik niks meerquote:Op maandag 1 juni 2020 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond dus een fietstochtje in plaats van een wandeling
Wat doen die mensen daar?quote:
Vaak, is dat meer of minder?quote:Op maandag 1 juni 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Protesteren tegen het feit dat Amerikaanse agenten vaak donkere mensen doodmaken.
quote:Verreweg de meeste doden zijn wit. Vorig jaar vielen er volgens The Washington Post 494 witte en 258 zwarte doden. The Guardian telde 581 witte en 306 zwarte doden. Maar omdat er meer witte dan zwarte Amerikanen zijn, komen er relatief meer zwarten om door politiegeweld. De kans dat zwarten door een politiekogel gedood worden, is tweëeneenhalf keer zo groot.
En waarom wordt deze flinke bijeenkomst opeens geaccepteerd, dit zijn wel meer dan 30 mensenquote:Op maandag 1 juni 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Protesteren tegen het feit dat Amerikaanse agenten vaak donkere mensen doodmaken.
Ze gooien het maar op vrijheid van meningsuiting las ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En waarom wordt deze flinke bijeenkomst opeens geaccepteerd, dit zijn wel meer dan 30 mensen
Ah ja want dan gelden de maatregelen tegen ziekteverspreiding opeens niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gooien het maar op vrijheid van meningsuiting las ik.
Zoveel mensen bij elkaar.quote:
Ik doe het meestal met een aanstekerquote:Op maandag 1 juni 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu echt een enorm schraal flesopenertje op mijn balkon nu. Ik wil eigenlijk wel iets awesomes. Ik zag op Facebook iets van een pistool achtig ding waarmee je doppen na het openen weg kon schieten, dat lijkt me wel wat. Iemand nog ideeën?
Mij teveel hipsters daar.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vast wel een keer in de Jopenkerk geweest?
Nee dat is besproken met de corona's. Pentecost ceasefire hebben die. Die jongens worden ook moe na 3 maanden natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja want dan gelden de maatregelen tegen ziekteverspreiding opeens niet meer.
Maar wel praktischquote:
M'n complimentenquote:Op maandag 1 juni 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan heb ik toch meer voor elkaar gekregen. Ik heb een fietspomp gekocht
Een krantquote:Op maandag 1 juni 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu echt een enorm schraal flesopenertje op mijn balkon nu. Ik wil eigenlijk wel iets awesomes. Ik zag op Facebook iets van een pistool achtig ding waarmee je doppen na het openen weg kon schieten, dat lijkt me wel wat. Iemand nog ideeën?
Lasagnequote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef Molo het volgende:
Lasagne in de oven, geen zin om me druk te maken over demonstraties en zulks
Totdat die lasagne zo gaat protesteren vanwege de hevige segregatie van de ingrediënten.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:03 schreef Molo het volgende:
Lasagne in de oven, geen zin om me druk te maken over demonstraties en zulks
Spinazie even bakken tot geslonkenquote:
Zal bij lasagne eerder aan de combinatie liggen..quote:Op maandag 1 juni 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat die lasagne zo gaat protesteren vanwege de hevige segregatie van de ingrediënten.
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat die lasagne zo gaat protesteren vanwege de hevige segregatie van de ingrediënten.
Oude kaasquote:Op maandag 1 juni 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Spinazie even bakken tot geslonken
Roux maken, tot kaassaus maken met blauwe kaas erdoor, peper en wat nootmuskaat.
Laagjes maken en aftoppen met wat oude kaas
Simpel en lekkah
Barilla bladen, lekkerste die er zijn
Ik stap voor jou in een vliegmachienquote:Op maandag 1 juni 2020 19:09 schreef Molo het volgende:
Eclectisch geheel aan ingrediënten qua land van herkomst wel hoor
Italiaanse bladeren, zwarte (har har) peper uit India, nootmuskaat uit Duitsland (daar gekocht iig), spinazie, melk en oude kaas uit Nederland, boter uit Frankrijk, blauwe kaas uit Denemarken
Wow
Eddie Wallie zou er versteld van staan
Volledig inclusieve multiraciale lasagnequote:Op maandag 1 juni 2020 19:09 schreef Molo het volgende:
Eclectisch geheel aan ingrediënten qua land van herkomst wel hoor
Italiaanse bladeren, zwarte (har har) peper uit India, nootmuskaat uit Duitsland (daar gekocht iig), spinazie, melk en oude kaas uit Nederland, boter uit Frankrijk, blauwe kaas uit Denemarken
Wow
Eddie Wallie zou er versteld van staan
Ik wel als het kanquote:
Dan moet je niet bij mij lasagne komen eten, zit altijd wel oude kaas inquote:Op maandag 1 juni 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee gek.
Zonder oude kaas of blauwe kaas
Vind 90% van oude kaas naar zweetvoeten smaken.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij lasagne komen eten, zit altijd wel oude kaas in
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik stap voor jou in een vliegmachien
Yesquote:Op maandag 1 juni 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volledig inclusieve multiraciale lasagne
Damn, kaas is baas, kaas is levenquote:
Hou ik vanquote:Op maandag 1 juni 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind 90% van oude kaas naar zweetvoeten smaken.
Ik weet niet hoe zweetvoeten smaken. Ben ik nu raar?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind 90% van oude kaas naar zweetvoeten smaken.
Fetisjist.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou ik van
Tweemaal omdat Eddy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me op basis van geur soms best indenken hoe iets proeftquote:Op maandag 1 juni 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zweetvoeten smaken. Ben ik nu raar?
Elsa lag vrij luidruchtig te kermenquote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
Koos dacht een YouTube filmpje van Frozen aan te zetten voor Miep
En ja hoor, datgene wat toch een keer moest gebeuren, gebeurde.
Was Frozen porno![]()
![]()
Welkom in het nieuwe nu.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:28 schreef DaMart het volgende:
Zie net de foto's van Amsterdam... dus omdat in Amerika iemand is overleden, gaan mensen hier massaal het coronavirus delen... stelletje idioten.
Maar hoe dan, je ziet toch op welke website je zitquote:Op maandag 1 juni 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
Was Frozen porno![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
Was Frozen porno![]()
![]()
"per ongeluk"quote:Op maandag 1 juni 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
Was Frozen porno![]()
![]()
Duizenden mensen, echt, koekoekquote:Op maandag 1 juni 2020 19:28 schreef DaMart het volgende:
Zie net de foto's van Amsterdam... dus omdat in Amerika iemand is overleden, gaan mensen hier massaal het coronavirus delen... stelletje idioten.
YouTu.bequote:Op maandag 1 juni 2020 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar hoe dan, je ziet toch op welke website je zit.
Hoe reageerde ze?
Indien Scandinavian Airlines hun regels niet aanpast, ik. Want anders mag ik niet vliegen.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat er hier een mondkapje opdoen? 😷
Van mij mogen ze de gegevens van die mensen noteren en als ze over 2 weken een IC-bed nodig hebben, onderaan de prioriteitenlijst zetten.quote:
als de overheid tussen nu en morgenochtend niet van beleid afstap zal ik wel moeten om geen 95 euro boete te kunnen krijgenquote:Op maandag 1 juni 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat er hier een mondkapje opdoen? 😷
Ja gok dat niet mag, maar echt joh, dit is toch niet te gelovenquote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de gegevens van die mensen noteren en als ze over 2 weken een IC-bed nodig hebben, onderaan de prioriteitenlijst zetten.
Neen. https://www.allrecipes.com/recipe/223261/authentic-mole-sauce/quote:
Ben je getint? Dan kun je altijd gewoon roepen 'George Floyd!!!'quote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als de overheid tussen nu en morgenochtend niet van beleid afstap zal ik wel moeten om geen 95 euro boete te kunnen krijgen
Verschrikkelijk. Kun je niet met je motor?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als de overheid tussen nu en morgenochtend niet van beleid afstap zal ik wel moeten om geen 95 euro boete te kunnen krijgen
Waarom zou je in godsnaam ook in Nederland gaan protesteren tegen iets dat aan de andere kant van de wereld is gebeurd...quote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja gok dat niet mag, maar echt joh, dit is toch niet te geloven
Nou vind ik zelf dat versoepelen absoluut prima is. Maar megabijeenkomsten zijn gewoon dom.
En helemaal deze anti zwarte pieten club die morgen toch niet hoeft te werken
nee, hollandser kan je ze niet krijgen zeg maarquote:Op maandag 1 juni 2020 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben je getint? Dan kun je altijd gewoon roepen 'George Floyd!!!'
Ok, matig, ook echt nul zin om me hier druk om te maken![]()
Klinkt goed! Benieuwd of het lekker smaaktquote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. https://www.allrecipes.com/recipe/223261/authentic-mole-sauce/
Niet die, maar een variant ervan.
Inderdaad zeg. Mafklappers.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef Molo het volgende:
En helemaal deze anti zwarte pieten club die morgen toch niet hoeft te werken
Die komen niet voor in het recept dat ik gebruik, maar aangezien dat in het Noors is (en aangepast op wat er hier makkelijk te koop is), deelde ik een Engelsequote:Op maandag 1 juni 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Benieuwd of het lekker smaakt
Heb je daar tomatillos kunnen vinden?
zonder rijbewijs is dat een nog veel hogere boetequote:Op maandag 1 juni 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Kun je niet met je motor?
Verschrikkelijk. Ontzettend veel sterkte in dat veevervoer.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder rijbewijs is dat een nog veel hogere boete
en ik vind het niet perse verschrikkelijk, tis 20 min in de ochtend, s avonds met collega meerijden, 1 avond wel met ov terug
Omdat het kan en je dan mooi je beroepsjankvriendjes weer kunt zien en in de avonduren samen kunt blowen en op hun piemel rijden?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam ook in Nederland gaan protesteren tegen iets dat aan de andere kant van de wereld is gebeurd....
veevervoer? er is bijna geen (momenteel max 1 extra passagier, anders hooguit 5) hond in de bus die ik pakquote:Op maandag 1 juni 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ontzettend veel sterkte in dat veevervoer.
Aanrader is wel om chipotle te kopen, dat spul is zo waanzinnig lekkerquote:Op maandag 1 juni 2020 19:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die komen niet voor in het recept dat ik gebruik, maar aangezien dat in het Noors is (en aangepast op wat er hier makkelijk te koop is), deelde ik een Engelse
https://gladkokken.no/opp(...)i-urter-og-sjokolade
Als je er zoveel morele problemen mee hebt dan tik je die 95 euro toch glimlachend af, klein prijsje om een principe rechtop te houden.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder rijbewijs is dat een nog veel hogere boete
en ik vind het niet perse verschrikkelijk, tis 20 min in de ochtend, s avonds met collega meerijden, 1 avond wel met ov terug
Ja, is hier te koop, maar naast paprika reageert mijn lijf idioot op jalapeņo (schijnt een kruisallergie te zijn met graspollen). Verder kan ik eigenlijk de meeste types chili wel eten.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Aanrader is wel om chipotle te kopen, dat spul is zo waanzinnig lekker![]()
Mocht je het daar niet kunnen krijgen kan ik wel keer opsturen naar je
maar die heb ik dus nietquote:Op maandag 1 juni 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je er zoveel morele problemen mee hebt.
Oh dat is balen zegquote:Op maandag 1 juni 2020 19:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, is hier te koop, maar naast paprika reageert mijn lijf idioot op jalapeņo (schijnt een kruisallergie te zijn met graspollen). Verder kan ik eigenlijk de meeste types chili wel eten.
Laat even weten of het lekker isquote:
Lasagne met spinazie, blauwe kaas en oude kaasquote:
🤤quote:Op maandag 1 juni 2020 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Lasagne met spinazie, blauwe kaas en oude kaas
Verschrikkelijk. Sterkte man.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die heb ik dus niet
als het nodig is, ga ik met ov, niet anders dan anders
Oh maar dat lust ik ook wel hoorquote:Op maandag 1 juni 2020 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Lasagne met spinazie, blauwe kaas en oude kaas
*burp*quote:
Chinees is sowieso zwaar ondergewaardeerd eten dat wordt weggezet als simpel afhaalvoer.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Opwarmchinees benadert de perfectie wel behoorlijk aardig. Lekker, voedzaam, in 5 minuten klaar en alle afwas die je er aan hebt is 1 lepel
roep dat eens in CUL?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Opwarmchinees benadert de perfectie wel behoorlijk aardig. Lekker, voedzaam, in 5 minuten klaar en alle afwas die je er aan hebt is 1 lepel
Oh daar ben ik al voor minder onder de tegeltjes geschoffeldquote:
dat geld voor al het (bijna) kant en klare voerquote:Op maandag 1 juni 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
(al zou een kuub minder zout per gerecht wel mogen)
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar ben ik al voor minder onder de tegeltjes geschoffeld
En zeker niet de Indo-Chinees zo als we die in Nederland hebbenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:26 schreef Fogel het volgende:
Ik ben pro-afhaalchinees![]()
![]()
Helaas hebben we ze hier niet
importeer een chinees, gat in de markt..quote:Op maandag 1 juni 2020 20:26 schreef Fogel het volgende:
Ik ben pro-afhaalchinees![]()
![]()
Helaas hebben we ze hier niet
Dit is dus van de echte Chinees he, over van gisteren. En echt goed spul, en niet te zout.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ben het wel met je eens hoor, prima spul vaak dat kant en klaar spul; uiteraard niet alles maar goed.
oh, das hier ook met de afhaalchinees, veel te veel voor 1xquote:Op maandag 1 juni 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is dus van de echte Chinees he, over van gisteren. En echt goed spul, en niet te zout.
Zijn er nog nietquote:
Nu heb ik weer zin in een bbqquote:
Maar ze komen wel dus.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn er nog niet.
We moeten nog even wat beter nadenken over de indeling van het balkon en hoe het zit met zaken als zonnestand en regenval, dus balkonplantjes uitzoeken wordt een activiteit voor de toekomst.
Braam?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga maar jam maken dit jaar.
[ afbeelding ]
Oh wow. Gewoon wow.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga maar jam maken dit jaar.
[ afbeelding ]
Correct!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct!
En voor de beeldvorming, zo groot is 'ie dus.
[ afbeelding ]
Als je ook framboos wil moet je even een gil geven.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En die troep is voorlopig een oneindig verhaal. Tijd voor een border achterin.
Nee dank je, daar ben ik allergisch voor.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je ook framboos wil moet je even een gil geven.
Lol nee dan is het geen goed idee.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dank je, daar ben ik allergisch voor.
Kleffigheid in de roze wolken periodequote:Op maandag 1 juni 2020 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liefjes
Ik blijf maar zķ verliefd![]()
![]()
Kan niet wachten op ons weekje vakantie![]()
Ja, annoying en klef, maar moest het ff kwijt
das een minidwergbraampjequote:Op maandag 1 juni 2020 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct!
En voor de beeldvorming, zo groot is 'ie dus.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jaquote:Op maandag 1 juni 2020 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleffigheid in de roze wolken periode
Burgemeester Halsema snapt iets niet.quote:Het protest op de Dam in Amsterdam waar enkele duizenden actievoerders op afkwamen, is te belangrijk om in te grijpen, zei burgemeester Halsema
Trustequote:
Soms mis ik die periode in mijn huidige relatie.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
Als is er soms ook heus een hobbeltje. Maar mčn, ik ben echt verliefd. En wederzijds. Heaven![]()
Thanksquote:Op maandag 1 juni 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms mis ik die periode in mijn huidige relatie.![]()
Geniet ervan zolang het duurt!
Kwam in het centrum langs een steegje dat bomvol staande mensen op 35 cm afstand zat. Dik ah feesten. In de buurt vd Kettingstraatquote:Op maandag 1 juni 2020 21:16 schreef mschol het volgende:
drukte galore bij lokaal terrasje.. en staan plekken zo te zien..
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
das een minidwergbraampje
Ja, zoveel ruimte heb ik hier überhaupt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoe lang ben je al bezig met de persoon in kwestie?quote:
3 mnd pasquote:Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig met de persoon in kwestie?
met die steegjes daar verbaasd mij dat nietquote:Op maandag 1 juni 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kwam in het centrum langs een steegje dat bomvol staande mensen op 35 cm afstand zat. Dik ah feesten. In de buurt vd Kettingstraat
Mij verbaast het wel. In de zin dat het in de rest vh centrum (waar ik langs kwam dan) prima geregeld leek. En men zich ad regels leek te houden.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
met die steegjes daar verbaasd mij dat niet
hier hebben ze nog 1750 m2 ruimtequote:Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zoveel ruimte heb ik hier überhaupt niet.
ben pas onder de indruk bij het 10-voudigequote:
Je hoeft niet onder de indruk te zijnquote:Op maandag 1 juni 2020 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
ben pas onder de indruk bij het 10-voudige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |