IJmuiden-Newcastle opgeschort tot 17 juni, lees ik net op de site.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Varen die nog dan? Of juist net pas weer of zo?
Zijn van die immer benevelde herenclub figurenquote:Op maandag 1 juni 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende: [..] staat ze nog steeds achter het ontwerp?
![]()
Oh okee. Ik ga wandelenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
Tevens snap ik de topkok opmerking van Fles niet
nou ja er moet een gedachte hebben achter gezeten. Denk niet dat ze niet ervaren mensen dit hebben laten ontwerpenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zijn van die immer benevelde herenclub figuren
Die blijven sowieso roepen hoe fantaaassssstisch hun werk is, of het nou kut is of niet
Tevens snap ik de topkok opmerking van Fles niet
Dankquote:
Ja zit erachterquote:Op maandag 1 juni 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er moet een gedachte hebben achter gezeten. Denk niet dat ze niet ervaren mensen dit hebben laten ontwerpen
Oh ja van die blessuretijdgevallen "Fuck the world up one more time, while I still can"quote:Op maandag 1 juni 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
Met heel erg omhoog gevallen bijna gepensioneerde beleidsmakers
Een adieu statement makenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja van die blessuretijdgevallen "Fuck the world up one more time, while I still can"Dat heb je overal wel
nou ja achteraf is makkelijk te zien dat dit zo niet werkt natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
Ik word er beetje droevig van als ik dit lees
https://www.trouw.nl/nieu(...)nooit-niet~b9d8ede5/
Maar goed, niet meer mijn stad, ze zoeken het maar uit met die bak ellende daar
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
Is niet echt een goede helderziende geweest geloof ik.quote:9 februari 2007, 19:57
Ik voorspel je: binnen tien jaar is de Schilderswijk verdwenen uit de toptien van armste buurten van Nederland.”
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
quote:Kijk naar de Vaillantlaan. Die straat noem ik een succes.”
Je gaat wandelen met een ventilator?quote:Op maandag 1 juni 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik ging wandelen. Powerbank check, USB-ventilator check, wie dut mij wat vandage
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat wandelen met een ventilator?
dat is die ookquote:Op maandag 1 juni 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo te lezen sluit Fles 'm aan op z'n powerbank. Slim wel.
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is een soort menselijke zoekmachine
"Snack the web"
deze is gelijk geschikt voor het ovquote:Op maandag 1 juni 2020 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.aliexpress.com/item/32905196214.html
7$
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het geen wat je toch net niet zoekt maar wel leuk vindt
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is gelijk geschikt voor het ov
https://www.aliexpress.co(...)%232717%237567%23963
van de warmte?quote:
quote:
Kan ik een zoekopdracht opgevenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het geen wat je toch net niet zoekt maar wel leuk vindt
Be careful what you wish forquote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
*snackt het web*
- leuke vrouw .. resultaat 1
[ afbeelding ]
ja als je een specifieker resultat had gewenst wel jaquote:Op maandag 1 juni 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik had een specifiekere zoekopdracht moeten geven.
het is je geluktquote:Op maandag 1 juni 2020 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Flipflopgenot.
De rij was lang maar liep mooi door, denk een kwartiertje gewacht ofzo. Maar in de winkel was het voor het eerst dat ik er kwam eigenlijk best prettig.
5 paar slippers en nog een soort wijde broek voor 20 euro.
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is je gelukt![]()
En hoe was de grote markt?
die roze zijn leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Kan weer even vooruit.
[ afbeelding ]
Zag er gezellig uit En niet gelijk belachelijk druk want zag nog vrije tafeltjes. Maar misschien ook nog net te vroeg, ben benieuwd hoe dat vanavond is.
[ afbeelding ]
Ja alle kindjes die niet hard genoeg werken worden in de machine gegooid om slippers van te makenquote:Op maandag 1 juni 2020 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken, maar denk dat deze wel machinaal gemaakt worden?
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle kindjes die niet hard genoeg werken worden in de machine gegooid om slippers van te maken
Had hem niet nodig, maar morgen wordt het nog warmer.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat wandelen met een ventilator?
zou daar een stream van zijnquote:Op maandag 1 juni 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle kindjes die niet hard genoeg werken worden in de machine gegooid om slippers van te maken
Wil je weer naar rondvliegende afgehakte ledematen kijkenquote:
ja de toevoer van nieuwe content op liveleak is gestoptquote:Op maandag 1 juni 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je weer naar rondvliegende afgehakte ledematen kijken
Werkt beter als het donker is heaquote:Op maandag 1 juni 2020 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
Disco activated.
Er hangen nu 12 Hue lampen en een Hue ledstrip in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 1 juni 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had er laatst met een collega over, die zou het laten liggen want weet jij veel wat er allemaal aan zit? Alsof geld sowieso al niet super goor is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik loop al 1,5 jaar tig km per dag buiten en ik ben niet verder gekomen dan 20 centSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
blijven volhouden dusquote:Op maandag 1 juni 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop al 1,5 jaar tig km per dag buiten en ik ben niet verder gekomen dan 20 cent
Schoon en fris uit. In ieder geval niet smeriger dan het gemiddelde eurobiljet. Hebben we het nog niet over het Oostblokquote:Op maandag 1 juni 2020 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Had er laatst met een collega over, die zou het laten liggen want weet jij veel wat er allemaal aan zit? Alsof geld sowieso al niet super goor is.
Ja joh, ik had het ook gewoon opgepakt hoor. Maar die collega dus niet. Vond ik raar.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zag er schoo
[..]
Schoon en fris uit. In ieder geval niet smeriger dan het gemiddelde eurobiljet. Hebben we het nog niet over het Oostblok
Heb gister in de duinen nog dingen opgeraapt en in de volgende prullenbak gegooid, ik stoor me zeker in natuurgebieden aan rondslingerend afval.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Janou ja vroeger raapte ik ook wel lege blikjes en flesjes op om ze in een prullenbak te gooien maar dat doe ik niet meer
ik denk dat ik netto negatief zal staanquote:Op maandag 1 juni 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop al 1,5 jaar tig km per dag buiten en ik ben niet verder gekomen dan 20 cent
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
Omg mijn tokkieburen hebben zojuist zichzelf overtroffen. Zal zo even kijken of ik sneaky een foto kan maken.
doe net alsof je een selfie maaktquote:Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil het onopvallend doen maar ze staan ongeveer voor mijn raam.
gewoon doen alsof je je huis aan het filmen bent, neem je ze "per ongeluk" ook mee..quote:Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil het onopvallend doen maar ze staan ongeveer voor mijn raam.
Doe alsof je een selfie maakt voor Tinderquote:
Oh heerlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gevraagd, het mocht.Even gezichten enzo wegshoppen.
Maar van je vriendin heb je voorlopig geen last meerquote:Op maandag 1 juni 2020 16:33 schreef Fogel het volgende:
Klaar met klussen voor vandaag
Beton mixen en storten is kutwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.![]()
Die heeft meegeholpen. Ik probeer niet cement garden na te doen ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar van je vriendin heb je voorlopig geen last meer
quote:Op maandag 1 juni 2020 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag geen zwembad voor de deur, net niet warm genoeg, maar niets wat een gezellige stoep BBQ in de weg staat.LevensgenietersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Vandaag geen zwembad voor de deur, net niet warm genoeg, maar niets wat een gezellige stoep BBQ in de weg staat.VolkshagenezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.![]()
![]()
Al die sauzen en bijpassende kleding ook echt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vroeg of ik een foto mocht maken. Riepen ze, EERST IEDEREEN IN DE ZIEKTEWET EVEN UIT BEELD!!quote:Op maandag 1 juni 2020 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Volkshagenezen![]()
![]()
Al die sauzen en bijpassende kleding ook echt
Ja herkenbaarquote:Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik een foto mocht maken. Riepen ze, EERST IEDEREEN IN DE ZIEKTEWET EVEN UIT BEELD!!
Laat de zon in je hart mensen.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja herkenbaar![]()
![]()
Zulk volk![]()
Ik had wat familie die echt exact zo was. Nu allemaal dood, ongerelateerd
Ik hendel het niet zo goed meer tegenwoordig, maar het alles uit het leven halen kunnen ze wel ja
Die demente?quote:Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef Molo het volgende:
Mijn inmiddels best wel oude buurman heeft een nieuwe sportauto gekocht
Echt zo'n karkas in een luxe wagen is het tegenwoordig, beschamend
Vandaag geen zwembad voor de deur, net niet warm genoeg, maar niets wat een gezellige stoep BBQ in de weg staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet vooral zo keihard lachen om die koelkast.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |