Ja, je moet inderdaad die gekke tweede optie hebben. Zoals Mineola al zegt bedoelen ze daar schoenmaat 9-12 mee. Waarschijnlijk is het logischer als je de site in het Engels bekijkt.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij Next besteld, op de één of andere manier verdwaal ik altijd daar, en als ik dan toch iets leuks zie, is het niet meer beschikbaar in ZZ's maat. Maar goed, gezien o.a. jouw ervaring op sokkengebied ging ik net weer eens vol goede moed naar nextdirect. Alleen wat sokken bestellen, hoe moeilijk kan het zijn...![]()
Blijkt dat maat 27-30 bij geen enkele sok vermeldt wordt, niet eens als uitverkocht, gewoon niet:
[ afbeelding ]
Zou het een weergave-fout zijn, en moet ik de tweede optie van boven hebben? Of krijg ik dan babysokken?![]()
De mouwen en pijpen (en de capuchonquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:26 schreef Ynske het volgende:
Vraagje, ik ben aan t kijken naar zo'n ielm pak.
Meneer zit nu met zijn 10 maanden nog in maat 74. En ik dacht dat zo'n pak voor t najaar wel fijn zou zijn voor in de tuin te ravotten.
Zou ik dan gaan voor een maat 80 (10-14 maanden) of toch voor de maat 86 (15-24 maanden)?
Misschien dat hier iemand is die weet hoe ze vallen.
Bas heeft er een in maat 80, hij zit in maat 74. Wat ruimer is niet erg, ik merk dat de romp wat krap valt met wasbare luier en kruipen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:26 schreef Ynske het volgende:
Vraagje, ik ben aan t kijken naar zo'n ielm pak.
Meneer zit nu met zijn 10 maanden nog in maat 74. En ik dacht dat zo'n pak voor t najaar wel fijn zou zijn voor in de tuin te ravotten.
Zou ik dan gaan voor een maat 80 (10-14 maanden) of toch voor de maat 86 (15-24 maanden)?
Misschien dat hier iemand is die weet hoe ze vallen.
Ik ben eens gaan kijken maar vind het echt helemaal niks, wat een drukke printsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kom net via Facebook bij een site waar ze kleding verkopen voor volwassenen, maar ook voor kinderen.
Vind het aanbod best leuk!
https://mrgugu.com/nl
Haha, ik hou daar wel vanquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan kijken maar vind het echt helemaal niks, wat een drukke prints
Ja mijn dochter aast hier ook al opquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kom net via Facebook bij een site waar ze kleding verkopen voor volwassenen, maar ook voor kinderen.
Bestel er maar niks.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag wel een shirt met frietprint, jurken zie ik inderdaad niet meer.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja mijn dochter aast hier ook al op![]()
Vroeger hadden ze jurken met frietprint enzo
Daar is niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha, ik hou daar wel vanNiet alles hoor, die shirts met dierenkoppen vind ik ook niks.
Oh, ik kleed mezelf ook vrij saai hoor. Als ik wat koop, koop ik altijd op safe. Maar voor kinderen vind ik het wat anders. Die mogen van mij wel lekker kleurrijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee toch?Zelf vind ik het niks maar kan me voorstellen dat je het leuk vindt. Ik word ook steeds saaier qua kleding merk ik, vroeger droeg ik vaak knalkleuren maar de laatste jaren ben ik meer van de zachtere kleuren.
Deze kleding schijnt in Polen geproduceerd te worden. Geen idee of dat een pluspunt isquote:Op zondag 14 juni 2020 10:35 schreef lunapuella het volgende:
Ik sta sowieso heel sceptisch tegenover al die op FB en Insta adverterende kledingmerken. 9 van de 10 keer is het goedkope Chinese meuk, van veel minder kwaliteit dan op de foto en nauwelijks retourmogelijkheden.
Reageren helemaal niet op mijn vragen. Ik bestel er gewoon niet meer. Ben benieuwd of ik m’n bestelling ooit nog ga krijgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh da's ruk Fannetje. Slechte klantenservice?
quote:Op maandag 15 juni 2020 20:57 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Reageren helemaal niet op mijn vragen. Ik bestel er gewoon niet meer. Ben benieuwd of ik m’n bestelling ooit nog ga krijgen.
Ja, alles altijd. Gewoon op een kort 30 graden programma en binnen laten drogenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:09 schreef MaJo het volgende:
Even een kinderkleertjes vraag: als je deze nieuw koopt, wassen jullie deze dan? Ik ben zo bang dat de zachtheid meteen verloren gaat
Eerst wel, maar nu inmiddels (na 2 jaar) niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:09 schreef MaJo het volgende:
Even een kinderkleertjes vraag: als je deze nieuw koopt, wassen jullie deze dan? Ik ben zo bang dat de zachtheid meteen verloren gaat
Even opgezocht, maar dat lijkt mij juist echt super onhandigquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:22 schreef Keroppi het volgende:
Geinfluenced door hier heb ik ook zo’n Ielm pak gekocht. Hoewel sommige prints niet helemaal mijn smaak zijn, heb ik een leuke met lieveheersbeestjes in de sale gescoord.
Vandaag gearriveerd en ik snap het enthousiame, wat een fijn ding zeg! Misschien niet helemaal voor dit seizoen, maar als ze in het najaar (regen...) op de fiets naar het KDV moet lijkt het me superhandig.
De meeste kinderen die die dingen dragen gaan nog niet zelf plassenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar dat lijkt mij juist echt super onhandig
Als kind moet plassen moet alles uit en kunnen ze vaak niet zelf doen, erg warm en duur?
Waarom geen losse jas en regenbroek als ik vragen mag?
Ik heb een baby van ongeveer 10 maanden. Die kan sowieso niets zelf aan of uit doen, en aangeven dat ze moet plassen is ook nog niet aan de ordequote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar dat lijkt mij juist echt super onhandig
Als kind moet plassen moet alles uit en kunnen ze vaak niet zelf doen, erg warm en duur?
Waarom geen losse jas en regenbroek als ik vragen mag?
Had er ook nooit het oorspronkelijke bedrag voor betaald, maar in de sale voor circa 26 euro vond ik nog best te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
Ah, ja mijn wurm had en heeft het altijd warm en draagt ook vrijwel nooit een jas ofzo.
Die skipakken van de Lidl zijn trouwens aanzienlijk goedkoper en ook waterproof, ideaal in ze context
Onderbroeken maat 86 zijn er niet in heel veel winkels. Mijn ervaring is dat zeeman vrij klein valt, dus je zou daar de maat 92 kunnen proberen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:25 schreef Takkie88 het volgende:
Zoek ook nog onderbroeken maat 86. Voor over haar luier als een romper te warm is. Daarvoor nog tips?
Met nog een luier er onder kun je prima 98/104 pakken hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Onderbroeken maat 86 zijn er niet in heel veel winkels. Mijn ervaring is dat zeeman vrij klein valt, dus je zou daar de maat 92 kunnen proberen?
Hier hadden we wel een onderbroek over de luier, maar dat had te maken met een kind dat bijna 4 was, en weigerde zindelijk te worden... Een romper is dan niet echt handig meerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Met nog een luier er onder kun je prima 98/104 pakken hoor
Ik heb het zelf trouwens nooit gedaan, een onderbroek over een luier. Heeft dat voordelen?
Ik doe dat vooral als het te warm is voor een romper en mij een luchtig shirtje fijner lijkt. Een strak onderbroekje over de luier helpt wel tegen scheefgaan/uitzakken van de luier.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Met nog een luier er onder kun je prima 98/104 pakken hoor
Ik heb het zelf trouwens nooit gedaan, een onderbroek over een luier. Heeft dat voordelen?
oké, maar ik zie nog steeds niet wat de toegevoegde waarde is van de onderbroek versus geen onderbroekquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier hadden we wel een onderbroek over de luier, maar dat had te maken met een kind dat bijna 4 was, en weigerde zindelijk te worden... Een romper is dan niet echt handig meer![]()
Haha, hier ook een zoon met slechts een rug met een gat er inquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier hadden we wel een onderbroek over de luier, maar dat had te maken met een kind dat bijna 4 was, en weigerde zindelijk te worden... Een romper is dan niet echt handig meerDie onderbroek had maat 86/92 trouwens, bij afwezigheid van enige bilvorm... Kind draagt nu met lengtemaat 128 ook slim fit korte broeken in 104/110
@:Takkie88 We hadden Next onderbroeken bedenk ik me net, die hadden toen dus ook 86/92.
Maar is het bilstukquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier hadden we wel een onderbroek over de luier, maar dat had te maken met een kind dat bijna 4 was, en weigerde zindelijk te worden... Een romper is dan niet echt handig meerDie onderbroek had maat 86/92 trouwens, bij afwezigheid van enige bilvorm... Kind draagt nu met lengtemaat 128 ook slim fit korte broeken in 104/110
@:Takkie88 We hadden Next onderbroeken bedenk ik me net, die hadden toen dus ook 86/92.
Dat probleem hebben we opgelost met onderbroeken met een hippe elastiek die er dan net bovenuit komt. En sommige zijn idd vanwege dit probleem naar de kast van broertjelief verhuisd, die heeft dezelfde maat korte broek, en wèl billen...quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar is het bilstukvan de broek dan hoog genoeg zeg maar? Mijn oudste is ook dun en recht en korte broeken in zijn normale maat zien er daarom niet uit, maar als ik een 104 of 110 bij hem aandoe dan hoeft ie maar een beetje naar voren te buigen of hij heeft een bouwvakkersinkijk. Ook met zo'n dapper snapper trouwens, het is gewoon te laag.
• De skinny jeans van de meisjesafdeling van de hemaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:17 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Haha, hier ook een zoon met slechts een rug met een gat er in![]()
Als je nog tips hebt voor lange broeken die goed passen, graag!
Dank voor de tips!!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we opgelost met onderbroeken met een hippe elastiek die er dan net bovenuit komt. En sommige zijn idd vanwege dit probleem naar de kast van broertjelief verhuisd, die heeft dezelfde maat korte broek, en wèl billen...
[..]
• De skinny jeans van de meisjesafdeling van de hema(zonder roze en hartje, gewoon donkerblauw) Deze: https://www.hema.nl/kind/(...)lauw-1000005968.html (de jongensvariant valt veel breder)
• De superskinny jeans met extra lange pijpen van Next. Die koop ik een maat kleiner, want vallen dus 3cm langer dan de normale maten. Had er laatst zelfs 1 die aan de krappe kant was bij de bovenbenenHier: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g241520s38/617477#617477. Zie dat ze nu uitverkocht zijn, maar komen vast weer binnen in de najaarscollectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |