abonnement Unibet Coolblue
pi_193408103


Het is weer terug! (8> :+ Het nieuwe seizoen begint zondag 19 mei om 21:30 uur op MTV.






Het ligt aan de instanties zelf
  zondag 31 mei 2020 @ 21:36:49 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_193408195
Dennisgod
pi_193408309
Eigenwaarde hebben die mokkels niet.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193408700
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 21:32 schreef Poefbank het volgende:
“De dames willen een echte vent” zei Levi met het knotje.
Alleen mannen met een staart zijn hun piem0l niet waard.
pi_193408889
Ik ga mezelf niet belachelijk maken? Die vrouwen daar zijn echt niet normaal.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_193408984
Zo ben nu aan het kijken.
pi_193409056
Teveel drama en gezeik en te weinig actie dit seizoen. Waar is Harry als je hem nodig hebt?
pi_193409165
Is Tessa naief en labiel?
pi_193409314
Zeer matig seizoen
  maandag 1 juni 2020 @ 02:02:31 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193412956
Wat een kutseizoen.
En dan voor de sensatie nog een dom incident faken tussen reamon en Robin... :')
AZ
ALKMAAR
pi_193417750
Wat staat die Tessa voor lul op tv
pi_193417798
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:01 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat staat die Tessa voor lul op tv
De domste van het hele stel. En zichzelf maar beter vinden dan Olivia.
pi_193417994
De presentator vindt zijn blokfluitles grap wel heel erg grappig, want die gebruikte hij 2 seizoenen geleden ook al :')
pi_193418126
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 21:41 schreef Poefbank het volgende:
Eigenwaarde hebben die mokkels niet.
En die 'mannen' wel? Waarom altijd dat meten met 2 maten? Als een meid zou doen wat Dennis en Harrie daar doen, worden ze de meest walgelijke dingen genoemd, dat zag je al bij die tweeling.
pi_193418209
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:32 schreef jb88 het volgende:

[..]

En die 'mannen' wel? Waarom altijd dat meten met 2 maten? Als een meid zou doen wat Dennis en Harrie daar doen, worden ze de meest walgelijke dingen genoemd, dat zag je al bij die tweeling.
Het gaat er meer om dat ze zich steeds maar laten gebruiken en inpalmen.

Ze roepen constant dat ze klaar zijn met Dennis, maar dan diezelfde avond liggen ze weer met hem in bed.

Daar gaat het om.
pi_193418419
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat ze zich steeds maar laten gebruiken en inpalmen.

Ze roepen constant dat ze klaar zijn met Dennis, maar dan diezelfde avond liggen ze weer met hem in bed.

Daar gaat het om.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat ik zeg is ook zeker waar. Tegenwoordig worden meiden die zich gedragen zoals Dennis en Harrie keihard veroordeeld.
pi_193418562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:32 schreef jb88 het volgende:

[..]

En die 'mannen' wel? Waarom altijd dat meten met 2 maten? Als een meid zou doen wat Dennis en Harrie daar doen, worden ze de meest walgelijke dingen genoemd, dat zag je al bij die tweeling.
Meteen weer die ‘ja maar mannen zijn net zo!’ gejank. Ze liepen er als schoothondjes achteraan. En dat deden ze zodanig dat het gewoon triest was om te zien.

Ik meet nergens met twee maten. Dat doe jij door de vergelijking met mannen te maken.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193419241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 14:15 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Meteen weer die ‘ja maar mannen zijn net zo!’ gejank. Ze liepen er als schoothondjes achteraan. En dat deden ze zodanig dat het gewoon triest was om te zien.

Ik meet nergens met twee maten. Dat doe jij door de vergelijking met mannen te maken.
Ik zei dat die mannen die mee doen en zich zo gedragen ook geen eigenwaarde hebben...dat mag in toch vinden?

Ik meet juist niet met twee maten want wanneer een man zo rondneukt op tv vind ik het net zo vies en goedkoop als wanneer een meid dit doet.

Wanneer je vind dat het voor het ene geslacht prima is en voor het andere niet, dan meet je met twee maten. Dit doen er heel veel, de vrouwen worden 'sletten' genoemd en de gasten zijn 'bazen' of 'legends' en nog meer van die genante termen.
  maandag 1 juni 2020 @ 15:41:54 #19
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193419389
Dit kijken :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193419522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:29 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik zei dat die mannen die mee doen en zich zo gedragen ook geen eigenwaarde hebben...dat mag in toch vinden?

Ik meet juist niet met twee maten want wanneer een man zo rondneukt op tv vind ik het net zo vies en goedkoop als wanneer een meid dit doet.

Wanneer je vind dat het voor het ene geslacht prima is en voor het andere niet, dan meet je met twee maten. Dit doen er heel veel, de vrouwen worden 'sletten' genoemd en de gasten zijn 'bazen' of 'legends' en nog meer van die genante termen.
Je mag alles vinden. Maar je insinueert dat ik meet met twee maten. Als ik de vrouw niet meer als individu mag behandelen, zonder dat ik in één adem de tekortkomingen van een man te benoemen, dan ga je pas meten met twee maten. Iets wat jij nu suggereert.. Als jij de man meteen ertegenover moet zetten als er een opmerking over een vrouw gemaakt wordt, dan maak je de vrouw ondergeschikt. Denk daar maar eens over na.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_193420624
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:54 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Je mag alles vinden. Maar je insinueert dat ik meet met twee maten. Als ik de vrouw niet meer als individu mag behandelen, zonder dat ik in één adem de tekortkomingen van een man te benoemen, dan ga je pas meten met twee maten. Iets wat jij nu suggereert.. Als jij de man meteen ertegenover moet zetten als er een opmerking over een vrouw gemaakt wordt, dan maak je de vrouw ondergeschikt. Denk daar maar eens over na.
Briljante comment dit
pi_193422075
Tegenwoordig is elke Belg half Italiaans
pi_193428170
Matig seizoen. Het was dat Dennis nog een beetje opschudding voor zorgde, anders was het GAAAAAAAP

Li en die andere trutje stelde ook vrij weinig voor. Weinig drama en geen koffers in het zwembad :(
pi_193429231
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:07 schreef needakill het volgende:
Matig seizoen. Het was dat Dennis nog een beetje opschudding voor zorgde, anders was het GAAAAAAAP

Li en die andere trutje stelde ook vrij weinig voor. Weinig drama en geen koffers in het zwembad :(
Nicole kwam te laat.
pi_193451117
Gister laatste aflevering gekeken. Idd tegenvallend seizoen. Dennis (en later Nicole) zorgden voor de enige echte reuring. Verder alleen maar stomme discussies en af en toe een opstootje om niks eigenlijk. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')