Dank je wel lieve Jippiequote:Op zondag 31 mei 2020 21:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je hebt veel te verduren gehad de afgelopen maand en dan toch hier weer elke dag met een goed humeur![]()
![]()
Zo is datquote:Op zondag 31 mei 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb me net een glaasje wijn in geschonken. Vond dat ik het na alles dit weekend wel verdiend had
zeker wel.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb me net een glaasje wijn in geschonken. Vond dat ik het na alles dit weekend wel verdiend had
hoppa lekker van genieten meid!quote:Op zondag 31 mei 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proost Leave.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:Op zondag 31 mei 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:47 schreef aKboR het volgende:
weer tijd voor een andere dj..
ken deze kop nou wel
dit ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet niet naar de kop kijken, je moet luisteren
Proost!quote:Op zondag 31 mei 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
stiff upper lip wijffiequote:Op zondag 31 mei 2020 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet niet naar de kop kijken, je moet luisteren
Volgens mij besta jij voor 50% uit koffiebonen.quote:
Eens. Al is een rosétje bij warm weer ook niet heel verkeerd.quote:
waar is de rest gebleven danquote:Op zondag 31 mei 2020 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij besta jij voor 50% uit koffiebonen.
Dan ga ik idd voor rose of witte wijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eens. Al is een rosétje bij warm weer ook niet heel verkeerd.
Stroomt Buisman door zijn aderen!quote:Op zondag 31 mei 2020 21:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij besta jij voor 50% uit koffiebonen.
Dank jequote:
Op har flomke?quote:
Heb een mooie mok gevonden voor jouw.quote:
maar dan een manlijke versiequote:Op zondag 31 mei 2020 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb een mooie mok gevonden voor jouw.
[ afbeelding ]
Jij bent er.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |