Ze willen ook rellen?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:31 schreef Oostwoud het volgende:
twitter:raminrezai twitterde op zondag 31-05-2020 om 16:06:59Morgen is er een protest in Amsterdam voor #blacklivematters op de Dam van 17:00 - 18:30.
Dit is het eerste protest in Nederland!
Retweet🖤🙏 https://t.co/wjTbGBhsCX reageer retweet
jaja blablaquote:Op zondag 31 mei 2020 19:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is het idiote ja
Ze voelen zich niet blank roepen ze altijd
Zoals ik al aanhaalde: het is toch logisch dat Afro-Amerikanen vaker met politiegeweld in aanraking komen, aangezien ze ook buitensporig vaak in de criminaliteit zitten? verder zijn de agenten ook niet zelden niet-blank.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je als racisme ziet, maar het gaat natuurlijk niet om dit ene incident, geen idee waarom je dat denkt.
Black lives matter is nu ook al een terroristische organisatie geworden?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:47 schreef dellipder het volgende:
[..]
De financiering, de geldstromen. Dit is zo'n voorbeeld, daarvan.
Het punt is dat de gehele federale overheid tegen deze groepering wordt ingezet. Maar ik ben het meeste benieuwd wie daar dan achter steekt; wie betaalt, organiseert, traint, et cetera.
In de persconferentie met Emanuel Macron (eind oktober-begin november, volgens mij) na de dood van al-Baghdadi deed de Amerikaanse president ook zo'n een boekje open dat ze veel inlichtingen uit die actie hadden vergaard. Zo was de Verenigde Staten in het bezit gekomen van een lijst van rijke mensen die contributies maakten aan ISIS. Ik vind dat reuze interessant.
Dit is totaal onder de rader gebleven, volgens mij. Niet in de Nederlandse media gezien, in ieder geval. Er werd overigens door de aanwezige journalisten hierop niet doorgevraagd. Echt onvoorstelbaar, maar goed, ik dwaal af.
Heeft hij zijn belastingaangiften al openbaar gemaakt?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laat de IRS maar een audit doen, om te beginnen met Trump, zijn familieleden en hun bedrijven, lijkt me een goed idee.
Wowtwitter:Breaking911 twitterde op zondag 31-05-2020 om 17:28:39The scene in Los Angeles this morning. #GeorgeFloydProtests https://t.co/RypVvfqJKN reageer retweet
Vergeet ook het anarchistische gedachtegoed niet. Anarchisten als een hiërarchische organisatie aanduiden is natuurlijk wel lichtelijk ironisch.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Black lives matter is nu ook al een terroristische organisatie geworden?
Het punt is natuurlijk dat Antifa niet bepaald een organisatie, maar meer een benaming voor een verzameling denkbeelden. Het is een wezenlijk andere concept dan een ETA, IRA, ISIS of Al Quada bijvoorbeeld. Er zullen ook niet echt "geldstromen" zijn vermoed ik.
Wat vind je zo geweldig?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:53 schreef StephanL het volgende:
Wowtwitter:Breaking911 twitterde op zondag 31-05-2020 om 17:28:39The scene in Los Angeles this morning. #GeorgeFloydProtests https://t.co/RypVvfqJKN reageer retweet
Nee, zelfs in verhouding tot criminaliteitscijfers is de justitiële actie jegens zwarte Amerikanen zwaar buitensporig. En dat is nog niets gesproken over de zwaarte van die actie zelf.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals ik al aanhaalde: het is toch logisch dat Afro-Amerikanen vaker met politiegeweld in aanraking komen, aangezien ze ook buitensporig vaak in de criminaliteit zitten? verder zijn de agenten ook niet zelden niet-blank.
Het racisme is volledig uit de lucht gegrepen.
Ook best een punt waar geen enkele linkse graag tegenin wil gaan.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rellen zijn het resultaat van jarenlang racebaiten van de media en politici.
En het laten ontstaan van een laag in de bevolking die amper wat te verliezen had en nu helemaal niets meer.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rellen zijn het resultaat van jarenlang racebaiten van de media en politici.
Dit zeg ik niet, maar zo'n organisatie als BLM die hebben donoren zoals Antifa dit waarschijnlijk ook heeft. En ik ben het niet met jou eens, dat Antifa geen organisatie is. Ze hebben een logo, ze opereren internationaal met een karakteristiek playbook en ze hebben zelfs merchandise. Er steekt imo wel wat meer achter dan jij doet laten overkomen.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Black lives matter is nu ook al een terroristische organisatie geworden?
Het punt is natuurlijk dat Antifa niet bepaald een organisatie, maar meer een benaming voor een verzameling denkbeelden. Het is een wezenlijk andere concept dan een ETA, IRA, ISIS of Al Quada bijvoorbeeld. Er zullen ook niet echt "geldstromen" zijn vermoed ik.
de propaganda met nepnieuws heeft in ieder geval gewerkt bij jou.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals ik al aanhaalde: het is toch logisch dat Afro-Amerikanen vaker met politiegeweld in aanraking komen, aangezien ze ook buitensporig vaak in de criminaliteit zitten? verder zijn de agenten ook niet zelden niet-blank.
De getallen zeggen iets anders.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah zo geweldig. Je moet er maar van houden.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aantal voertuigen, aantal agenten. Gaan het goed aanpakken vandaag
De merchandise is een mooi voorbeeld. Gaat die naar een specifieke organisatie? Worden er royalties betaald? Er wordt merchandise met allerlei logo's, teksten en afbeeldingen verkocht.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:56 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit zeg ik niet, maar zo'n organisatie als BLM die hebben donoren zoals Antifa dit waarschijnlijk ook heeft. En ik ben het niet met jou eens, dat Antifa geen organisatie is. Ze hebben een logo, ze opereren internationaal met een karakteristiek playbook en ze hebben zelfs merchandise. Er steekt imo wel wat meer achter dan jij doet laten overkomen.
zie dat toch liever dan zo'n horde mensen dat de stad plat loopt te branden maar daar kun je ook best van houden iddquote:Op zondag 31 mei 2020 19:59 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Ah zo geweldig. Je moet er maar van houden.
Nu wil hij de "unlimited power of our military" inzetten tegen Amerikaanse burgers...twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:20:36Crossing State lines to incite violence is a FEDERAL CRIME! Liberal Governors and Mayors must get MUCH tougher or the Federal Government will step in and do what has to be done, and that includes using the unlimited power of our Military and many arrests. Thank you! reageer retweet
Bron?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, zelfs in verhouding tot criminaliteitscijfers is de justitiële actie jegens zwarte Amerikanen zwaar buitensporig. En dat is nog niets gesproken over de zwaarte van die actie zelf.
We gaan het zien. Wel vrij ziek dat je daarvan geniet.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aantal voertuigen, aantal agenten. Gaan het goed aanpakken vandaag
vertel?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de propaganda met nepnieuws heeft in ieder geval gewerkt bij jou.
eigen leger inzetten tegen je burgers is iets voor dictators....quote:Op zondag 31 mei 2020 20:02 schreef crystal_meth het volgende:
Nu wil hij de "unlimited power of our military" inzetten tegen Amerikaanse burgers...twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:20:36Crossing State lines to incite violence is a FEDERAL CRIME! Liberal Governors and Mayors must get MUCH tougher or the Federal Government will step in and do what has to be done, and that includes using the unlimited power of our Military and many arrests. Thank you! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |