ziet er wel erg mooi uit maar nog gen full glass cockpit maar dat zal nog wel komenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:15 schreef Nikonlover het volgende:
Dit is starliner trouwensHeel duidelijk vliegtuig
![]()
[ afbeelding ]
Ouderwetsquote:
valt mee semi glasscockpitquote:
Ik vind de touchscreens van crew dragon mooier.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
valt mee semi glasscockpit
allen die metalen schakelaars![]()
![]()
dat is wel zo jaren 70/ 80
ja ik ookquote:Op zondag 31 mei 2020 18:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind de touchscreens van crew dragon mooier.
Ik ook.. blauw is beautiful...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind de touchscreens van crew dragon mooier.
dat is nog niet zo ergquote:Op zondag 31 mei 2020 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook.. blauw is beautiful...
[ afbeelding ]
Gewoon besturing via Neuralinkquote:Op zondag 31 mei 2020 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat de volgende cockpit is na de dragon..
Gaan we meer kant op als star trek en of gaan we een holografisch invoeren. Of een stoel die aan lichaam koppelen en vanuit gedachte besturen.
Die bsod komen nooit gelegen, altijd als je het systeem het meest nodig hebt, gelukkig hangen ze al vast, dus resetten is np... zonder geluk vaart niemand wel..quote:Op zondag 31 mei 2020 18:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is nog niet zo erg
leuk als er weer een update uit komt die het hele systeem weer vanslag af maakt
een BSOD kan je vaak verhelpen door een reset maar een foute update .... word iets lastiger
nee updates komen altijd op leuke mementenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bsod komen nooit gelegen, altijd als je het systeem het meest nodig hebt, gelukkig hangen ze al vast, dus resetten is np... zonder geluk vaart niemand wel..
testen testen en de luchtdruk gelijk makenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:29 schreef Wruijff het volgende:
Waar zijn ze momenteel mee bezig? Ze zitten al 2 uur aan elkaar gescheiden door 1 deurtje. Haha.
Communicatie met de Dragon via het ISS. Dat lukte steeds niet (storing), dus moesten ze het nog doen met de "gewone" communicatie rechtstreeks van Dragon naar de grond.quote:
nee ISShanger in dit gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |