Hoezo is mijn kuit niet interessantquote:Op zondag 31 mei 2020 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je kuit interesseert me niet zo, je wandel foto's vind ik altijd leuk.
nou ga dan maar weer naar buiten...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is mijn kuit niet interessant. Maar heb geen wandelfoto's gemaakt vandaag.
Doe het zelf.quote:
was alles goed opgeruimd volgens moeders?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weerChinees is op, nou ja half op, maar buikjes zijn vol
Papsie en mamsie zijn weer weg. Was gezellig
Hier in Eindhoven heb je een mannetje in een wagen rijden die aardbeien verkoopt. Hij roept dan VERSE aardbeiEN. met dus dus de klemtoon op de laatste lettergreepquote:Op zondag 31 mei 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu super populair op de eerste etage hoogte. Geef de buren allemaal aardbeien
Dit keer was het een attribuut waarvan ze vond dat ik het MOEST hebben. Ik leef al 47 jaar zonder, maar goed, dus ik zeg "okee zet maar in het keukenkastje!"quote:Op zondag 31 mei 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was alles goed opgeruimd volgens moeders?
En wat moest je hebben dan ?:Pquote:Op zondag 31 mei 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit keer was het een attribuut waarvan ze vond dat ik het MOEST hebben. Ik leef al 47 jaar zonder, maar goed, dus ik zeg "okee zet maar in het keukenkastje!"![]()
Nopez
Ik moest eerst goed serieus en aandachtig luisteren naar WAAROM ik het nodig had![]()
Verder geen incidenten
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven heb je een mannetje in een wagen rijden die aardbeien verkoopt. Hij roept dan VERSE aardbeiEN. met dus dus de klemtoon op de laatste lettergreep![]()
![]()
Te paard?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
weer een kudde aardbeien gevangen
ze konden geen kant op hehehehe
Nee,ik hou niet zo van de structuur van aardbeien.. En ik ben dan meestal aan het werk.. Vind het dan lastig om ze mee te nemen in mijn fiets..quote:
Ik heb dat met tomaat. dat vind ik dus helemaal niks, die vage structuurquote:Op zondag 31 mei 2020 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,ik hou niet zo van de structuur van aardbeien.. En ik ben dan meestal aan het werk.. Vind het dan lastig om ze mee te nemen in mijn fiets..
Een glazen appelrasp jongens en meisjes. ON ONT BEER LIJK om appels te raspen om de poeperij te stoppen als je aan de dunne bent.quote:
Heb je je gehoorapparaat uitgezet tijdens haar verhaal, of heeft ze dat door??quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een glazen appelrasp jongens en meisjes. ON ONT BEER LIJK om appels te raspen om de poeperij te stoppen als je aan de dunne bent.
En dat gaat NIET met een stalen rasp, DAT MOET met een glazen. Het is echt waar.
Dus. Okee.
Nee ik heb geen gehoorapparaatquote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Heb je je gehoorapparaat uitgezet tijdens haar verhaal, of heeft ze dat door??
Rauwe tomaat is beetje meh inderdaad, terwijl als onderdeel van een warm gerecht zijn ze meer dan primaquote:Op zondag 31 mei 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat met tomaat. dat vind ik dus helemaal niks, die vage structuur
Oh, verkeerd onthouden of begrepen, gebeurt ook wel eensquote:
Waarom zou je een appel raspenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een glazen appelrasp jongens en meisjes. ON ONT BEER LIJK om appels te raspen om de poeperij te stoppen als je aan de dunne bent.
En dat gaat NIET met een stalen rasp, DAT MOET met een glazen. Het is echt waar.
Dus. Okee.
Ik ben wel slechthorend op zich, en op de middelbare school had ik daar een gehoorapparaat voor, maar al heel lang niet meer dus.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, verkeerd onthouden of begrepen, gebeurt ook wel eens![]()
IK heb jaren geen champignons gelust. Ik denk zo tot mijn 27ste, sindsdien ben ik er verzot op...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rauwe tomaat is beetje meh inderdaad, terwijl als onderdeel van een warm gerecht zijn ze meer dan prima. Qua structuur vind ik champignons echt verschrikkelijk, terwijl ik die qua smaak dan weer wel heerlijk vind.
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Okee.
[..]
Dus. Okee.
staat er toch al, als je aan de racekak bent, schijnt dat te helpen..quote:
Met bord op schootquote:Op zondag 31 mei 2020 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Oh yes Fles is hier met pap en mam-verhalen, even intunen.
Ja qua smaak vind ik ze echt heerlijk, maar er op bijten is gewoon een raar gevoel, lastig uit te leggenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK heb jaren geen champignons gelust. Ik denk zo tot mijn 27ste, sindsdien ben ik er verzot op...
en aardbeien vind ik dus alleen lekker als ze gepureerd zijn, dus in de yoghurt, milkshake, ijs... enzovoort.
Wat jij met aardbei hebt, heb ik met banaanquote:Op zondag 31 mei 2020 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK heb jaren geen champignons gelust. Ik denk zo tot mijn 27ste, sindsdien ben ik er verzot op...
en aardbeien vind ik dus alleen lekker als ze gepureerd zijn, dus in de yoghurt, milkshake, ijs... enzovoort.
Ga weg jij, vervelend meisjequote:Op zondag 31 mei 2020 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Oh yes Fles is hier met pap en mam-verhalen, even intunen.
Heb je geld nodig voor eten Los?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
De structuur van karton vind ik echt niks, niet te vreten.
Mwaoh altijd het gevoel ik een stukje uitgekauwd kauwgom eet waar al de hele kalverstaat overheen is gelopenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar gelul over structuur van eten heeft voor mij een hoog sneeuwvlokjes gehalte. Vreet op of slik door,
Ok boomer.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar gelul over structuur van eten heeft voor mij een hoog sneeuwvlokjes gehalte. Vreet op of slik door,
Niet een half jaar kunnen overleven van bessen en dode dieren op houtvuur.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
niet zon ontwikkelde smaak hebben dat je de structuur niet kan omschrijven
Dat weerhoudt me er niet van om meewerkend voorman te spelen, zodat we 2 dagen ipv 7 dagen bezig zijn.quote:
ok bear gryllsquote:Op zondag 31 mei 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet een half jaar kunnen overleven van bessen en dode dieren.
Delegeren kun je lerenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat weerhoudt me er niet van om meewerkend voorman te spelen, zodat we 2 dagen ipv 7 dagen bezig zijn.
[..]
Dus. Okee.
Klopt, maar als ik 25k uit kan sparen door zelf een luiwagen te vatten, of er met mn neus boven op te staan. Dan wordt dat wel gewaardeerd door deze of gene.quote:
Wait what?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Okee.
true, truequote:Op zondag 31 mei 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja om jezelf weer vol te proppen met voer.quote:
ja maar ben ik toch buiten geweestquote:Op zondag 31 mei 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om jezelf weer vol te proppen met voer.
Broodje paling zeker?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel stappen waren dat?quote:
Jij wil haar vast volpompen met wat anders?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is in ieder geval ietsquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al klinkt broodje paling nu ook lekker
hij wil bitterbal een vulling gevenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij wil haar vast volpompen met wat anders?
quote:
Hup vismarokkaan! Laat die schubben maar zwemmen!quote:
Ik heb er vandaag 4 meer, en dan heb ik het over joggen niet over wandelen...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup vismarokkaan! Laat die schubben maar zwemmen!
Hier is ook net een viszaak geopend. Volgens mij ook van een Marokkaan. Daar moet ik nog gaan kijken.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er zit verderop een vis zaak van een marokkaan,daar ga ik soms ook voor de support. Mooie zaak en hier vlakbij zit ook een viszaak van een marokkaan maar daar ben ik nog niet geweest
denk dat het geen kwaad kan als we meer vis gaan eten. Eet het eigenlijk alleen als snack.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is ook net een viszaak geopend. Volgens mij ook van een Marokkaan. Daar moet ik nog gaan kijken.
Broodje kebab met haringquote:Op zondag 31 mei 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is ook net een viszaak geopend. Volgens mij ook van een Marokkaan. Daar moet ik nog gaan kijken.
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het geen kwaad kan als we meer vis gaan eten. Eet het eigenlijk alleen als snack.
schiet ie nou door het raam iets naar binnen?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
het houdt niet op![]()
https://9gag.com/gag/a9nYbbo
weet niet wat ik allemaal zie
knie op de nek om boeien om te doen (dus ~10 sec max) is niet direct wat mis mee imho(volgens mij mag het ook gewoon), ik vind het wel een zwaar middel, maar tis een effectief middelquote:Op zondag 31 mei 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
and again.. met gelukkige slimmere agent er naast
https://9gag.com/gag/a43j4Xy
je filmt ons, dat willen we niet..quote:Op zondag 31 mei 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
het houdt niet op![]()
https://9gag.com/gag/a9nYbbo
weet niet wat ik allemaal zie
ja je ziet iets groens liggen? Verfbom ofzo. Geen idee of ze dat gebruiken maar ze staan bij hun eigen deurquote:Op zondag 31 mei 2020 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
schiet ie nou door het raam iets naar binnen?
Als je ziet hoe het mis is gegaan dan probeer je nu toch ff wat anders. Sowieso stribbelde de gast ook niet echt tegenquote:Op zondag 31 mei 2020 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
knie op de nek om boeien om te doen (dus ~10 sec max) is niet direct wat mis mee imho(volgens mij mag het ook gewoon), ik vind het wel een zwaar middel, maar tis een effectief middel
minutenlang daarintegen voor al die grepen (nekklem bij ons bv) is te lang en buitenproportioneel
waar zijn nu die amerikanen die roepen dat wapens er moeten zijn om zich te verdedigen enzo?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:15 schreef Karzai het volgende:
maja er wordt nu geplunderd en auto's in de fik gestoken van onschuldige mensen, het tuig maakt gebruik van deze situatie
Het lijkt wel pure frustratie wat nu tegen elkaar keert? Het is niet meer vanuit functie als agent maar gewoon op persoonlijke basis ofzo.... begrijp het nietquote:Op zondag 31 mei 2020 19:19 schreef Karzai het volgende:
Eh ja er is toch wel echt iets mis in de Amerikaanse samenleving als het gelijk zo uit de hand loopt
frustratie ivm ongelijkheidquote:Op zondag 31 mei 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het lijkt wel pure frustratie wat nu tegen elkaar keert? Het is niet meer vanuit functie als agent maar gewoon op persoonlijke basis ofzo.... begrijp het niet![]()
verwacht je van landen met een dictator
3x hetzelfde filmpje?quote:
oh shit niet goed gekopieerd. Al weg gekliktquote:Op zondag 31 mei 2020 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
3x hetzelfde filmpje?
als ik amerikaan zou zijn geweest had ik gewoon m'n bazooka gepakt trgen dat soort mafketels dat zich politie durft te noemen
daarvoor vaker toch met de jeugd uit achterstandswijken?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:31 schreef Karzai het volgende:
Grappig is het niet, maja in Frankrijk liepen de protesten van de gele hesjes ook uit op plundering en vernieling
Dat is gewoon tuig
Hou je nog een huid over dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Boh. net even een half uur onder de douche gestaanvoor het eerst in dagen echt het gevoel schoon te zijn
(douchte anders wel 2x per dag)
douche maar 1x per dag met zeepjes enzulksquote:Op zondag 31 mei 2020 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hou je nog een huid over dan?
Wel lekker, douchen.
Dan nog, mijn huid houdt daar echt niet van.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
douche maar 1x per dag met zeepjes enzulks
tja, die viezigheid moet erafquote:Op zondag 31 mei 2020 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog, mijn huid houdt daar echt niet van.
Ja, logisch.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja, die viezigheid moet erafga niet ranzig in mn kooi liggen
Stond er weer ergens een bezem tegen een noodknop aan?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Boh. net even een half uur onder de douche gestaan v
mn eigen bezemsteelquote:Op zondag 31 mei 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stond er weer ergens een bezem tegen een noodknop aan?
saai, heb wel nieuw switch spelletje (voor slechts 10 euro doordat ik een VVV bon had gekregen)quote:
Het kwam wel uit mijn tenen, maar ik ben weer goed op weg en begin stiekem weer te denken aan een Halve Marathon in 2021quote:
Goede plannen! Met jouw fysieke baan moet dat zeker goed gaan komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kwam wel uit mijn tenen, maar ik ben weer goed op weg en begin stiekem weer te denken aan een Halve Marathon in 2021
Wat heeft "Dokter Vleesch" en kuitfoto's vies vinden klinken met preuts zijn te makenquote:
En ik weet natuurlijk al wat het is om er 1 te lopen en wat er bij komt kijken de weg er naar toequote:Op zondag 31 mei 2020 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede plannen! Met jouw fysieke baan moet dat zeker goed gaan komen.
Oh. Andere manier van viesquote:Op zondag 31 mei 2020 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft "Dokter Vleesch" en kuitfoto's vies vinden klinken met preuts zijn te maken?
Niet bij iemand die daadwerkelijk je dochter had kunnen zijnquote:
Leeftijd?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet bij iemand die daadwerkelijk je dochter had kunnen zijn.
Maar kom maar op met die kuiten, Fles.
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
Maar kom maar op met die kuiten, Fles.
Niet doen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar zijn je kuiten? En glijdt nijn nu van de bank?
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:03 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Kan niemand je daarbij begeleiden qua opbouw?
Lijkt me nogal belangrijk en een moeilijke inschatting voor jouzelf als je je zo regelmatig hoor
#jamevrouwdetherapeut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Jarige jobquote:
schandalig hèquote:
Ruim begripquote:Op zondag 31 mei 2020 21:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat voor eten door gaat wel denk ik.
quote:
Hoe noem je dan iemand die in Frankrijk woont??quote:
zo noem je mensen in de regio waar ik woon en niet fransoos. dat is een scheldwoord hierquote:
stokbroodvreterquote:Op zondag 31 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe noem je dan iemand die in Frankrijk woont??
een idiootquote:Op zondag 31 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe noem je dan iemand die in Frankrijk woont??
quote:
Dat een individu iets niet eetbaar vind, maar het niet minder eetbaarquote:
ik lust veel maar moet ook niet allesquote:Op zondag 31 mei 2020 21:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat voor eten door gaat wel denk ik.
Ja daarom, Fransoos is een scheldwoordquote:Op zondag 31 mei 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
zo noem je mensen in de regio waar ik woon en niet fransoos. dat is een scheldwoord hier
oh ja, promilage is al wat aan dehoge kant .... vermoeidheid ookquote:Op zondag 31 mei 2020 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daarom, Fransoos is een scheldwoord.
Ga maar eens in PTA treinen topic kijken. Iedereen weet meteen dat het over Alstom of SNCF gaat.quote:
Ik bedoelde het bij crv niet minachtend. Hij is toch een inwoner van Frankrijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daarom, Fransoos is een scheldwoord.
Niet alles door het zand, eerst vanaf mijn huis naar de duinen. Toen stuk door de duinen, over het strand terug en toen heb ik de tram gepakt omdat ik geen zin meer had helemaal naar huis te lopen.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Door dat zand 9,5 km?Dat is heel erg veel ja
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
de tram gepakt omdat ik geen zin meer had helemaal naar huis te lopen
Mooiquote:Op zondag 31 mei 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
9,5 km, en dat is voor mijn doen echt best veel. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb.
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
Middag en avond níet aan coronamaatregelen gehouden, en het was fijn
Ik voel me ook niet aangevallen hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 21:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bedoelde het bij crv niet minachtend. Hij is toch een inwoner van Frankrijk.
Figuurlijk nietquote:Op zondag 31 mei 2020 22:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daarom, ik ben niet zo laag bij de gronds he.
quote:Op zondag 31 mei 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
9,5 km, en dat is voor mijn doen echt best veel. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb.
[ afbeelding ]
Maar die was dan ook wel heel opzichtigquote:Op zondag 31 mei 2020 22:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, zo moe ben je toch niet dat je dit voorzetje zag....
Had je de miniballenpan XL?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
Kippiepan, ik wist niet van het bestaan maar was lekker
Ik heb geen flauw idee. Dit was gevalletje meedoen is belangrijker dan winnen. Hebben niet eens naar de uitslag gekekenquote:Op zondag 31 mei 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat je zo hebt genoten. Hoeveelste ben je gister? geworden met de pubquiz?
Mooi!quote:Op zondag 31 mei 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 31 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn stadje5 km genoten
![]()
[ afbeelding ]
Spareribs, kippenpootjes en kipkluifjes, was lekkerquote:
Slippers, nooit zand in je schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]das best kut, een eind door zand heen..
ik moet nog eens goeie lage schoenen kopen die niet half open liggen..
nu door zand banjeren neem ik alles mee naar huis :/
ik heb vandaag vooral een flink stuk gefietst..
Top!quote:Op zondag 31 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks die van jou ook.
[..]
Westduinpark.
Gewoon op je handen lopen.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
Of gewoon nooit op het strand lopen. Lukt mij prima![]()
![]()
Die zijn toch allemaal wit?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
k zoek een goeie smurfbroek. zoveel keuze
Zo'n witte met een blauw staartje?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
k zoek een goeie smurfbroek. zoveel keuze
Wanneer zou je gaan?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weersvoorspelling voor mijn week vakantie wordt steeds slechter
O?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weersvoorspelling voor mijn week vakantie wordt steeds slechter
Denk het ookquote:Op zondag 31 mei 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
denk dat dit lekker smurft
https://www.zalando.nl/sk(...)k-sk781o005-j13.html
Ik ga sowieso hoor. De 6equote:
Ah zo ene smurfbroekquote:Op zondag 31 mei 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
Hele week regenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die kan vast heel lekker smurfen
Die heeft geen printjequote:Op zondag 31 mei 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
De 6e zoals ik tegen Koen zeiquote:Op zondag 31 mei 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Owww, ga je komende week? Of de week erop?
*doet zijn broek omlaag.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft zakken
https://www.zalando.nl/es(...)e-es181o04v-a11.html
Hope so. Vrees het ergstequote:Op zondag 31 mei 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, volgende week pas. Maar die voorspellingen kunnen nog veranderen, Whis
action zou ook moeten bezorgen :pquote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
In de nieuwe folder van de Action staan wel comfortabele broeken voor een paar euroMaar durf de Action niet in.
Waarom niet?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
In de nieuwe folder van de Action staan wel comfortabele broeken voor een paar euroMaar durf de Action niet in.
Link?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat meisje van Esprit heeft mooi ogen
ZIe je. Straks vraag je ons nog om regengeluiden te komen maken zodat je de hele week in bed kunt blijven met Johnnie.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hope so. Vrees het ergste![]()
Dan maar de hele week in bed blijven met Johnnie
Wie?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat meisje van Esprit heeft mooi ogen
Staat vaak een rij, idioten die geen afstand houden, veel rondrennende kinderen, tokkies.quote:
Het is niet zo dat er nog veel mensen in de quarantaine modus zitten op straat en in de winkels, je merkt er al amper meer wat van.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Wat een goed idee!quote:Op zondag 31 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZIe je. Straks vraag je ons nog om regengeluiden te komen maken zodat je de hele week in bed kunt blijven met Johnnie.
dankjequote:Op zondag 31 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan die roze. Ziet er meer comfy uit.
Lief kontje ja, zou die broek van haar kont aftrekken en omhoog trekken en haar paardenstaart vastpakkenquote:
Van haar kont en omhoog?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief kontje ja, zou die broek van haar kont aftrekken en omhoog trekken en haar paardenstaart vastpakken
Dat klopt wel ja, misschien een rustig tijdstip uitzoeken, mits dat kan qua eigen levenquote:Op zondag 31 mei 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat vaak een rij, idioten die geen afstand houden, veel rondrennende kinderen, tokkies.
Je trekt hem dus zo hoog bij d'r aan dat ie in d'r naad zit?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief kontje ja, zou die broek van haar kont aftrekken en omhoog trekken en haar paardenstaart vastpakken
noemen ze een wedgy toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je trekt hem dus zo hoog bij d'r aan dat ie in d'r naad zit?
Die is leuk.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft zakken
https://www.zalando.nl/es(...)e-es181o04v-a11.html
quote:Op zondag 31 mei 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag bespreken we de letter W. De W. Probeer maar. De W.
ippen?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Hope soquote:Op zondag 31 mei 2020 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat de regen nog best kan meevallen
Zou ze even mooie ogen en dito bips hebben als Esprit?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We zien de pics broek +Bitterbal wel tegemoet
neequote:Op zondag 31 mei 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze even mooie ogen en dito bips hebben als Esprit?
Claus weet daar nog helemaal niks vanquote:Op zondag 31 mei 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Daar denkt Claus vast heel anders over
Whiskersquote:Op zondag 31 mei 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Die heeft toch wel foto's gezien?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Claus weet daar nog helemaal niks van
Heb verschillend pics gezien van Ballie maar mooie ogen heeft ze zekerquote:Op zondag 31 mei 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze even mooie ogen en dito bips hebben als Esprit?
Nu ineens wel? Je zei laatst dat je ze steeds misliep?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb verschillend pics gezien van Ballie maar mooie ogen heeft ze zeker
ja maar toch geen bil fotoquote:Op zondag 31 mei 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft toch wel foto's gezien?
Heb je al duidelijkheid over zijn motieven?
Haha dit klinkt fout XDquote:Op zondag 31 mei 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft toch wel foto's gezien?
Heb je al duidelijkheid over zijn motieven?
Hier in dit topic maar elders zag ik ze verschillende kerenquote:Op zondag 31 mei 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ineens wel? Je zei laatst dat je ze steeds misliep?
verschillende keren?quote:Op zondag 31 mei 2020 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier in dit topic maar elders zag ik ze verschillende keren
Ik heb er 0 gezienquote:Op zondag 31 mei 2020 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb verschillend pics gezien van Ballie maar mooie ogen heeft ze zeker
8 juni,quote:Op zondag 31 mei 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Noteert: geen bilfoto plaatsen op Tinder
Wanneer is zijn scripte ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |