Hoezo is mijn kuit niet interessantquote:Op zondag 31 mei 2020 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je kuit interesseert me niet zo, je wandel foto's vind ik altijd leuk.
nou ga dan maar weer naar buiten...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is mijn kuit niet interessant. Maar heb geen wandelfoto's gemaakt vandaag.
Doe het zelf.quote:
was alles goed opgeruimd volgens moeders?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weerChinees is op, nou ja half op, maar buikjes zijn vol
Papsie en mamsie zijn weer weg. Was gezellig
Hier in Eindhoven heb je een mannetje in een wagen rijden die aardbeien verkoopt. Hij roept dan VERSE aardbeiEN. met dus dus de klemtoon op de laatste lettergreepquote:Op zondag 31 mei 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu super populair op de eerste etage hoogte. Geef de buren allemaal aardbeien
Dit keer was het een attribuut waarvan ze vond dat ik het MOEST hebben. Ik leef al 47 jaar zonder, maar goed, dus ik zeg "okee zet maar in het keukenkastje!"quote:Op zondag 31 mei 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was alles goed opgeruimd volgens moeders?
En wat moest je hebben dan ?:Pquote:Op zondag 31 mei 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit keer was het een attribuut waarvan ze vond dat ik het MOEST hebben. Ik leef al 47 jaar zonder, maar goed, dus ik zeg "okee zet maar in het keukenkastje!"![]()
Nopez
Ik moest eerst goed serieus en aandachtig luisteren naar WAAROM ik het nodig had![]()
Verder geen incidenten
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven heb je een mannetje in een wagen rijden die aardbeien verkoopt. Hij roept dan VERSE aardbeiEN. met dus dus de klemtoon op de laatste lettergreep![]()
![]()
Te paard?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
weer een kudde aardbeien gevangen
ze konden geen kant op hehehehe
Nee,ik hou niet zo van de structuur van aardbeien.. En ik ben dan meestal aan het werk.. Vind het dan lastig om ze mee te nemen in mijn fiets..quote:
Ik heb dat met tomaat. dat vind ik dus helemaal niks, die vage structuurquote:Op zondag 31 mei 2020 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,ik hou niet zo van de structuur van aardbeien.. En ik ben dan meestal aan het werk.. Vind het dan lastig om ze mee te nemen in mijn fiets..
Een glazen appelrasp jongens en meisjes. ON ONT BEER LIJK om appels te raspen om de poeperij te stoppen als je aan de dunne bent.quote:
Heb je je gehoorapparaat uitgezet tijdens haar verhaal, of heeft ze dat door??quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een glazen appelrasp jongens en meisjes. ON ONT BEER LIJK om appels te raspen om de poeperij te stoppen als je aan de dunne bent.
En dat gaat NIET met een stalen rasp, DAT MOET met een glazen. Het is echt waar.
Dus. Okee.
Nee ik heb geen gehoorapparaatquote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Heb je je gehoorapparaat uitgezet tijdens haar verhaal, of heeft ze dat door??
Rauwe tomaat is beetje meh inderdaad, terwijl als onderdeel van een warm gerecht zijn ze meer dan primaquote:Op zondag 31 mei 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat met tomaat. dat vind ik dus helemaal niks, die vage structuur
Oh, verkeerd onthouden of begrepen, gebeurt ook wel eensquote:
Waarom zou je een appel raspenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een glazen appelrasp jongens en meisjes. ON ONT BEER LIJK om appels te raspen om de poeperij te stoppen als je aan de dunne bent.
En dat gaat NIET met een stalen rasp, DAT MOET met een glazen. Het is echt waar.
Dus. Okee.
Ik ben wel slechthorend op zich, en op de middelbare school had ik daar een gehoorapparaat voor, maar al heel lang niet meer dus.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, verkeerd onthouden of begrepen, gebeurt ook wel eens![]()
IK heb jaren geen champignons gelust. Ik denk zo tot mijn 27ste, sindsdien ben ik er verzot op...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rauwe tomaat is beetje meh inderdaad, terwijl als onderdeel van een warm gerecht zijn ze meer dan prima. Qua structuur vind ik champignons echt verschrikkelijk, terwijl ik die qua smaak dan weer wel heerlijk vind.
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Okee.
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Okee.
staat er toch al, als je aan de racekak bent, schijnt dat te helpen..quote:
Met bord op schootquote:Op zondag 31 mei 2020 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Oh yes Fles is hier met pap en mam-verhalen, even intunen.
Ja qua smaak vind ik ze echt heerlijk, maar er op bijten is gewoon een raar gevoel, lastig uit te leggenquote:Op zondag 31 mei 2020 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK heb jaren geen champignons gelust. Ik denk zo tot mijn 27ste, sindsdien ben ik er verzot op...
en aardbeien vind ik dus alleen lekker als ze gepureerd zijn, dus in de yoghurt, milkshake, ijs... enzovoort.
Wat jij met aardbei hebt, heb ik met banaanquote:Op zondag 31 mei 2020 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK heb jaren geen champignons gelust. Ik denk zo tot mijn 27ste, sindsdien ben ik er verzot op...
en aardbeien vind ik dus alleen lekker als ze gepureerd zijn, dus in de yoghurt, milkshake, ijs... enzovoort.
Ga weg jij, vervelend meisjequote:Op zondag 31 mei 2020 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Oh yes Fles is hier met pap en mam-verhalen, even intunen.
Heb je geld nodig voor eten Los?quote:Op zondag 31 mei 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
De structuur van karton vind ik echt niks, niet te vreten.
Mwaoh altijd het gevoel ik een stukje uitgekauwd kauwgom eet waar al de hele kalverstaat overheen is gelopenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar gelul over structuur van eten heeft voor mij een hoog sneeuwvlokjes gehalte. Vreet op of slik door,
Ok boomer.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar gelul over structuur van eten heeft voor mij een hoog sneeuwvlokjes gehalte. Vreet op of slik door,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |