dat kan wel beter met alle respectquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:37 schreef ETA het volgende:
hij is verantwoordelijk voor design van de bekers.
De commentaren van Vettel waren doorgegeven. Er was toen ook contact geweest met het management van Vettel. Ik had nog voorgesteld om Vettel uit te nodigen voor een creatieve sessie samen, maar is helaas nooit van gekomen.quote:
dat geloof ik wel maar ik kan me ook wel vinden in zijn kritiek dat het af en toe nergens op lijkt, mooier is dat een circuit/race een traditionele prijs heeft zoals Indy500, ik meen dat Silverstone ook een eigen wisseltrofee heeftquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef ETA het volgende:
[..]
De commentaren van Vettel waren doorgegeven. Er was toen ook contact geweest met het management van Vettel. Ik had nog voorgesteld om Vettel uit te nodigen voor een creatieve sessie samen, maar is helaas nooit van gekomen.
Een goede trofee ontwikkelen is nog best lastig, als je een mooi voorstel hebt, dan zie ik hem graag tegemoet.
Over smaak valt niet te twisten, wat jij lelijk vindt, kan iemand anders mooi vinden.quote:
deze en die Senna beker vind ik ook wel te pruimen maar er zijn er toch wel voorbij gekomen dat ik dacht van wat is dat nu weer en een traditie is er niet echt in terug te vinden omdat het meestal naar de sponsor verwijst.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, wat jij lelijk vindt, kan iemand anders mooi vinden.
De beker op de foto hierboven (Monza) vind ik overigens prachtig. Vaak krijg je de beker nauwelijks in beeld, en zie je de details niet eens. Ook kan de schoonheid van een beker groeien, in eerste instantie denk je, neh is niet veel. Maar na verloop van tijd ga je het meer en meer waarderen.
In deze tijd waar F1 een dure aangelegenheid is, heb je nu eenmaal sponsoren nodig. En die willen waar voor hun geld.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze en die Senna beker vind ik ook wel te pruimen maar er zijn er toch wel voorbij gekomen dat ik dacht van wat is dat nu weer en een traditie is er niet echt in terug te vinden omdat het meestal naar de sponsor verwijst.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:53 schreef ETA het volgende:
[..]
In deze tijd waar F1 een dure aangelegenheid is, heb je nu eenmaal sponsoren nodig. En die willen waar voor hun geld.
Hmmm....even kijken....Rosberg 7 seizoenen bij Mercedes en 1 titel, Lewis 7 seizoenen bij Mercedes en 5 titels. Ja, Lewis' prestaties ontstijgen nauwelijks die van Rosberg.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze betalen Lewis een godsvermogen terwijl zijn prestaties die van Nico Rosberg niet of nauwelijks ontstegen
In Oostenrijk hebben ze wel verstand van godsgruwelijk lelijke bokalen. Deze dan...quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:52 schreef THEFXR het volgende:
deze vind ik lelijk, gewoon een stuk hout, GP Oostenrijk
[ afbeelding ]
Kan zo de kachel inquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:52 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
is dat nou werkelijk gewoon mdf met wat fineer???quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:52 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Uh nee, je kunt mdf voorzien van fineer, maar dan zou het fineer de toplaag zijn. Hier zie je duidelijk de houtnerf in de dikterichting. Dit lijkt mij gelamineerd Europees naaldhout. Die noest op het rechte stuk, loopt door tot langs de linkerhand van Max. Dat zou sugereren dat deel uit 1 stuk bestaat. Net na de laatste bocht voor het rechte stuk, zie je een donkere scheidslijn waar een verdeling zit.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:40 schreef mikieu het volgende:
[..]
is dat nou werkelijk gewoon mdf met wat fineer???
Wat? Het is sowieso geen massief hout..quote:Op donderdag 11 juni 2020 07:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee, je kunt mdf voorzien van fineer, maar dan zou het fineer de toplaag zijn. Hier zie je duidelijk de houtnerf in de dikterichting. Dit lijkt mij gelamineerd Europees naaldhout. Die noest op het rechte stuk, loopt door tot langs de linkerhand van Max. Dat zou sugereren dat deel uit 1 stuk bestaat. Net na de laatste bocht voor het rechte stuk, zie je een donkere scheidslijn waar een verdeling zit.
Volgens mij best een knap staaltje figuurzagen en handarbeid.
McLaren schijnt nog in het bezit te zijn van die Sonic trofee:quote:
Leuk stukje, bedankt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
McLaren schijnt nog in het bezit te zijn van die Sonic trofee:
http://www.nintendolife.c(...)n_senna_still_exists
Ik vind het wel een speciaal ding omdat het videogames en F1 combineert. Het schreeuwt ook echt jaren 90. Senna, SEGA, en Sonic.
Oei een hond met een korte snuit. Daar scoort ie geen punten mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:17 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LewisHamilton twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 10:28:40Good morning world.
Let’s pray for a great day today. Everybody, stay safe 🖤 https://t.co/8m0rSNO8Bl reageer retweet
https://www.facebook.com/Formula1/videos/1076484685841846/?vh=equote:Op donderdag 11 juni 2020 07:55 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat? Het is sowieso geen massief hout..
Dit is gewoon cnc uitgefreesd met een fineerlaag erop. De dunne kant moet je naar kijken, op het dikkere deel zit de fineerlaag.
Als je zoekt op gp austria trofee krijg je zelfs een productiefilmpje. Het is niet echt gefineerd, ze hebben hout tot heel dun in de vorm gefreesd, en dat op het MDF geplakt. Dus ook nog eens erg simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |