quote:Op maandag 8 juni 2020 21:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal je zien dat de Merc zonder DAS verschijnt.
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Als Hamilton roept dat regeringen beelden van mensen met een racistisch verleden moeten slopen, maar vervolgens geen acht geeft op een werkgever die banden had met de nazi’s en reclame maakt voor het bedrijf wat in de oorlog de uniformen maakte voor de SS en hitlerjeugd, dan roep je wel wat, maar verander je weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag die mening uiten en het staat anderen vrij om daar iets van te vinden.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:00 schreef potjecreme het volgende:
Guttegut iemand steekt zijn nek uit. Fijn dat hij een mening heeft. Dacht dat we dat wilden ipv pratende media getrainde poppen.
quote:Op maandag 8 juni 2020 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Mooi staaltje uit zijn verband trekken hoor, chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hij zegt of vind is net zo veel waard als wat jij of ik zegt of vind, alleen door zijn bereik op SM is het enige resultaat van zijn woorden mr tweedeling in de samenleving. Zijn oproep tot het slopen van standbeelden van vermeende slavenhandelaren slaat nergens op.
Gaat hij dan ook zlf de circuits in het midden oosten, aangelegd door moderne slaven, slopen? Boycotten? Nee he?
Daar heb ik hem nl. nog nit over gehoord, hij is slim genoeg om op zulke plekken zijn uitspraken toch ff aan te passen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Als je geen voedende handen af hoeft te hakken dan stonden de heren uit het verleden ook in hun recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als je geen voedende handen af hoeft te hakken dan stonden de heren uit het verleden ook in hun recht.
Blij dat ik geen mod ben, die hebben het er maar druk mee overalquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Dit is nou typisch iets wat in een ander topic kan. Lijkt me beter dat het hier gewoon weer over de F1 gaat
F1 fans kunnen hele nette discussies voerenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Blij dat ik geen mod ben, die hebben het er maar druk mee overal
twitter:LewisHamilton twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 10:28:40Good morning world.
Let’s pray for a great day today. Everybody, stay safe 🖤 https://t.co/8m0rSNO8Bl reageer retweet
Vet!quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:52 schreef ETA het volgende:
Aangezien we bijna terug gaan naar de races, een oude foto die ik nog tegenkwam:
Een closeup van de 1e plaats beker van de race in Brazilie 2019. Ik mocht hem even vasthouden, moest wel beloven hem niet te laten vallenDit was de speciale Obrigado Senna editie.
[ afbeelding ]
Geen Jack Plooij, wat een topseizoen gaat dit wordentwitter:ErikvHaren twitterde op woensdag 10-06-2020 om 12:58:04Zoals verwacht ook nauwelijks media aanwezig bij eerste drie Formule 1-races dit seizoen. FIA selecteert per race een groepje 'uitverkorenen'. Die mogen vervolgens alleen in mediacentrum zitten, directe interactie met coureurs uit den boze. #F1 reageer retweet
Als je werkgever miljoenen in F1 stopt, dan kom je af en toe wat dichterbij. Mijn collega die normaal paar meter verder op zit, hij is verantwoordelijk voor design van de bekers. Af en toe komt er een beker langs, maar vaak zitten deze in goed afgesloten flightcases. In dit geval mocht ik hem vasthouden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Vet!
Hoe kwam het zo dat jij en zo dichtbij die beker kon komen en hem ook nog eens vast mocht houden?
Connecties links of rechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |