Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Wat wensen toegevoegd aan m'n lijst voor de PS5.
-Niet alleen grafische vooruitgang maar ook gameplay.
-Volledige PS1/PS2/PS3/PS4 compatibility. Dat wil zeggen dat hij echt de schijfjes accepteert, maar ook een optie om ze via de PSN store allemaal te kopen.
-Nieuwe Naughty Dog franchise. Net zo goed als TLOU maar dan iets heel anders, qua ervaring.
-Een andere game in het TLOU verhaal maar dan evt met andere personages.
-Nieuwe game van From. Maar dan geen Elden Ring (open wereld) maar een echte moeilijke single player uitdaging.
-Daarnaast natuurlijk de Demons Souls remake/remaster.
-Straks als alle delen van Final Fantasy VII uitzijn de hele game als 1 pakket kunnen spelen.
-Meteen een fatsoenlijke harde schijf. 2 TB minstens, maar 4 is beter en meer toekomstbestendig. Zodat je niet games hoeft te verwijderen om ruimte te maken.
-Alles minimaal 60 FPS.
-Geluidsloos/geluidsarm apparaat.
-Dualshock 4 hoeven ze niet veel aan te veranderen. Ik zie hier geen echte verdere verbeterpunten in. Het zou mooi zijn als ze iets kunnen bedenken hoe je sneller teksten kunt invoeren op je controller. Maar alleen als dit niet al te veel ten koste gaat van de rest van de controller en ja, prijs hoort hier ook bij. Plastic (deels) vervangen door metaal zou ook mooi zijn. En een accu die wat langer meegaat. Ik vind dat hij snel leeg is. Ook als je hem alleen maar voor YouTube ofzo gebruikt loopt hij leeg. Daar zouden ze een spaarstand aan moeten toevoegen.
Welk jaar is dit?quote:
instabuyquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:00 schreef KennyPowers het volgende:
Ik las iets van een Bloodborne PS5 en PC remaster
Maar de bron was een of andere furry op twitter
Wat waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:50 schreef Ixnay het volgende:
Wat wensen toegevoegd aan m'n lijst voor de PS5.
-Niet alleen grafische vooruitgang maar ook gameplay.
Gerucht is PS2-4, maar ik geloof niet dat ze PS2/3 gaan ondersteunen (en volgens mij wordt het amper gebruikt).quote:-Volledige PS1/PS2/PS3/PS4 compatibility. Dat wil zeggen dat hij echt de schijfjes accepteert, maar ook een optie om ze via de PSN store allemaal te kopen.
Misschien in 2032 voor de PS6.quote:-Straks als alle delen van Final Fantasy VII uitzijn de hele game als 1 pakket kunnen spelen.
Er zit geen HDD in maar een SSDquote:-Meteen een fatsoenlijke harde schijf. 2 TB minstens, maar 4 is beter en meer toekomstbestendig. Zodat je niet games hoeft te verwijderen om ruimte te maken.
Dat wordt 'm zeker niet.quote:-Geluidsloos/geluidsarm apparaat.
Als ie PS3 compatible is zit er standaard DivX opquote:
Altijd welkom, zeker met een aparte trophy list, dan ga ik de plat 2x halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:00 schreef KennyPowers het volgende:
Ik las iets van een Bloodborne PS5 en PC remaster
Maar de bron was een of andere furry op twitter
Klopt en de reveal zou gisteren hebben plaatsgevonden om 22 uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:42 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe laat was de reveal announcement vorige week?
Edit: 17:00![]()
En dan maar hopen dat er niet weer iemand ergens door iemand om het leven komt...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en de reveal zou gisteren hebben plaatsgevonden om 22 uur.
Volgende week dus pas een aankondiging.
Dat zal moeilijk zijn, helaas in MURICAAAAAA......quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er niet weer iemand ergens door iemand om het leven komt...
Godver, ik kliktequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:25 schreef satecl het volgende:
Eindelijk de eerste beelden van de PS5!! #Hyped!!!!. Ziet er super gelikt uit, zeker de witte versie. Toch anders dan alle eerdere geruchten. Ik niet wachten tot kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |