watjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Man de tranen rollen over mijn wangen door het gapen.
Welnee, de middeleeuwse heksenproef zou je doorstaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noem je mij nou een heks.......????
Oke oke dan is het goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, de middeleeuwse heksenproef zou je doorstaan.
Noem je haar dikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, de middeleeuwse heksenproef zou je doorstaan.
Ik denk wel dat je op een stofzuiger kan vliegenquote:
Of op een panterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je op een stofzuiger kan vliegen
Stevige botten dit datquote:
Ah, het mooiste verhaaltje was dat hij met met zn pootje vast zat in de inktpotquote:
Je bent ook ielquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje, voor Etto weer gaat zeggen dat ik dun ben enz.
Meer Ama om van te houdenquote:
Moet nu ook aan deze denkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ah, het mooiste verhaaltje was dat hij met met zn pootje vast zat in de inktpot
Typische FOK!-uitspraak ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een stomme uitspraak vind ik dit altijd.
Watquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
AAH WIL JIJ ME EITJES ZIEN
IK ZEG IK HOEF DIE EIEREN VAN JOU HELEMAAL NIET TE ZIEN MAN
quote:
Je zal het er mee moeten doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een stomme uitspraak vind ik dit altijd.
Oh hahaquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je zal het er mee moeten doen.
Ook weer zo'n uitspraak
Altijd leuk en lekker, vandaag ook BBQ gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Morgen BBQ-nen daar heb ik zin iiiiin.
Daar stoor ik me ook wel aan ja als mensen dat aan jou vragen, totaal irrelevant wat jij van dingen vindtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
De uitspraak waar ik het meest aan stoor is :
Wat vind je er zelf van?
VIESCHHHHHHHHHHHHHHHH DIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Vooral lekker, hele tijd vlees om moeten draaien vind ik minder leuk tbh.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Altijd leuk en lekker, vandaag ook BBQ gehad
#IDONTCAREquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VIESCHHHHHHHHHHHHHHHH DIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Daar moet je mensen dan ook voor betalen @Flippieequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral lekker, hele tijd vlees om moeten draaien vind ik minder leuk tbh.
Ik volgende week, lekker manquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat is ook meer een mannending, daar komt het oergevoel los, een worstje omdraaienquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vooral lekker, hele tijd vlees om moeten draaien vind ik minder leuk tbh.
Nawquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Zag iemand net in Modern Family as uitstrooien en nu mis ik mijn mama.
Kom jij even het vlees omdraaien de hele tijd?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is ook meer een mannending, daar komt het oergevoel los, een worstje omdraaien
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Welk gevoel komt er in je los als er een sappige harde worst bij je naar binnen gaat? Waar het vet bij de eerste hap je keel inspuit?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is ook meer een mannending, daar komt het oergevoel los, een worstje omdraaien
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik uitgenodigd? Ja dan draai ik de spiesjes, worstjes, karbonades en de hamburgers met alle liefde om.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom jij even het vlees omdraaien de hele tijd?
Kan niet verzekeren dat er ook eten voor je is dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben ik uitgenodigd? Ja dan draai ik de spiesjes, worstjes, karbonades en de hamburgers met alle liefde om.
eet je dat ALLEMAAL op??quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan niet verzekeren dat er ook eten voor je is dan.
JA! LEKKER!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk gevoel komt er in je los als er een sappige harde worst bij je naar binnen gaat? Waar het vet bij de eerste hap je keel inspuit?
Jaja nog steeds bijna ondergewicht idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eet je dat ALLEMAAL op??
En dan nog een Drents grassprietje, knap heur.
Het liefst Duitse Bratwurst waarvan het vet bij de eerste hap in je gezicht spatquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat Fernando niet aan dat andere gevoel wil toegeven door het te negeren
Bukakefestquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het liefst Duitse Bratwurst waarvan het vet bij de eerste hap in je gezicht spat
LEKKER VRETEN ALDUSquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaja nog steeds bijna ondergewicht idd.
Ik eet ze wel een voor een, niet tegelijkertijdquote:
Het is maar goed dat de rest van de mensen geen verkeerd beeld bij mij heeft.quote:
omnomnomnomquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de rest van de mensen geen verkeerd beeld bij mij hebben.
Ja maar Erik Schreurs is overledenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
tevens ordi sc bah gedraag je nou eens smeerlapperij
Kijk je wel uit dat je niet richting de 62 kg gaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omnomnomnom
heb ook wel honger eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet richting de 62 kg gaat?61 nu.. bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Nu je samenwoont zou er een verbetering moeten zijn.quote:
ze is een enorm lekker ding... vandaar dat ik aankom ahahahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nu je samenwoont zou er een verbetering moeten zijn.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze is een enorm lekker ding... vandaar dat ik aankom ahahahaha
Een maand terug zat je op 60 kilo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze is een enorm lekker ding... vandaar dat ik aankom ahahahaha
59 zelfsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een maand terug zat je op 60 kilo?
Je hebt je Engel duidelijk nodig.quote:
nee, integendeel..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Etto gaat bij jou die eerste periode nooit over ofzo? Heb echt gevoel dat je nog steeds in die ik ben mega verliefd en omg alles is geweldig en omg omg fase zit. Dat is toch op den duur wel minder?
Etto heeft nog 1000 smsjes voor 10 euro die elke maand opgaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Etto gaat bij jou die eerste periode nooit over ofzo? Heb echt gevoel dat je nog steeds in die ik ben mega verliefd en omg alles is geweldig en omg omg fase zit. Dat is toch op den duur wel minder?
Doe normaal inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, integendeel..
gisteren ook, zitten we allebei thuis te werken en dan kijk ik gewoon even naar haar en dan denk ik: wow... wat een mooi wezen, en heulemaal van mij.. zeg ik dan ook en zo...
.. en dan zegt zei: doe normaal.
Ik kan niet voor Etto spreken, maar hier is dat wel het geval, nog altijd verliefd en we lachen om onze grapjesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
nou poe hee, een foutje wegens moe en laat...quote:
Maar je bent geen Etto.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Etto spreken, maar hier is dat wel het geval, nog altijd verliefd en we lachen om onze grapjes
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto heeft nog 1000 smsjes voor 10 euro die elke maand opgaan
hvj, knzj, wjnmk,
Echt, bij elke post op FOK!. Het valt andere ook op. Gelukkigquote:
Daarom de disclaimer.quote:
Jelly?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt, bij elke post op FOK!. Het valt andere ook op. Gelukkig
Ik herken me wel in Ettoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind het ook wel cute. Etto is wel gek op zijn meisje, dat is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |