Zou wel komisch zijn dat SpaceX wel een raket de ruimte in krijgt, maar vergeet om een stream op te slaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:57 schreef Nikonlover het volgende:
Ik hoop wel dat SpaceX weet dat streams langer dan 12 uur niet opgeslagen worden. Hopelijk beginnen ze over een paar uur een nieuwe. Ik wil het wel terug kunnen kijken
De beelden zullen ze vast wel opslaan maar of ze het opnieuw uploaden?quote:Op zondag 31 mei 2020 00:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zou wel komisch zijn dat SpaceX wel een raket de ruimte in krijgt, maar vergeet om een stream op te slaan
Ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
Hoezo kijken jullie naar Trump dan.
En op welke stream was dat? Ik heb gewoon nog de SpaceX stream aan.
Opvallend ja, is nog niet op de stream geweest geloof ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Is Musk al ergens aan het woord geweest?
Hmm, misschien Elon maar even DM-en dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:57 schreef Nikonlover het volgende:
Ik hoop wel dat SpaceX weet dat streams langer dan 12 uur niet opgeslagen worden. Hopelijk beginnen ze over een paar uur een nieuwe. Ik wil het wel terug kunnen kijken
Elon kennende zit nu op Boca Chica te onderzoeken wat er is misgegaan met SN4.quote:Op zondag 31 mei 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
Als ik Elon was geweest lag ik nu ergens helemaal naar de klotetering in het zwembad van een van de mooiste rooftops ter wereld maarja.
Waarschijnlijk staat ie daar nog steeds omdat ze niet weten hoe ze Æ moeten typenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:59 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Is niet aanwezig. Is op het gemeentehuis de naam van zijn zoon aan het inschrijven.
En daarom is hij wel Elon en ik niet waarvan akte.quote:Op zondag 31 mei 2020 00:03 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Elon kennende zit nu op Boca Chica te onderzoeken wat er is misgegaan met SN4.
Werken is voor hem genieten
Never to late to changequote:Op zondag 31 mei 2020 00:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En daarom is hij wel Elon en ik niet waarvan akte.
Hij was in Mission Control vandaag en was samen met zijn broer bij de perscoquote:Op zondag 31 mei 2020 00:03 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Elon kennende zit nu op Boca Chica te onderzoeken wat er is misgegaan met SN4.
Werken is voor hem genieten
Nee joh ik kijk wel gewoon. Misschien ben ik ooit nog jong en rijk genoeg voor een toeristische ruimtevaart en das wel prima dan. Meer dan dat en dat m’n kind gewoon gezond opgroeit hoef ik niet.quote:
Als ie zijn naam moet spellen steeds "Alt 0198" zeggen.quote:Op zondag 31 mei 2020 00:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat ie daar nog steeds omdat ze niet weten hoe ze Æ moeten typenLijkt mij wel geniaal dat elke keer als zijn leraar zijn naam moet invullen dat hij moet googlen wat de toetsencombinatie is
quote:Op zondag 31 mei 2020 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ie zijn naam moet spellen steeds "Alt 0198" zeggen.
Dichter bij Mars dan Aarde inmiddels zelfs: https://www.whereisroadster.com/quote:Op zondag 31 mei 2020 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
En ondertussen vliegt er een auto in de deepspace
Het blijft me verbazen dat zoiets makkelijker is dan een iets in de zon laten vallen. Het kost 55 keer meer energie om iets naar de zon te sturen dan naar Mars.quote:Op zondag 31 mei 2020 00:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dichter bij Mars dan Aarde inmiddels zelfs: https://www.whereisroadster.com/
Klopt. Media event is nog niet begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |