Late lunch?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Beneden gegeten in de woonkamer en het stond aan, helaas. Ik merk dat ik oprecht onrustig/agressief word als ik de stem van Grueter hoor, verschrikkelijk.
Nada voor Bryanquote:Op zondag 7 juni 2020 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Bryan Roy is in een diep zwart gat gevallen.
Jeroen Grueter is ideaal als commentator bij live-beelden van de Apocalypse.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Beneden gegeten in de woonkamer en het stond aan, helaas. Ik merk dat ik oprecht onrustig/agressief word als ik de stem van Grueter hoor, verschrikkelijk.
Je wil natuurlijk ook niet in de regen je auto uit moeten he. Dan maar onder de overkapping zettenquote:Op maandag 8 juni 2020 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uw auto staat in fik terwijl u rijdt op een snelweg. Wat doet U?
A. Stoppen op vluchtstrook en u uit de voeten maken.
B. Doorrijden naar een benzinepomp.
https://nos.nl/artikel/23(...)tation-langs-a1.html
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Diemers.(lol) Het is wel echt weer bord op schoot scouting he? @:slobeend
Onderschatte speler.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Diemers.(lol) Het is wel echt weer bord op schoot scouting he? @:slobeend
C. 1 meter van de benzinepomp om het spannend te houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uw auto staat in fik terwijl u rijdt op een snelweg. Wat doet U?
A. Stoppen op vluchtstrook en u uit de voeten maken.
B. Doorrijden naar een benzinepomp.
https://nos.nl/artikel/23(...)tation-langs-a1.html
Vandaag blijkbaar bevestigd dat het doorgaat. Benieuwd of het nog ergens uitgezonden wordt en of Roglic en Pogacar meedoen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Over twee weken heb je als het goed weer koers met het NK van Slovenië. Hopelijk een duel tussen Pogacar en Roglic op de slotklim daar van 8 kilometer.
Ben je al overgestapt naar kamp 'we gaan koersen' ?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Roglic zal wel weer ergens op een berg zitten voor 3 maanden.
Een Sloveens nationaal kampioenschap tel ik niet. We gaan nog steeds niet koersen op 1 augustus.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben je al overgestapt naar kamp 'we gaan koersen' ?
Roglic en Pogacar hebben hun deelname al bevestigd. Paar dagen voor het NK doet Pogacar ook al mee aan zijn eigen wedstrijd.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vandaag blijkbaar bevestigd dat het doorgaat. Benieuwd of het nog ergens uitgezonden wordt en of Roglic en Pogacar meedoen.
Hopen dat een van die twee in in ieder geval in de nationale trui eindigt.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Roglic en Pogacar hebben hun deelname al bevestigd. Paar dagen voor het NK doet Pogacar ook al mee aan zijn eigen wedstrijd.
Lijkt lastig te controleren deze wedstrijd. Met Polanc als enige ploeggenoot voor Pogacar en Roglic heeft geen ploeggenoot bij. Ze moeten het opnemen tegen een blok van Bahrain en Adria Mobil.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hopen dat een van die twee in in ieder geval in de nationale trui eindigt.
Inmiddels wel. Nogal teleurstellend, nieuwswaarde vrijwel nihil. Ongemakkelijke scene waar hij plots denkt voor het eerst in zijn leven kaas te moeten schaven is een toneelstukje op zichzelf.quote:
twitter:rechterjos twitterde op maandag 08-06-2020 om 22:22:10Afgelopen zaterdag werd in @op1npo o.a. gesproken over intimidatie van vrouwen op straat. O.a. de gemeenten Rotterdam en Amsterdam hadden dit in hun Algemene Plaatselijke Verordening (APV) strafbaar gesteld. De rechter zette hier een streep door. Waarom? Een draadje. (1/14) https://t.co/TJuvOr9Pd2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:32 schreef Steven184 het volgende:
Boeiend twitterdraadjetwitter:rechterjos twitterde op maandag 08-06-2020 om 22:22:10Afgelopen zaterdag werd in @:op1npo o.a. gesproken over intimidatie van vrouwen op straat. O.a. de gemeenten Rotterdam en Amsterdam hadden dit in hun Algemene Plaatselijke Verordening (APV) strafbaar gesteld. De rechter zette hier een streep door. Waarom? Een draadje. (1/14) https://t.co/TJuvOr9Pd2 reageer retweet
Boeiende materie, duidelijk uitgelegd, maar ik snap er alsnog geen ene tering van.twitter:frans_nijhof twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 09:25:32@rechterjos @op1npo Boeiende materie, duidelijk uitgelegd. Maarrrrrr...onze dochters, meiden, vrouwen zijn er niet mee geholpen. Rechter had ook 'in de geest van' kunnen oordelen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |