SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Check je dmquote:
Jij!quote:![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Vind ik ook, echter was ik net even buiten en de een na de ander pufte zich helemaal uit en was bezweet als een otter (terwijl het eigenlijk wel meevalt).quote:![]()
Huhquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier in het zuiden is het anders 27 graden hoor
Hier slechts 22, ook zuiden.
Maar is ook wel genoeg!prima weer om buiten bezig te zijn
Zo ver wonen niet van elkaar vandaan inderdaad ha haquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Huh
Hier slechts 22, ook zuiden.
Maar is ook wel genoeg!prima weer om buiten bezig te zijn
![]()
Dat is minderquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:17 schreef stokj het volgende: [..] Ja, ik ben er helaas aan gewend dat dit het is.
![]()
![]()
Is hier ineens ook veel heter dan 22 gradenquote:
Pas maar op dat je geen koorts krijgtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is hier ineens ook veel heter dan 22 graden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |