Zou ze kunnen kwispelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Je zou denken maffia of straatbendes...
vervoersbedrijven....
https://nos.nl/video/2335(...)traten-van-kiev.html
Dan neem je je baan wel serieusquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Je zou denken maffia of straatbendes...
vervoersbedrijven....
https://nos.nl/video/2335(...)traten-van-kiev.html
dat was mijn volgende vraagquote:
Ik vind het vies bah. Lijkt een fallus symbool of een hond.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende: [..]
Goeie vraag. Het ziet er niet per se afstotelijk uit of zo.
Ze houden wel netjes 1,5m afstand.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je het hier al voor je tussen vakkenvullers van de jumbo en de ah?
Als ze nou ook nog leuke flaporen heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was mijn volgende vraag![]()
kom je thuis van je werk, staat ze je kwispelend op te wachten bij de voordeur
Want ik ben binnen?quote:
Beetje open staan hue hue voor dingen die afwijken van de standaard, Los.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het vies bah. Lijkt een fallus symbool of een hond.
nou mooi dat zon vrouw tenminste ook aan de man kan komen :pquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog leuke flaporen heeft
Waarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje open staan hue hue voor dingen die afwijken van de standaard, Los.
Ik zal op tinder vermelden dat ik staartvriendelijk benquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mooi dat zon vrouw tenminste ook aan de man kan komen :p
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal op tinder vermelden dat ik staartvriendelijk ben
ik zie ook fotos niet van haar met haar op de rugquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Zou ze die staart ook scheren of groeit er geen haar op?
Het is pHotoschop hèquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie ook fotos niet van haar met haar op de rug
Ja maar dan kan een staart toch nog haar hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie ook fotos niet van haar met haar op de rug
oh ja maar die zie ik niet op google :pquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan kan een staart toch nog haar hebben?
welk hotel zit je?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RabbitIk ben nu in Berg en Terblijt
Oh wow, ik zit nu ook in een gehucht in Limbabwequote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RabbitIk ben nu in Berg en Terblijt
ik heb 2x met huwelijksdag in kasteel Geulzicht gezetenquote:
Je thuisgehucht?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, ik zit nu ook in een gehucht in Limbabwe
2x getrouwd?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2x met huwelijksdag in kasteel Geulzicht gezeten
Huehue.quote:
Is dat hotel beetje te doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gleufzicht.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.quote:
vrij spartaans maar lekker eten wel. Wij hadden destijds kamer met bubbelbadquote:
Daar kijk ik op uitquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had je daar ook zicht op de geul van mevrouw Koenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrij spartaans maar lekker eten wel. Wij hadden destijds kamer met bubbelbad
Ow chill wel van dat bubbelbad!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spartaans met bubbelbad?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit je in berg met een reden of gewoon voor de leuk?quote:
wat is er met jou aan de handquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je daar ook zicht op de geul van mevrouw Koen
het was mooi maar vrij basic, niet extreem luxe ofzoquote:
Hoezo?quote:
Daar vond ik een redelijk geprijsd hotelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je in berg met een reden of gewoon voor de leuk?
Heb ik niveau dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn toch geen grappen van jouw niveau
Je hebt haar toch wel de pan uitgelikt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was mooi maar vrij basic, niet extreem luxe ofzo
Die zijn nu dicht, Ama. Morgen weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Altijd als je iets moet hebben dan kun je het nergens meer vinden he in de winkels.
Zeur niet zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Altijd als je iets moet hebben dan kun je het nergens meer vinden he in de winkels.
Zou wat zijn als ik nu heen kon.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn nu dicht, Ama. Morgen weer.
Met z’n snorkel in het bubbelbad?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel de pan uitgelikt?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel de pan uitgelikt?
Wat een leven.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije vaak zat ‘s nachts boodschappen gedaan
Dacht dat je me al wel wat langer kende ...quote:
Hoelang zit je nog in het beloofde land?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar vond ik een redelijk geprijsd hotelEn een leuke wandelroute die ik vanavond heb gedaan
Morgen na een ontbijt en een goede wandeling trek ik weer naar het noordenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoelang zit je nog in het beloofde land?
Het is ook een hele druk die je voelt hier als hollanderquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen na een ontbijt en een goede wandeling trek ik weer naar het noorden
Eten in een restaurant was wel weer even bizarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook een hele druk die je voelt hier als hollander
Hmmm foooodquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
www.foodtruckterras.nl grappig, apart dat dit mag
Ah kijk, het begin van je culinaire bijscholing is een feit!quote:[img]https://fokstaculinaire opleiding l/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 29 mei 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten in een restaurant was wel weer even bizar
Zoervleisj op
Gooiden ze het wel netjes vanaf 1,5e meter op tafel?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoervleisj op
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk, het begin van je culinaire bijscholing is een feit!
Waar ben je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden Hertog Jan. Op die plek wil ik Gulpener
gewoon je hotelrestaurant neem ik toch wel aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoervleisj op
Nee, het werd netjes neergezet, op een keurige afstand.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gooiden ze het wel netjes vanaf 1,5e meter op tafel?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon je hotelrestaurant neem ik toch wel aan?
Een lekker stevig brand speciaal biertje had beter gepast, maar Gulpener is ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden Hertog Jan. Op die plek wil ik Gulpener
Ja, ik zit in dat rode pand, rechts van het kasteel Gleufzicht.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ziet er prima uit.
Hertog Jan is ook lekker, maar niet hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lekker stevig brand speciaal biertje had beter gepast, maar Gulpener is ook niet verkeerd.
ziet er ook tof uitquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit in dat rode pand, rechts van het kasteel Gleufzicht.
Hier ook lekker aan de borrelquote:
Dat wel weerquote:
jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel weer![]()
Iedereen is door je geïnspireerd om het lekker op een zuipen te zetten!
Nul respect meer bij de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jasommigen zelfs zonder vertrek aan te kondigen
klinkt als een betrouwbaar beestjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:33 schreef mschol het volgende:
wauw
mijn draadloze muis doet het zonder accu nog ongeveer 5 minuten
hoe bedoel je er wordt wat lading opgebouwd
is redelijk prima ding voor de rest hoor, enige issue is dat hij na een tijd gaat dubbelklikken bij een enkele klik en dit kennelijk iets met die lading van doen heeft... maar voor de rest geen klachten over die muisquote:
ik heb een draadloze muis, nu al een jaar of 2, nog nooit batterijen hoeven te vervangenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
is redelijk prima ding voor de rest hoor, enige issue is dat hij na een tijd gaat dubbelklikken bij een enkele klik en dit kennelijk iets met die lading van doen heeft... maar voor de rest geen klachten over die muis
en zolang er geen oplossing is of degelijk alternatief doe ik hier wel mee, tis niet enorm storend gelukkig
ik heb er een accu met draadloos laden mat onder.. ongeacht de muis slijt ik anders batterijen er zo in een half jaar doorheen..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een draadloze muis, nu al een jaar of 2, nog nooit batterijen hoeven te vervangen
zijn ze al apart gaan wonen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat hem even na al je Claus perikelen.
Nee dat gelukkig nog niet, Maar bitterbal swiped er nog lustig op los. Maar LTVDK heeft ook nog steeds niet de overkapping gemaakt. Wat een gedoe.quote:
is goed, ik zit nog ff bij de buren maar kom er wel weer inquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat mij betreft haal je se brug op Koen.
Budquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
crvHeb je mevrouw crv intussen een lekker kopje koffie met een sterk slaapmiddel gebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Tis dat ik nijn ontbijt al op heb maar idd lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, eens kijken wat het ontbijt te bieden heeft. Trek in een spiegeleitje
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:56 schreef crv het volgende:
Ik gaat zo maar eens even mijn cave opruimen voor het geval ik een traktor koop
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen buffet door corona, maar een soort mini-buffetje op je eigen tafel![]()
Hoe is het in Limburg?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Jan Smit zit in dit hotel
Nee, niet de zanger, maar een of andere halfzachte met dezelfde naam
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:42 schreef RockNijntje het volgende:
Help mijn bezoek is al twee uur non stop aan het overgeven in de wc.
Enorm mooi!quote:
Jezus, de hele nacht doorgehaald of zo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:42 schreef RockNijntje het volgende:
Help mijn bezoek is al twee uur non stop aan het overgeven in de wc.
Lekker, bietje bewaegequote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Enorm mooi!Gistermiddag een wandeling gedaan in de buurt van Lemiers en Vaals en ‘s avonds rond Berg en Terblijt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag neetquote:
jouw omgeving is dan ook prima voor een wandeling.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, op stap in eigen omgeving weer dit weekend. En 1 dag een bergwandeling
Lekker Kwiwi, jij hebt iets hogere heuveltjes dan die 322 meterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, op stap in eigen omgeving weer dit weekend. En 1 dag een bergwandeling
Gaat je pa verhuizen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag neet![]()
mot mit helpen sjlepe
en goedemorgen
[..]
jouw omgeving is dan ook prima voor een wandeling.
Ik woon al op 400m, terwijl je dat eigenlijk niet in de gaten hebt omdat alles om je heen nog hoger isquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker Kwiwi, jij hebt iets hogere heuveltjes dan die 322 meter
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon al op 400m, terwijl je dat eigenlijk niet in de gaten hebt omdat alles om je heen nog hoger is
Nee, hij lag om 23u al helemaal kapot op de slaapbank. De beste man kan niet zo goed tegen alcohol geloof ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, de hele nacht doorgehaald of zo?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, hij lag om 23u al helemaal kapot op de slaapbank. De beste man kan niet zo goed tegen alcohol geloof ik![]()
.
Moet sowieso toch tot 1 juni overal? Restaurant is ook alleen open voor hotelgasten als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Sneu voor het hotel. Ze moeten tot 1 juni het terras gesloten houden voor hotelgasten door een noodverordening van de gemeente Valkenburg. Terwijl ze hier alles doen om anderhalve meter afstand in acht te nemen.
verhuizen nog niet, maar er komen vandaag wat grote spullen die het huis in moet.quote:
Hij wordt in ieder geval oranjequote:
Sowieso alleen voor gasten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet sowieso toch tot 1 juni overal? Restaurant is ook alleen open voor hotelgasten als ik me niet vergis.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig nog niet, Maar bitterbal swiped er nog lustig op los. Maar LTVDK heeft ook nog steeds niet de overkapping gemaakt. Wat een gedoe.
Beetje tillen is ook lichaamsbewegingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verhuizen nog niet, maar er komen vandaag wat grote spullen die het huis in moet.
dat wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje tillen is ook lichaamsbeweging
een wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel.
zometeen eerst even naar een andere FOK!ker toe om een wahoo op te halen
Toen het bijna op was bedacht ik dat ik dat had moeten doenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda![]()
heb je foto gemaakt van je minibuffetopttafel?
Die zou ik nu echt het huis uit kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:14 schreef RockNijntje het volgende:
De kotsende makker klinkt inmiddels als een cavia oh God oh neuk![]()
.
nee hoor, die mag pas weg nadat hij gepoetst heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zou ik nu echt het huis uit kijken
leukquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen het bijna op was bedacht ik dat ik dat had moeten doen![]()
Maar het was een plankje met verschillende broodjes en een eitje, schaaltje met kaas en vleeswaren, schaaltje met zoet broodbeleg, kannetje met jus d’orange en een bordje met een gebakken ei
toevallig woont deze fok!ker in hetzelfde dorp.quote:
wil hij je huis niet kopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toevallig woont deze fok!ker in hetzelfde dorp.
Lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze hadden er een bourgondische hoeveelheid spek bij gedaan
nee, zijn huis i wel een maatje groterquote:
De bourgondische hoeveelheden doet me denken aan m'n opa z'n begrafenis in Limburg. Bij de koffietafel was er vlaai, ander eten en wijn in overvloed. En de 'hollandse' gasten: Wow, we mogen hier meer dan 1 stuk gebak en onbeperkt wijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze hadden er een bourgondische hoeveelheid spek bij gedaan
ja normaal 1 plakje cake en een kopje koffiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bourgondische hoeveelheden doet me denken aan m'n opa z'n begrafenis in Limburg. Bij de koffietafel was er vlaai, ander eten en wijn in overvloed. En de 'hollandse' gasten: Wow, we mogen hier meer dan 1 stuk gebak en onbeperkt wijn!
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal 1 plakje cake en een kopje koffie
gekke mensenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal 1 plakje cake en een kopje koffie
ja dat is het ook wel een beetje.quote:
We zijn nu met z'n drieën aan het bedenken hoe we deze jongen ooit de bus in gaan krijgen, want de ander wil graag naar huisquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zou ik nu echt het huis uit kijken
Geen idee wat ze normaal in Duitsland doen, maar dat is ook wel leuk ja. Bij mijn moeder hebben we de koffietafel bij een van haar favoriete restaurants gedaan. Was een gezellige ruimte in een kasteel in het bos.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is het ook wel een beetje.
Met mijn vaders begrafenis zijn we daarna wezen lunchen in een restaurant waar hij graag kwam. Maar dat was in Duitsland dus misscshien is dat dat daar normaler?
Had ooit een collega en die is op haar vakantie in Portugal van het balkon gevallenNa een paar dagen overleden. De ouders hebben hier toen een groot feest gegeven in een strandtent. Vond het toendertijd wat vreemd maar eigenlijk is het veel mooier als je iemands leven viert.
ja denk dat dat al veel helpt ipv van de locale uitvaartzaal. Zit natuurlijk ook geen gevoel inquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee wat ze normaal in Duitsland doen, maar dat is ook wel leuk ja. Bij mijn moeder hebben we de koffietafel bij een van haar favoriete restaurants gedaan. Was een gezellige ruimte in een kasteel in het bos.
wat is een vakwerkhuisje?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Stimmt!
Nog even een vakwerkhuisje spotten. Gisteren had ik mijn vinger voor de lens
[ afbeelding ]
ah, onze oud sponsorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Stimmt!
Nog even een vakwerkhuisje spotten. Gisteren had ik mijn vinger voor de lens
[ afbeelding ]
“Hey, is het niet eens tijd om naar huis te gaan?”quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn nu met z'n drieën aan het bedenken hoe we deze jongen ooit de bus in gaan krijgen, want de ander wil graag naar huis. Verdorie wat een taferelen weer
.
Je zou bijna zeggen, tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We zijn nu met z'n drieën aan het bedenken hoe we deze jongen ooit de bus in gaan krijgen, want de ander wil graag naar huis. Verdorie wat een taferelen weer
.
Klinkt gezelliger dan menig Hollandse receptiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De bourgondische hoeveelheden doet me denken aan m'n opa z'n begrafenis in Limburg. Bij de koffietafel was er vlaai, ander eten en wijn in overvloed. En de 'hollandse' gasten: Wow, we mogen hier meer dan 1 stuk gebak en onbeperkt wijn!
![]()
ja, was ooit sponsor van mijn handbalteam.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit restaurant? Schattig dorpje trouwens
Hij ligt in foetushouding op bed en reageert nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hey, is het niet eens tijd om naar huis te gaan?”
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen, tijd om op jezelf te gaan wonen![]()
denk dat er wat anders in zit dan 3 biertjes en een mixdrankjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ligt in foetushouding op bed en reageert niet. Hij leeft nog wel hoor, maar die gaat nog een tijdje geen bus ik geloof ik
.
[..]![]()
100% van ons geplande bezoek is nu bad gegaan, ik weet niet of ik trots ben op deze score.
Neh, daar doet deze jongen echt niet aan. En zeer zeker niet in combinatie met alcoholquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat er wat anders in zit dan 3 biertjes en een mixdrankje
Tering, echt? Man up gastquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ligt in foetushouding op bed en reageert niet. Hij leeft nog wel hoor, maar die gaat nog een tijdje geen bus ik geloof ik
.
[..]![]()
100% van ons geplande bezoek is nu bad gegaan, ik weet niet of ik trots ben op deze score.
wat is het dan voor watje?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, daar doet deze jongen echt niet aan. En zeer zeker niet in combinatie met alcohol.
Of doelde je daar niet op.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Kan nogal een dramaqueen zijnquote:
Waarvan aktequote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Kan nogal een dramaqueen zijn.
Jij met Claus?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die gozer die geen relatie wilt?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:08 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje wat klinkt dat weer kut. Zeg wel niks meer.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:08 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje wat klinkt dat weer kut. Zeg wel niks meer.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gleufzicht. En de Budabolide. Zo dichtbij zit ik
pas je daar in? :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Zwitserland zou er dan zo'n funiculairtje tegen die helling op gebouwd zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een WAT?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Zwitserland zou er dan zo'n funiculairtje tegen die helling op gebouwd zijn
Een bergbaantje, zoals hier links naast hotel Gutsch in Luzernquote:
Klinkt logischer dan 2 uur kotsen van een kater.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:23 schreef Molo het volgende:
Nijn, hebben ze niet gewoon voedselvergiftiging ofzo?
oh vetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bergbaantje, zoals hier links naast hotel Gutsch in Luzern![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook altijd leuk. Fles en ik zijn in Litouwen geloof ik in de kortste van Europa geweest. Ofzo.quote:
Voor die 10 (?) meter hoogteverschil daar bij Buda? Wat is de kortste ‘nuttige’ hoogte/lengte voor ze zoiets bouwen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bergbaantje, zoals hier links naast hotel Gutsch in Luzern![]()
[ afbeelding ]
Neuh, hij praat inmiddels weer en zit buiten en zegt dat dit is hoe het vrijwel altijd gaat als hij gedronken heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:23 schreef Molo het volgende:
Nijn, hebben ze niet gewoon voedselvergiftiging ofzo?
wat doe jij vandaag?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
US mag ook wel wat foto's posten want die ging naar een waddeneiland geloof ik.
Als ie weet dat dit altijd gebeurt, waarom drinkt hij dan bij andere mensen thuis?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, hij praat inmiddels weer en zit buiten en zegt dat dit is hoe het vrijwel altijd gaat als hij gedronken heeft.
Zo maar eventjes naar huis brengen.
ook smurfenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Smurfen.
Even boodschappen doen maar niet echt bijzondere plannen. Jij dan?
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ie weet dat dit altijd gebeurt, waarom drinkt hij dan bij andere mensen thuis?
Ja vind het tamelijk sneu als je dat weet van jezelf en je zadelt andere mensen er mee op.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Waarom drink je dan überhaupt vraag ik me af
.
Ach, je hebt ook roltrappen van een meterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor die 10 (?) meter hoogteverschil daar bij Buda? Wat is de kortste ‘nuttige’ hoogte/lengte voor ze zoiets bouwen?
Dat ding sloeg ook niet echt ergens op iddquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd leuk. Fles en ik zijn in Litouwen geloof ik in de kortste van Europa geweest. Ofzo.
Begin jij nou ook al?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig nog niet, Maar bitterbal swiped er nog lustig op los. Maar LTVDK heeft ook nog steeds niet de overkapping gemaakt. Wat een gedoe.
Fiks gewoon dat ding ff lamme teckelquote:
quote:
smurfen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
smurfen?oh god. maken ze daar ook al porn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouhou .......quote:
yupquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god. maken ze daar ook al porn van
Vervelend mens jij soms.quote:
Ja ergens wel, maar we zijn de moeilijkste niet en die jongens zijn al een jaar of tien vrienden, dus achquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vind het tamelijk sneu als je dat weet van jezelf en je zadelt andere mensen er mee op.
Een bitterballenexpresquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha de Bitterbalexpres bezorgd hier en ik kan niet aan ze uitleggen waarom dit zo extra grappig is.
Ze hebben daadwerkelijk ook alleen maar gewone bitterballen, niet eens met bijzondere vullingen of zoquote:
Vraag me af ze nog lekker zijn danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben daadwerkelijk ook alleen maar gewone bitterballen, niet eens met bijzondere vullingen of zo.
Ga nou maar beginnen met die kutoverkapping heaquote:
quote:
In Rotterdam heb je het Kroket-Loket, daar hebben ze wel miljardmiljoen bijzondere vullingenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben daadwerkelijk ook alleen maar gewone bitterballen, niet eens met bijzondere vullingen of zo.
En de kroketten Boetiek in Utrechtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je het Kroket-Loket, daar hebben ze wel miljardmiljoen bijzondere vullingen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je het Kroket-Loket, daar hebben ze wel miljardmiljoen bijzondere vullingen
Ik wil daar echt nog eens heen want kroketquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de kroketten Boetiek in Utrecht
Als je nou gewoon zou komen helpen.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd leuk. Fles en ik zijn in Litouwen geloof ik in de kortste van Europa geweest. Ofzo.
Ik vraag me af wat je allemaal voor variaties kunt maken op of in een frikandelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Nergens een Frikadel-culinair speciaaltoko?
was een keer een gast bij first dates en die had een frikandel met die ijssprinkels bedacht. De discodelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je allemaal voor variaties kunt maken op of in een frikandel...
Zo voel ik me nu, lekker op FOK! en een bak koffie erbij ipv een stuk gras weggraven om daar beton te storten.quote:
Ja ze noemt me heetquote:
Varken, rund, kip, pittig, heet, flauw, zacht, stevig, lobbig,quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je allemaal voor variaties kunt maken op of in een frikandel...
Maar ga jij vandaag nog wat doen ipv de hele tijd mij achter mijn broek aanzitten?quote:
Gepraktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Varken, rund, kip, pittig, heet, flauw, zacht, stevig, lobbig,
neequote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga jij vandaag nog wat doen ipv de hele tijd mij achter mijn broek aanzitten?
Daar houdt het wel een beetje op toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Varken, rund, kip, pittig, heet, flauw, zacht, stevig, lobbig,
Ohh was dat bij First Dates, ik heb ook eens van de Discodel gehoord jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was een keer een gast bij first dates en die had een frikandel met die ijssprinkels bedacht. De discodel
Eens, minder veelzijdig dan krktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar houdt het wel een beetje op toch?
Garnalenfrikandel
Satéfrikandel Hmmm nou okee zou nog kunnen
Groentenfrikandel Whut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |