Dankje. Maar waar ik woon is niets aan de handquote:Op zaterdag 30 mei 2020 06:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Succes @:scarface88 komende dagen, USA on the brink of civil war
Speciaal de laptop hiervoor aangeslingerd. Maar ik zie het ook niet echtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 06:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zie anders ook geen beschadigingen aan die auto. Heb het nu een keer of vijf bekeken.
Er is ook geen beschadiging, kloon1234 kan beter zelf een bril kopen en misschien even naar een kasteel rijden om zijn ogen te testen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Speciaal de laptop hiervoor aangeslingerd. Maar ik zie het ook niet echt
twitter:AP twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 07:20:38BREAKING: Pentagon takes rare step of putting military police on alert to go to embattled Minneapolis. https://t.co/L4BqY6lA09 reageer retweet
Dat dacht trump ook van corona dat dat wel zo voorbij zou waaien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dankje. Maar waar ik woon is niets aan de handKleine stad waar iedereen gewoon normaal doet en dit weekend lekker in de rivier gaat zwemmen met familie en lekker hapje en drankje, genieten van de zon enzo, muziekje erbij. Hier geen rellen.
Ik geloof niet dat hij besloot om hem dood te laten gaan het is gewoon een combi van arrogantie, je niet laten vertellen wat te doen door omstanders, onprofessioneel opgefokt gedrag, racisme of vooroordelen. En ja daar verdient zo'n persoon straf voor maar moord met voorbedachte rade gaat me wat ver.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op zeg. Floyd zegt meerdere malen dat hij geen adem kan halen en smeekt om zijn leven. Dat smerige varken (de politie agent) trekt zich er geen ruk van aan. Die heeft gewoon besloten dat Floyd moest sterven. Dit is niets meer of minder dan moord met voorbedachte rade.
Heb je hier een bronnetje van voor mij?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij besloot om hem dood te laten gaan het is gewoon een combi van arrogantie, je niet laten vertellen wat te doen door omstanders, onprofessioneel opgefokt gedrag, racisme of vooroordelen. En ja daar verdient zo'n persoon straf voor maar moord met voorbedachte rade gaat me wat ver.
Welnee man, het gaat om iets dat al veel langer broeit. Floyd was voor veel mensen de druppel. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het rellen afschuwelijk, maar dit is imo de uitbarsting van de verdeeldheid die in dat land heerst, en Trump heeft in het zaaien van verdeeldheid een enorm grote rol met zijn voortdurende keiharde aanvallen op iedereen die zegt of doet wat niet in zijn straatje past.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
En dit alles nog altijd zonder bewijs dat er racistische motieven waren? Alleen maar vanwege de focus op kleur door de media?
Zie: https://www.snopes.com/fact-check/trump-economy-crashing-quote/quote:You know what solves it? When the economy crashes, when the country goes to total hell, and everything is a disaster, then you’ll have riots to go back to where we used to be, when we were great.
twitter:PortlandPolice twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 08:13:49The Justice Center has been attacked and a fire has been lit inside. @pdxfire is on scene. reageer retweet
Jawel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:47 schreef Interloper het volgende:
"Pain and anger", ga toch weg. Zorg er eens voor dat de community wat minder crimineel en/of baldadig wordt, dat zal op termijn je reputatie verbeteren en het aantal incidenten m.b.t onschuldigen doen afnemen. Ik vind het echt schrijnend irritant dat men altijd zo blind voorbij gaat aan de schuld die minderheden hebben aan hun eigen misère.
En nee, ik praat machtsmisbruik onder politieagenten absoluut niet goed.
Net als na andere soortgelijke gevallen, na de verkiezing van Trump, noem maar opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 06:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Succes @:scarface88 komende dagen, USA on the brink of civil war
Ik zie hier vooral een individuele agent die zich misdraagt. Daar hoef je toch niet zo melodramatisch over te doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Compleet geschift daar.twitter:Awbmasterclass twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 04:46:13Police literally opening fire on the free press.#atlantaprotest
https://t.co/3SjYaZKgmj reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral een individuele agent die zich misdraagt. Daar hoef je toch niet zo melodramatisch over te doen?
quote:Louisville police apologize to reporter shot at by officer with pepper ball launcher
Louisville Metro Police (LMPD) has apologized to CNN affiliate WAVE’s reporter Kaitlin Rust, who was directly fired upon by an officer with a pepper ball launcher while live on air on Friday night.
LMPD special advisor Jessie Halladay said she had reviewed the video and the incident was not something that should have occurred if Rust was singled out as a reporter.
According to Halladay, authorities were unable to confirm that the officer seen in the video is a LMPD officer, but said he could be a member of its special response team.
Halladay said the department would review the video again once the protests end and investigate if disciplinary action is necessary.
The LMPD has no intention of targeting media covering the incident, Halladay added.
https://www.cnn.com/us/li(...)a2787688d21e89160901
Naja zeg niet iedereen over een kam scheren. Ik heb voldoende krietiek op en afwijzingen van de protesthufterij gezien. Ook in de media.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:49 schreef dellipder het volgende:
Maar even serieus. Moeten we nu zomaar vergeten dat massale bijeenkomsten verboden zijn? Een week of twee geleden werd dit nog scherp veroordeeld. Het waren toen onverantwoordelijke rednecks die met hun domme gedrag duizenden dode ouderen op hun geweten zouden hebben of in het gunstigste geval zelf allemaal dood zouden gaan (maar dan was het goed want dat waren Trump-stemmers). Nu is het Antifa-tuig met honderden of duizenden tegelijk bezig complete gemeenschappen te vernietigen en dan geldt de standaard van twee weken geleden ineens niet meer. Nu wordt het Antifa-tuig niet scherp terecht gewezen door de gebruikelijke doomsday pundits en fear mongering "news" outlets op gatherings en sociale distancing. Waar is ineens de paniek over nieuwe Corona uitbraak bij het openen van de economie ineens gebleven??
Die protesterende mensen hebben al zoveel van die individuen op TV gezien dat ze er weinig vertrouwen meer in hebben dat het echt door individuen komt en eerder door een totaal rot systeem.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral een individuele agent die zich misdraagt. Daar hoef je toch niet zo melodramatisch over te doen?
Waarom denk je dat ik jou er persoonlijk op aanspreek? Ik ken je niet eens en aan deze reactie te zien wil ik je niet eens kennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:52 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Naja zeg niet iedereen over een kam scheren. Ik heb voldoende krietiek op en afwijzingen van de protesthufterij gezien. Ook in de media.
Sta je daar nu echt nog van te kijken van een zo gepolariseerd land waarbij de president alleen maar olie op het vuur gooit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:55 schreef dellipder het volgende:
We zijn in nog geen drie weken tijd van het arresteren van kapsters die hun kinderen te eten willen geven gegaan naar Antifa-tuig die ongehinderd met honderden en duizenden tegelijk complete gemeenschappen aan vernietigen zijn.
Niet alles geloven wat je op tv ziet.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die protesterende mensen hebben al zoveel van die individuen op TV gezien dat ze er weinig vertrouwen meer in hebben dat het echt door individuen komt en eerder door een totaal rot systeem.
Dat denk ik niet. Heb niks persoonlijks opgevat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:56 schreef dellipder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jou er persoonlijk op aanspreek? Ik ken je niet eens en aan deze reactie te zien wil ik je niet eens kennen.
twitter:esmemurphy twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 04:48:35Kellie Chauvin,
Through her attorney wife of former Officer Derek Chauvin the former Minneapolis Police Officer charged with murdering #GeorgeFloyd released a statement saying she is devastated by Floyd’s death, sends condolences to his family and is divorcing her husband @wcco https://t.co/A5n7bYgdbK reageer retweet
Ja, dat is waar. Maar als mens gezien willen worden en vervolgens winkels plunderen en de stad in brand steken gaat ook niet echt helpen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die protesterende mensen hebben al zoveel van die individuen op TV gezien dat ze er weinig vertrouwen meer in hebben dat het echt door individuen komt en eerder door een totaal rot systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |