Dat is dus lastig te achterhalen. Iedereen kan dit soort post maken. Er valt niet te achterhalen om welke afbeelding het gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
kwam net dit plaatje tegen in een random picdump. Geen idee of het waar is trouwens.
Dat is idd lastig, in geval zoals jij omschreven hebt, is het verwijderen iig te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is dus lastig te achterhalen. Iedereen kan dit soort post maken. Er valt niet te achterhalen om welke afbeelding het gaat.
Of er wordt een afbeelding met statistieken zonder bron vermeld. Daar moet je sowieso mee oppassen, aangezien iedereen grafiekjes en taartdiagrammen kan maken.
Alles op Instagram gebeurt automatisch en volgens een (undisclosed) algoritme, echt niets is handmatig (ook niet na een report) dus als je weet om welke afbeelding het gaat kun je het wel zelf verifiëren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is dus lastig te achterhalen. Iedereen kan dit soort post maken. Er valt niet te achterhalen om welke afbeelding het gaat.
Of er wordt een afbeelding met statistieken zonder bron vermeld. Daar moet je sowieso mee oppassen, aangezien iedereen grafiekjes en taartdiagrammen kan maken.
Ik snap ook wel dat dat automatisch gebeurt. Zie je ook bij Youtube.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Alles op Instagram gebeurt automatisch en volgens een (undisclosed) algoritme, echt niets is handmatig (ook niet na een report) dus als je weet om welke afbeelding het gaat kun je het wel zelf verifiëren.
Nee, ik lach om een strip. Ik begin helemaal niet te roepen dat iets waar is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Jij begint met roepen dat iets waar is.
Je zegt het letterlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik lach om een strip. Ik begin helemaal niet te roepen dat iets waar is.
quote:
Meestal is het dus wel onzin dit soort dingen, maarja zonder de afbeelding blijven we gissen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat dat automatisch gebeurt. Zie je ook bij Youtube.
Maar goed, ik weet niet om welke afbeelding het gaat. Ik heb geen flauw idee of de actie van Instagram terecht is.
Als het bewijs zo goed is dat het niets overlaat om te discussiëren, hoeft dat ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Discussiëren met voorgeprogrammeerde mainstream gekkies
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Discussiëren met voorgeprogrammeerde mainstream gekkies
Ja dat dus, dat leek in dat topic nog wel redelijk te werken, dus waar dit opeens vandaan komt?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Als het bewijs zo goed is dat het niets overlaat om te discussiëren, hoeft dat ook niet.
Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurd. Je geeft zelf ook al toe dat de SpaceX lanceringen echt waren, dus ik ben benieuwd wat je nog in te brengen hebt.
Ik spaar je deze keerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Als het bewijs zo goed is dat het niets overlaat om te discussiëren, hoeft dat ook niet.
Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurd. Je geeft zelf ook al toe dat de SpaceX lanceringen echt waren, dus ik ben benieuwd wat je nog in te brengen hebt.
Ik spaar je. Alsof dat ooit zou kunnen gebeuren.quote:
Ligt er maar helemaal aan hoe je BLM ziet toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:39 schreef SuperHartje het volgende:
Ja heel overdreven allemaal. Maar toch geen BNW?
Oh ja dat, die sneaky antifa...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan hoe je BLM ziet toch?
Mja, iets in die richting misschien maar toch wel meer met de focus op Amerika. Ik denk toch wel dat er met BLM een aantal politieke belangen worden vertegenwoordigd. Dat het puur een mensenrechtenorganisatie is lijkt me sterk.quote:
Never let good racisme go to wastequote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Mja, iets in die richting misschien maar toch wel meer met de focus op Amerika. Ik denk toch wel dat er met BLM een aantal politieke belangen worden vertegenwoordigd. Dat het puur een mensenrechtenorganisatie is lijkt me sterk.
Inderdaad, iedereen die opeens sorry gaat zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef SuperHartje het volgende:
Wat ik zo dom vind, is dat het blijkbaar wel leeft. Ook onder Nederlanders. Men tweet de domste dingen: ruzie maken, discussie voeren en natuurlijk moet de hele wereld weten wat je mening is en worden gedichten rondgestrooid (pro blank en pro afro) en ja behoorlijk misselijkmakend allemaal![]()
En ook ik heb vragen gehad of ik pro blm ben.... zucht....
Echt helemaal niemand sorry horen zeggen. Is dat een ding in Amsterdam?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die opeens sorry gaat zeggen.Vrij cringeworthy allemaal. Kijk mij eens solidair zijn en me excuseren voor een zogenaamde white privilege.
Nee, iedereen doet lekker mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand sorry horen zeggen. Is dat een ding in Amsterdam?
Welkom op bnw.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef Zwoerd het volgende:
Huh. Maar hoe kun je die beelden zien als je nooit msm kijkt
Niet iedereen hier heeft die insteek. Vele juist niet vermoed ik. En je kan niet ontkennen dat de media sensatiebelust is, wat mensen ook kan beïnvloeden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 02:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welkom op bnw.
Het is alleen maar relevant als het aan stichter is van een complot of als het complot aanspoort.
Alle bnw gerelateerde hebben hun bron te danken aan msm dus het is sowieso al krom.
Ik heb geen idee wie dat zijn, maar in mijn omgeving ken ik niemand die hier aan mee doet.quote:
CNNquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen CNN
[ afbeelding ]
Greta Thunberg is neither black nor American but CNN producer Willie Chitbranz claim that Thunberg, “actually knows more about what it’s like to be black in America than most blacks in America so she’s a clear choice for this panel. I mean, did you see the way she scolded that crowd during the UN panel? How dare you question her being on this panel?”
[ afbeelding ]
Jij ook?quote:
Haha nee, ik ook niet, en zo wel dan waren ze nu niet meer "in mijn omgeving." Filmpje is enkel om aan te duiden dat er een hoop celebrities aan die onzin meedoen, zie discussie erboven.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat zijn, maar in mijn omgeving ken ik niemand die hier aan mee doet.
Celebrities doen altijd mee aan hypes. Voor hen is het alleen zelfpromotie.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Haha nee, ik ook niet, en zo wel dan waren ze nu niet meer "in mijn omgeving." Filmpje is enkel om aan te duiden dat er een hoop celebrities aan die onzin meedoen, zie discussie erboven.
Bij het bovenste plaatje staat de politie niet op de foto.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Graag uitleg bij dat tweede plaatje, want ik zie het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |