ik snap het niet :'{quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank je JC. Koosgod.![]()
1 vraagje, moet die ijskast er echt achteraan, das zonde...
Gooi je schoonmoeder uit het raam en je ijskast er achteraan... heb je zelf die link wel beluisterd?quote:
Oh lol ik was al verder geluisterd hequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam en je ijskast er achteraan... heb je zelf die link wel beluisterd?
Je moet toch wel zeker zijn dat je haar nooit meer ziet hequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam en je ijskast er achteraan... heb je zelf die link wel beluisterd?
Ja, maar ik heb pas een nieuwe.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet toch wel zeker zijn dat je haar nooit meer ziet he
Hoe doen ze dat in Suriname met schoonmoeders? Neem aan dat je naast van je eigen moeder ook gewoon de slipper krijgt?quote:
In principe kun je een slipper krijgen van iedere vrouw die minimaal 5 jaar ouder is dan jijzelf. Ik moet even het wetboek erop nakijken hoeveel jaar het precies is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat in Suriname met schoonmoeders? Neem aan dat je naast je eigen moeder ook gewoon de slipper krijgt?
Riem mag alleen door 50 plusses gedaan worden neem ik aanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe kun je een slipper krijgen van iedere vrouw die minimaal 5 jaar ouder is dan jijzelf. Ik moet even het wetboek erop nakijken hoeveel jaar het precies is.
40/45 sinds gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dikke big
Op hoeveel zit ik nu?
zijn de stemmen al herteld?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe kun je een slipper krijgen van iedere vrouw die minimaal 5 jaar ouder is dan jijzelf. Ik moet even het wetboek erop nakijken hoeveel jaar het precies is.
Ja en voor een houten lepen moet je een moeder zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Riem mag alleen door 50 plusses gedaan worden neem ik aan
Zijn er eigenlijk wel Surinamers die niet vreemd gaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Ik moest trouwens laatst wel lachen om mijn pa, die was onbedoeld grappig.
Mijn moeder zei dat als mijn vader ooit vreemd zou zijn gegaan, ze kokend hete olie in zijn oor zou gieten als hij sliep (ja Surinaamse vrouwen...). Mijn pa was niet echt aan het luisteren en zei, wat zeg je, ik hoor niet goed met mijn rechteroor...
Voor zover ik weet in elk geval mijn pa.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel Surinamers die niet vreemd gaan?
geloof je het zelf? appel boomquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover ik weet in elk geval mijn pa.![]()
Verder, geen idee.
*buitenvrouwquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Alle Surinamers die ken hebben sidechicks
Wattuh?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
Zo even door de wasbeer
Productief vrijdagje
Regionale spreektaal voor zo’n autowasstraat waar je niks hoeft te doen.quote:
Buitenvrouwen wel, sidechicks niet. Je hebt niks aan sidechicks, die koken niet voor je.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Alle Surinamers die ken hebben sidechicks
Blanke Nederlanders wil je niet voor je laten kokenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Buitenvrouwen wel, sidechicks niet. Je hebt niks aan sidechicks, die koken niet voor je.
Die zijn ook geen buitenvrouwmateriaal. Die willen allemaal rechten enzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders wil je niet voor je laten koken
Een beetje gay is oké tochquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Cappucino hier
Ik verwacht heel veel haat nu
Ook aandacht, daar hebben Surinamers geen tijd voorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn ook geen buitenvrouwmateriaal. Die willen allemaal rechten enzo.
een maatjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn ook geen buitenvrouwmateriaal. Die willen allemaal rechten enzo.
De makkelijkste ooit voor mij, maar misschien heeft @Tarado andere ervaringen, waren Braziliaanse vrouwen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook aandacht, daar hebben Surinamers geen tijd voor
Tijd dat we ALLES weer opengooienquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 mei 2020
Positief geteste personen
46.126* (+176)
Ziekenhuisopnames 11.722
(+9)
Overleden personen
5.931** (+28)
Hier hou je toch geen land voor dichtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 29 mei 2020
Positief geteste personen
46.126* (+176)
Ziekenhuisopnames 11.722
(+9)
Overleden personen
5.931** (+28)
Oké Ebru Umar.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat we ALLES weer opengooien
JaapGOAT
klopt, stellen geen vragen voor het neuken en erna ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De makkelijkste ooit voor mij, maar misschien heeft @:Tarado andere ervaringen, waren Braziliaanse vrouwen.
Trumpgodquote:Trump: 'Twitter sluiten als het wettelijk mogelijk is'
echt dom dat twitterquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trumpgod
Ze konden beter niet aan zijn tweets komen
'I don't mind if we just fuck, as long as you keep performing.' Dat was 10 minuten nadat we in gesprek waren geraakt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt, stellen geen vragen voor het neuken en erna ook niet
gaat hem niet lukkenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trumpgod
Dit is echt de gevaarlijkste president van de 21ste eeuw.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trumpgod
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt de gevaarlijkste president van de 21ste eeuw.
Als er over 40/45 jaar nog niemand op de rode knop heeft gedrukt en ze terug kunnen kijken op deze periode zal de vraag centraal staan ; Hoe hebben we dit ooit kunnen overleven?
• Trump
• Bolsonaro
• Johnson
• Kim-jung-Un
• Putin
En er zijn vast nog wel een paar totaalidioten op te noemen.
Ik zie dat het tijd voor weekend is Onloquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er over 40/45 jaar nog niemand op de rode knop heeft gedrukt en ze terug kunnen kijken op deze periode zal de vraag centraal staan ; Hoe hebben we dit ooit kunnen overleven?
• Trump
• Bolsonaro
• Johnson
• Kim-jung-Un
• Putin
[..]
• Trump
• Bolsonaro
• Johnson
• Kim-jung-Un
• Putin
We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Trump
• Bolsonaro
• Johnson
• Kim-jung-Un
• Putin
Ja. Dat kan hij beter achterwege laten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch die de wereldpolitiek even duidt.
dat niet maar een gekozen president die ook nog gecontroleerd wordt vind ik wel een ander verhaal dan Kim of Putin qua gevaar danquote:
moet jij wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
Sowieso vind ik @:onlogisch niet bijster sterk in het duiden van dingen.
Is dat jouw oom? @haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe hakbijl is uit![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/item/7920693_c47fcdb3
https://www.dumpert.nl/item/7920493_5442717b
Hontedquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe hakbijl is uit![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/item/7920693_c47fcdb3
https://www.dumpert.nl/item/7920493_5442717b
Ook buiten het duiden van dingen is het een idioot tochquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
Sowieso vind ik @:onlogisch niet bijster sterk in het duiden van dingen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker praten maat.
Ik vind dat je hartstikke leuk je best doet!
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Theo knapt over een week uiteen.
Bedankt vriend. Je tip om Caland te blijven noten zodat jij hem sneller kan bannen werpt wel zijn vruchten af!!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker praten maat.
Ik vind dat je hartstikke leuk je best doet!
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:57 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Ed gebruikt weer led.s voor zijn uitvindingen
Dat is nu wel weer leuk geweest ja, iedereen heeft hem inmiddels wel gelezen. (of niet)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat die 2K topicpointer eindelijk weg?
Toen hij voetbalde vonden mensen hem al vadsigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Theo gaat richting de 150 kilo, lekker man. Daar passen 4 van zijn jeugdspelertjes in.
Aangepast maatquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is nu wel weer leuk geweest ja, iedereen heeft hem inmiddels wel gelezen. (of niet)
Raar dat dit bij 8 jaar is. Dit verwacht je bij 5 of 10 jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat leuk! 10 euro kadobon van Bol.com omdat ik al 8 jaar lid ben!
Ze geven ook allerlei leuke statistieken!
Zo heb ik sinds 2012 227 pakketjes besteld. 2019 was mijn recordjaar, toen had ik 97 pakketjes besteld! En 1 bestelling had maar liefst 8 artikelen!
Best veel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo heb ik sinds 2012 227 pakketjes besteld. 2019 was mijn recordjaar, toen had ik 97 pakketjes besteld! En 1 bestelling had maar liefst 8 artikelen!
Je maakt het die ritualsgrapjassen ook wel erg makkelijk he...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@Saindquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wij krijgen bol.com bonnen als we goed verkopen. Gister slippers voor gekocht. (ze komen morgen binnen)
Roerend met je eens maat.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Trump
• Bolsonaro
• Johnson
• Kim-jung-Un
• Putin
Jouw retourgedrag bevalt ze niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
wtf ik ben veel langer lid en ik krijg nooit iets
Ik heb in mijn hele leven nog nooit iets van Rituals gekocht.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je maakt het die ritualsgrapjassen ook wel erg makkelijk he...
geen idee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Raar dat dit bij 8 jaar is. Dit verwacht je bij 5 of 10 jaar.
Kan je ergens zien hoelang je lid bent?
Hahaha, 5 euro maarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
In 2019
Hiep Hiep Hoera! Je bent al 13 jaar klant bij ons. Om dat met jou te vieren, duiken we in het verhaal dat we samen delen.
blablabla
139 pakketjes
zijn tot nu toe bij jou afgeleverd.
blablabla
je krijgt 5 euro korting op je volgende bestelling
WTF
Zoals ik net al tegen Dongod zei: ik heb nog nooit Rituals gekochtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM koopt vast geen dure (Rituals) pakketten bij bol.com en krijgt daarom een wat mindere vergoeding
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zoals ik net al tegen Dongod zei: ik heb nog nooit Rituals gekocht.
Je weet dondersgoed of dit zo is ja of nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook vrij veel. Maar als Bol.com het zegt zal het wel zo zijn!
THEO THEO THEOquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb het even gecontroleerd zelfs, het zijn er maar 29. Bol.com gaat hier de mist in!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed of dit zo is ja of nee.
schijnheiligquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed of dit zo is ja of nee.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Die heb ik op Blurayquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
Tijdens het kijken kwam ik deze bestelling tegen.
[ afbeelding ]
Zoals ik net al aangeef heeft bol.com een fout gemaakt en zijn het er maar 29.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 per week gewoon
zou de pakketbezorger ook op de koffie komen?
Oh sorry hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zoals ik net al aangeef heeft bol.com een fout gemaakt en zijn het er maar 29.
Ja moet ik eigenlijk ook nog doenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
Maar goed ik snap het wel.
Ik koop niet om de haverklap dure Rituals spullen in de hoop dat een vrouw misschien pikante foto's naar me stuurt.
Ik ga vandaag boodschappen doen. Ben eigenlijk van plan iets te kopen wat lekker is tijdens de lunch. Die broodjes pindakaas komen mijn neus uit!quote:
kano's.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga vandaag boodschappen doen. Ben eigenlijk van plan iets te kopen wat lekker is tijdens de lunch. Die broodjes pindakaas komen mijn neus uit!
Heb jij wellicht suggesties?
Broodjes kaas. Scheelt je weer pinda's kopen!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga vandaag boodschappen doen. Ben eigenlijk van plan iets te kopen wat lekker is tijdens de lunch. Die broodjes pindakaas komen mijn neus uit!
Het knagende gevoel van betrapt worden?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom vind ik het toch zo vervelend als jullie leugens over mij vertellen.
Jezus wat een kutreactiequote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Broodjes kaas. Scheelt je weer pinda's kopen!
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Broodjes kaas. Scheelt je weer pinda's kopen!
Ik zou voor twee haringen gaan. Het is immers vrijdag.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een frikandelbroodje met een blikje energydrink!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik heb die foto's helemaal gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:18 schreef GGMM het volgende:
Maar goed ik snap het wel.
Ik koop niet om de haverklap dure Rituals spullen in de hoop dat een vrouw misschien pikante foto's naar me stuurt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die foto's helemaal gemist
treurige zaak
onzekerheidquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom vind ik het toch zo vervelend als jullie leugens over mij vertellen.
Daarom alles op alfabet zetten, heb je een film of serie zo te pakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja moet ik eigenlijk ook nog doen
Maar toen dacht ik ja wie kijkt er tegenwoordig nog dvd's of blu-ray ik download hem wel als ik hem nog eens wil zien.
Dat is nog minder moeite dan naar de kast lopen om te kijken waar hij staat
@:doublepain heb jij ook een kast?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ja dan ben je de halve dag bezig als je een film met de letter a kooptquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom alles op alfabet zetten, heb je een film of serie zo te pakken
Doe dit maar niet weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan ben je de halve dag bezig als je een film met de letter a koopt
Sodeju, die heeft echt alleen maar patat en kroketten gegetenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer
Ik koop alleen nog maar films met de letter z
En dan heb je ook nog een reactie van @MikosGouka !!!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Zo
Vandaag al gesport, gestofzuigd, wasje gedraaid en opgehangen, vaatwasser uitgeruimd, auto gewassen en naar de supermarkt geweest
Wat een fantastische dag is dit!!!!
Oké tante Jannie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Zo
Vandaag al gesport, gestofzuigd, wasje gedraaid en opgehangen, vaatwasser uitgeruimd, auto gewassen en naar de supermarkt geweest
Gratis broodjes beenham bij een Twente seizoenskaart slaat Theo niet af.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sodeju, die heeft echt alleen maar patat en kroketten gegeten
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Zo
Van je kast?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat het busje 200m van mijn huis is
NICE
Wat leuk zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De zus van mijn oma heet ook Jannie en noemen we altijd tante Jannie.
Mijn kast is nog spoorloos in het sorteerproces, dus neequote:
Het kan niet op vandaag!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een reactie van @:MikosGouka !!!!!!!
Het is niet voor vandaag debiel, vandaag heb ik al gelunchtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou voor twee haringen gaan. Het is immers vrijdag.
Wat ben jij goed bezig zeg, kudos.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
Zo
(lol)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
Auslands-Sendung an DHL übergeben.
Fr, 29.05.2020, 15:27 Uhr
@:drizzt_dourden wat staat hier
Je pakketje heeft een douche gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
Buitenlandse zending overgedragen aan DHL.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
Picsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn eerste pakketje is zojuist binnen gekomen. (schoenen)
Picsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Als het maar geen sportschoenen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Buitenlandse zending overgedragen aan DHL.
Dit lijkt mij een afbeeldingquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Van alle pakketjes is dit toch wel het mooiste om te ontvangen
13 inchquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een miskoopquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ding gaat me straks meer opleveren dan dat ik ervoor betaal hoorquote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit ding gaat me straks meer opleveren dan dat ik ervoor betaal hoor
Beetje hoe ik aan je moeder verdien
wat moet je met een macbook johquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef JanCees het volgende:
Wil ook wel macbookie maar man man man heb geen euros
oh ik tel niet mee ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 3 Apple experts gevraagd en ik heb niet veel aan de andere versie
Prima zat
Jij kwam met een Air aanzetten ouwe reusquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh ik tel niet mee ofzo
ik ken mijn plaats weer
voor niets master gehaald
omdat je dan een nieuwere cpu hebquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kwam met een Air aanzetten ouwe reus
Dat zou de grootste miskoop in tijden zijn dan
;quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bitcoins minen. (Of zoals @:GGMM zou zeggen ; bitcions minen)
;quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dat lijkt mijn niet handigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je werkt toch hard voor je 'kankergeld' zoals je altijd zegtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef JanCees het volgende:
Wil ook wel macbookie maar man man man heb geen euros
in die 10th gen ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zware thermal heating problemen, zit een groot design fout in blijkbaar
Net als in je hoofdquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je werkt toch hard voor je 'kankergeld' zoals je altijd zegt
@onlogischquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je werkt toch hard voor je 'kankergeld' zoals je altijd zegt
Laat die haters lekker lullen joh. Simpelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wie haat erquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat die haters lekker lullen joh. Simpelen.
ik heb thinkpad x1 carbonquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Air staat ook gelijk aan homo dus die moet je sowieso skippen
Volgend jaar sowieso de 16 inch halenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat die haters lekker lullen joh. Simpelen.
waaorm niet nuquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso de 16 inch halen
Wat een goden ding is dat
Streamt @Drizzt_DoUrden op twitch ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(ik vraag dit uit beleefdheid, aangezien ik alleen @:knut en @:drizzt op twitch kijk)
Ik kreeg vinger van de touchpad van de Thinkpadquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb thinkpad x1 carbon
non binary ben je dan
Ik koop bijna altijd adidas.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als het maar geen sportschoenen zijn.
Tenzij je ze voor het sporten draagt.
Avonquote:
heb je al gezegdquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg vinger van de touchpad van de Thinkpad
Hoe laat ga je kijken?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet me wel echt ontzettend vervelen wil ik dat gaan zitten bekijken.
Nee de schoenen liggen onder en ik werk boven.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en dan kan je toch wel even foto's posten
Lui varken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee de schoenen liggen onder en ik werk boven.
liggen onderquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet ons probleem.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaartje geleden ofzo Euro Truck Simulator 2 zitten streamen ja.quote:
Oh ik ging uit van een late lunch.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet voor vandaag debiel, vandaag heb ik al geluncht
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:58 schreef Doublepain het volgende:
https://www.apple.com/nl/pro-display-xdr/
@:Scrummie2.1
Zou je dit kopen als je het kon?
Ziet er echt horny porny uitquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
De dikste Mac Pro met dat scherm.
Gewoon ook echt een pro scherm, volgens mij zelfs vergeleken met andere schermen van die kwaliteit niet eens super duur.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat dat hele gelul over computers mij ook gestolen kan worden.
Prima tip ditquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh ik ging uit van een late lunch.
Nou, in dat geval zou ik morgen twee haringen halen. Het is dan immers zaterdag.
Het is godverdomme een scherm voor 5500 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gewoon ook echt een pro scherm, volgens mij zelfs vergeleken met andere schermen van die kwaliteit niet eens super duur.
Zag hem gisteren, vergelijkbare schermen lagen in de prijsklasse: 30Kquote:
Mensen die weer een filmpje van je moeder moeten editenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is godverdomme een scherm voor 5500 euro.
Natuurlijk is dat stervensduur, welke mongool koopt dat nou
Professionals. Het is zelfs goedkoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is godverdomme een scherm voor 5500 euro.
Natuurlijk is dat stervensduur, welke mongool koopt dat nou
wowquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.1 valt forum admin @:GGMM aan
Goeie genade. Ik neem deze vol op de kin.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die weer een filmpje van je moeder moeten editen
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.1 valt forum admin @:GGMM aan
@maxi-mus kijk ditquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef Coco. het volgende:
User @:Scrummie2.1 zet de aanval in op forum admin @:GGMM
Zou je niet zo'n scherm willen dan???quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goeie genade. Ik neem deze vol op de kin.
Ja precies. Applegodquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zag hem gisteren, vergelijkbare schermen lagen in de prijsklasse: 30K
Technisch klopt dit welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die schermen van 5500 euro kopen hebben professionele hulp nodig.
Wat vind je van mensen die schermen van 30k kopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef Buitendam het volgende:
Nee, ik zou niet weten wat ik ermee moet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou je niet zo'n scherm willen dan???
4K(dat is 2x 2K @:skysherrif ) Porn op zo'n scherm
Die zijn ongeveer 6 keer zo triest als mensen die een scherm van 5000 euro kopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die schermen van 30k kopen?
ligt toch aan je budget en wat je er mee wil doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef Buitendam het volgende:
Deze nuance klopt wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ligt toch aan je budget en wat je er mee wil doen?
FOK!enquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Prima 32 inch monitor Full HD hierquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou je niet zo'n scherm willen dan???
4K(dat is 2x 2K @:skysherrif ) Porn op zo'n scherm
Boks.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat ik ermee moet.
Ik typ dit op een Lenovo studentenlaptop van Coolblue die mij 400 euro heeft gekost.
Je gaat even werken, komt terug en ziet dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap ik, de titel is Engels. Ik zou ook niet klikken op iets wat ik niet kan lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |