Ja dat snap ik heel goed, ik zie alleen niet zo hoe jij het voor mij hebt opgenomenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja oke dus je snapt waar ik het over heb..
misselijke kerel hequote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:40 schreef phoenyx het volgende:
geen idee waarom engine geen ban krijgt met zijn gedrag
Ben jij in te huren ?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:34 schreef phoenyx het volgende:
Als je advies wil over het stichten van een gezin, vrienden behoud, familie en een ICT baan dan kan je bij mij terecht. Voor de rest moet je bij de anderen hier zijn inderdaad
Waarschijnlijk omdat je toen te dronken was. Teruglezen kan altijdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed, ik zie alleen niet zo hoe jij het voor mij hebt opgenomen
Ik moet stoppen met eenzame huisvrouwen pesten, anders haal ik de kerst nietquote:
Wij waren het redelijk met elkaar eens vorige week, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je toen te dronken was. Teruglezen kan altijd
aah kom nog even @phoenyx plagenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met eenzame huisvrouwen pesten, anders haal ik de kerst niet
Nou ja ik was het niet eens met jouw gedrag, dat was gewoon debielquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij waren het redelijk met elkaar eens vorige week, dat is heel wat anders
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
aah kom nog even @:phoenyx plagen
achterlijke hoer
Satirequote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik was het niet eens met jouw gedrag, dat was gewoon debiel
Ook hier snap ik niets van, wat kan mij het schelen wie wie isquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe eens lief r woud hij is meer een echte dtser dan de mensen die hem elke keer wegjagen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb ergens het idee dat men elkaar veel te serieus neemt in ONZIN
De huismoeders in het spelletje nemen het leven te serieus, daar haak ik graag op inquote:
KOM VECHTUHHHquote:
HOMOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |