SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel hoopvol stokmansquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja Cinda, tenminste één iemand die jou graag op die manier ziet zitten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja Cinda, tenminste één iemand die jou graag op die manier ziet zitten![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Hoezo ben je nog niet begonnen dan?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Oh wat klote zeg! Wel fijn dat de kleine nu dan weer wat vooruitgang heeft !!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:04 schreef ToT het volgende: [..] Ja het gaat met ups en downs, maar de afgelopen paar maand was het ff wat minder goed. Hij is nu 1 jaar en 8 maand.
![]()
![]()
![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat klote zeg! Wel fijn dat de kleine nu dan weer wat vooruitgang heeft !!
Althans vanochtend ging het goed, vanmiddag wat minder!Maar goed, misschien was zijn buikje dan ook wel aardig vol.
![]()
![]()
Oh das dan weer minder ja. Ja ik heb er niet heel veel verstand van hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Althans vanochtend ging het goed, vanmiddag wat minder!Maar goed, misschien was zijn buikje dan ook wel aardig vol.
mijn zus heeft 2 kleintjes en m’n broer heeft een maand geleden een kleine gekregen dus ik hou wel van kinderen
![]()
![]()
Geloof me......er komt een moment dat hij je kasten leeg eet voor je überhaupt de boodschappen hebt kunnen opruimenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh das dan weer minder ja. Ja ik heb er niet heel veel verstand van hoormijn zus heeft 2 kleintjes en m’n broer heeft een maand geleden een kleine gekregen dus ik hou wel van kinderen
Feli!
Maar dat je broer en zus kleintjes hebben, betekent niet automatisch dat jij kinderen ook leuk vindt hoor!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof me......er komt een moment dat hij je kasten leeg eet voor je überhaupt de boodschappen hebt kunnen opruimenJa dat wil ik ook wel geloven!
Ik ben zelf iemand die ook best wel eens een ijsje lust of andere lekkere ongezonde dingen, dus dan zal ik maar een eigen voorraadkastje + vriezer moeten hebben met slot er op!
Oew, speaking of which; meteen ff een ijsje pakken, haha!![]()
![]()
Nee dat klopt, ik wil zelf ook geen kinderen namelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]Feli!
Maar dat je broer en zus kleintjes hebben, betekent niet automatisch dat jij kinderen ook leuk vindt hoor!maar ik bedoelde meer van ja door hun ben ik wel van kleintjes gaan houden eigenlijk
zo leuk
![]()
![]()
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik wil zelf ook geen kinderen namelijkmaar ik bedoelde meer van ja door hun ben ik wel van kleintjes gaan houden eigenlijk
zo leuk
Hoezo geen koters voor jou dan?
En weet je zeker dat je eierstokken niet rond de menopauze alsnog zullen gaan rammelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |