Ja, maar dan is het alweer een andere context ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terecht. Maar niet iedereen doet dat. Ik had een collega die best vaak ziek was. Gek genoeg kwam ze ook wel eens heel zongebruind weer werken na het ziek zijn.. Maar goed die maakte juist wel gebruik van de make up. Zag er altijd tip top uit maar als ze dan verkouden ofzo was deed ze geen make up op met als gevolg dat iedereen dan ook zei, ja je ziet er ook echt niet fit uit, we hebben weinig kinderen ga jij maar lekker naar huis je bed in.
Hij moet gewoon optieftenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sommige hotels bieden hier nu hun kamers voor aan, kan je vent (of jij zelf) een dagje daar werken.
is dit een bn'er?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef Molo het volgende:
Bittestelle![]()
[ afbeelding ]
Even je lippen doen, heel de rest van je gezicht dan ook maar, en klaar ben je!
Als je haar haren wegdenkt heb je een dommige lelijke man.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef Molo het volgende:
Bittestelle![]()
[ afbeelding ]
Even je lippen doen, heel de rest van je gezicht dan ook maar, en klaar ben je!
Was dit niet die van Gullit?quote:
Yep, geloof van wel jaquote:
Ik eet straks Pizza, eerst nog naar de kapperquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hoef pas over anderhalf uur naar mijn werk, ga maar even naar de Appie en alvast nasi maken voor vanavond.
Waarom geen kapsalon na de kapper?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eet straks Pizza, eerst nog naar de kapper
Ahquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Dus de dochter van de broer van Johan Cruijff
Kapsalon halen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eet straks Pizza, eerst nog naar de kapper
Dat heb ik echt nog nooit gezegd. Of ook maar gedacht eigenlijkquote:
Ik hoor dit eigenlijk vaker van mannen dan van vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd. Of ook maar gedacht eigenlijk
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor dit eigenlijk vaker van mannen dan van vrouwen
Maar jij zegt dat dus nooit?
Goed argument. Ik heb het nog nooit gegeten, dus ik kan er niet over oordelen.quote:
Okquote:
Mis je weinig aanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed argument. Ik heb het nog nooit gegeten, dus ik kan er niet over oordelen.
Ik hoor het best regelmatig.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd. Of ook maar gedacht eigenlijk
Dit inderdaad. Nu ik er over nadenk, als vrouwen er al iets van zeggen gaat het meestal ook over techniek of zo, van "wat tof die X, wat gebruik je daar voor en hoe doe je dat?"quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor dit eigenlijk vaker van mannen dan van vrouwen
Maar jij zegt dat dus nooit?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok![]()
Zeg je überhaupt wel andere dingen tegen mensen?
Ja dat heb ik ook ja. Krijg ik "8 % korting". Maar dan dus wel een 1pk ipv 2pk, dus een smal bed, en maar de helft van de douchemini's, en een kamer zonder uitzicht, vlakbij de lift. Meh, dat doe je dus ook maar één keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:09 schreef Fogel het volgende:
Noorse hotels en dergelijke met smeekbede in de kranten al een poos... boek direct bij ons want anders gaat er zoveel geld het land uit naar booking.com en hotels.com en dat soort dingen...
Nou, prima, als ik voor dezelfde of betere voorwaardes direct kan boeken dan doe ik dat. Bij een paar dingen was dat inderdaad zo, maar als je kan kiezen tussen:
a) niet annuleerbaar, niet veranderbaar, 3100NOK. Kan niet met de credit card betalen waar ik mee wil betalen.
b) kostenloos annuleerbaar tot twee dagen voor aankomst en ook veranderbaar zonder extra kosten, 3100NOK en daarvan 100NOK terug in cashback. Kan wel met de credit card betalen waar ik mee wil betalen.
Tja, sorry, maar dan kies ik b, en da's dus niet direct.
Ik kon m'n Duitse hotel direct boeken met tot 24 uur vooraf kostenloos annuleren, dan wil ik dat wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:09 schreef Fogel het volgende:
Noorse hotels en dergelijke met smeekbede in de kranten al een poos... boek direct bij ons want anders gaat er zoveel geld het land uit naar booking.com en hotels.com en dat soort dingen...
Nou, prima, als ik voor dezelfde of betere voorwaardes direct kan boeken dan doe ik dat. Bij een paar dingen was dat inderdaad zo, maar als je kan kiezen tussen:
a) niet annuleerbaar, niet veranderbaar, 3100NOK. Kan niet met de credit card betalen waar ik mee wil betalen.
b) kostenloos annuleerbaar tot twee dagen voor aankomst en ook veranderbaar zonder extra kosten, 3100NOK en daarvan 100NOK terug in cashback. Kan wel met de credit card betalen waar ik mee wil betalen.
Tja, sorry, maar dan kies ik b, en da's dus niet direct.
Hier kan ik hele rare dingen bij bedenken...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Plasboom gevonden, boterhammetjes op, nu even insmeren
Ik ook, maar het is allemaal onschuldigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier kan ik hele rare dingen bij bedenken...
Da's naaierij. Als ik alleen reis boek ik meestal "double for single use", dat scheelt al heel veel. Zet er ook standaard bij dat ik ver van een lift af wil en zo hoog mogelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook ja. Krijg ik "8 % korting". Maar dan dus wel een 1pk ipv 2pk, dus een smal bed, en maar de helft van de douchemini's, en een kamer zonder uitzicht, vlakbij de lift. Meh, dat doe je dus ook maar één keer.
Die hebben het begrepen!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon m'n Duitse hotel direct boeken met tot 24 uur vooraf kostenloos annuleren, dan wil ik dat wel.
Brood en dan kaassoufle er op prakken als beleg.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet in huis. heb frikandellen, kaassoufles, bitterballen f brood
hmm klinkt niet zoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Brood en dan kaassoufle er op prakken als beleg.
ik weet nog niet waar je zitquote:
Ik drink geen bier en mijn visite ook niet volgens mij of naja geen gewone bier volgens mij.quote:
ik gok dat er boomgaarden achter de heggen liggenquote:
voel je je al licht in je hoofd?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere foto maar die zou het te makkelijk maken
de eerste kwam me wel vaag bekend voor maar kan het nog niet op een kaart aanwijzenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere foto maar die zou het te makkelijk maken
die die op de voorruit van mijn auto kleven, voelen niks meer..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
zouden insecten daar nou pijn van voelen door constant tegen ramen op te vliegen? Of hebben ze een soort ingebouwd stootmasker?
hmm, nope..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Heb medelijden met mijIk moet best veel doen in huis. Dacht yeah ga lekker vroeg naar huis want weekend maar heb echt zoveel te doen.
nee die zijn denk ik instant dood maar als ze gewoon op hun normale cruisespeed tegen een raam vliegen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die die op de voorruit van mijn auto kleven, voelen niks meer..
Waarheid wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die die op de voorruit van mijn auto kleven, voelen niks meer..
dat hoort geen probleem te zijn, hooguit een auw reactie. Net als jij voelt als je tegen een ruit aanloopt met je hoofd versus eem klap van 100km/uquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die zijn denk ik instant dood maar als ze gewoon op hun normale cruisespeed tegen een raam vliegen?
Pas nog helemaal gepoetst. 1000km verder is daar niks meer van te zienquote:
nou je hoort pok als ze er tegen aan vliegen. Vraag mij af op ze pijn voelenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoort geen probleem te zijn, hooguit een auw reactie. Net als jij voelt als je tegen een ruit aanloopt met je hoofd versus eem klap van 100km/u
zijn organisaties die vrijwilligers vragen om ze te tellenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:10 schreef Koen66 het volgende:
veel insecten tegen je auto dit jaar versus vorige jaren, viel me op
geen idee of ze pijn voelen, maar dat weten insecten ook niet van jouquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou je hoort pok als ze er tegen aan vliegen. Vraag mij af op ze pijn voelen
nee ga er idd van uit dat ik slimmer benquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of ze pijn voelen, maar dat weten insecten ook niet van jou
misschien zegt die arme bromvlieg ook wel "bzzzzzz ja ik heb hoofdpijn"quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga er idd van uit dat ik slimmer ben
Gewaagde aannamequote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga er idd van uit dat ik slimmer ben
Ik zag laatst op 9GAG een filmpje van een bidsprinkhaan die doodleuk een hoornaar opeetquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
ik had laatst zo'n huge ass hoornaar in mn schuur. Die beesten mogen wel een vrachtwagen koppen
ja bidsprinkhanen zijn wel badassquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag laatst op 9GAG een filmpje van een bidsprinkhaan die doodleuk een hoornaar opeet
Haha ik weet nog toen ik in mijn vorige huis woonde.. Lamp van de gang zat naast mijn deur en schijnbaar zat daar ook zo'n beest want huisgenootje werd helemaal hysterisch haha. Ik durfde mijn deur ook niet meer open te doen voordat hij weg was gehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
ik had laatst zo'n huge ass hoornaar in mn schuur. Die beesten mogen wel een vrachtwagen koppen
Oh daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag laatst op 9GAG een filmpje van een bidsprinkhaan die doodleuk een hoornaar opeet
Aan of met Covidquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn 9nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis, wat het totaal aantal opnames op11.722 brengt. Dat meldt het RIVM. Gisteren waren er 16 meldingen. Het dodental als gevolg van het virus is gestegen met 28, tot 5931.
De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
Het werkelijke dodental ligt hoger. Er overlijden ook mensen aan covid-19 zonder dat ze zijn getest en zij zijn niet in de cijfers meegenomen.
zoek maar op Praying mantis casually eats the face of giant Asian murder hornetquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoek maar op Praying mantis casually eats the face of giant Asian murder hornet
Zo, en hoe.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Aan of met Covid
Is een wereld van nuance mogelijk
Schuur hem!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
muis op terras
kwam tussen de vlonders omhoog
Muis of rat?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
muis op terras
kwam tussen de vlonders omhoog
schattige beestjesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zag wel een muis overrennen toen ik naar het werk reed.
Dat verschil zie je wel hoor.quote:
Ieuwquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoek maar op Praying mantis casually eats the face of giant Asian murder hornet
Be careful what you wish for. You just might get itquote:
Ja ik weet hetquote:
ja denk wat ik tijd terug in de keuken zag wel een rat was. Toch liever een muis danquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Had vorige week een panisch buurmeisje hier staan die een muis zag lopen![]()
Ze dacht dat het een rat was, veldmuisje
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Had vorige week een panisch buurmeisje hier staan die een muis zag lopen![]()
Ze dacht dat het een rat was, veldmuisje
Voedselbank?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
vanaf maandag kan ik hier in de straat ontbijten. lunchen en terecht voor diner
nee ze hebben alleen mensen met een beperking in dienst. Je zou zeggen dat ik daar voor in aanmerking kom maar toch niet erg genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je meteen aan de bak als schattige serveerster.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hebben alleen mensen met een beperking in dienst. Je zou zeggen dat ik daar voor in aanmerking kom maar toch niet erg genoeg
Heb je niet even gevraagd of je een demonstratie van je virtuoze kunsten met een bord tomatensoep mocht geven?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hebben alleen mensen met een beperking in dienst. Je zou zeggen dat ik daar voor in aanmerking kom maar toch niet erg genoeg
*aait over bitterbal haar bolletje.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien overtuig ik ze dan toch dat ik wel beperkt ben?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je niet even gevraagd of je een demonstratie van je virtuoze kunsten met een bord tomatensoep mocht geven?
quote:
Eigenlijk moet je holle draad halen, hebben ze volgens mij bij de Action zelfs, zit geen ijzerdraad in dus kan nooit afknellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ik moet die jasmin bevestigen aan die paal. Heb van dat groen draad en dacht het zo te doen of kijken of die helemaal om die paal heen kan. wat denken jullie?
[ afbeelding ]
ga je jezelf bevestigen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ik moet die jasmin bevestigen aan die paal. Heb van dat groen draad en dacht het zo te doen of kijken of die helemaal om die paal heen kan. wat denken jullie?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien overtuig ik ze dan toch dat ik wel beperkt ben?
hoe bedoel je een holle draad?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je holle draad halen, hebben ze volgens mij bij de Action zelfs, zit geen ijzerdraad in dus kan nooit afknellen.
Ik zou hem gewoon tegen die paal aan joeksen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wat is joeksen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon tegen die paal aan joeksen.
Noorwegen lijkt me een stuk mooierquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:54 schreef Fogel het volgende:
De grenzen tussen Noorwegen en Denemarken gaan open voor toerisme, vanaf 15 juni.*G*
Misschien de vakantieplannen toch maar omgooien en naar Denemarken toe?
je kan kutten kittenquote:
Nee joh is niks aan Denemarken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:54 schreef Fogel het volgende:
De grenzen tussen Noorwegen en Denemarken gaan open voor toerisme, vanaf 15 juni.*G*
Misschien de vakantieplannen toch maar omgooien en naar Denemarken toe?
Mooier, ja, maar joie de vivre zijn de Denen een stuk beter in.quote:
Maar wat heb jij eraan hoe iemand anders daarmee is dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooier, ja, maar joie de vivre zijn de Denen een stuk beter in.
Denemarken staat in ieder op het lijstje om nog vaker naar toe te gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooier, ja, maar joie de vivre zijn de Denen een stuk beter in.
Horeca en cultuur dit datquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat heb jij eraan hoe iemand anders daarmee is dan?
Omdat hun maatschappij er omheen gebouwd is en daardoor kan ik van onder andere een goede kroegculuur genieten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat heb jij eraan hoe iemand anders daarmee is dan?
ook goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Horeca en cultuur dit dat
Maar eens, Denemarken is wel saaiigheid. Duitsland pakken dan?
ah ja ik heb hier iets met dun metaal draad voor plantenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.internet-home(...)dEAQYASABEgJ9qvD_BwE
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Denemarken lijkt me wel leuk voor een paar dagen.
Deze Denemarken https://nl.wikipedia.org/wiki/Denemarken_(Midden-Groningen)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Horeca en cultuur dit dat
Maar eens, Denemarken is wel saaiigheid. Duitsland pakken dan?
dat ademt dan toch niet? of wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ah bah, iemand die ik op Facebook heb heeft mondkapjes ge'3D'print, lekker met zo'n zweterig krassend stuk plastic op je snoet lopen.
nee, ik ben niet zo van het bellenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie ook van die mensen die je jaren niet kan spreken en dan ineens bellen en alles is weer zoals voorheen?![]()
Ken een jongen die een jaar geleden voor het laatst nu heb gezien, belt uit het niets, hele gesprekken alsof we elkaar regelmatig sprekenEn mij uitnodigen om te komen eten
Ze komen nu maandag hier
ja vind het zo komisch dat dat contact niet verwaterd en even hartelijk blijft , zijn broer ookquote:
vorige week skype sessie gedaan met mensen die ik 4 jaar niet sprak / zag, was ouderwets gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie ook van die mensen die je jaren niet kan spreken en dan ineens bellen en alles is weer zoals voorheen?![]()
Ken een jongen die een jaar geleden voor het laatst nu heb gezien, belt uit het niets, hele gesprekken alsof we elkaar regelmatig sprekenEn mij uitnodigen om te komen eten
Ze komen nu maandag hier
Wat vindt Claus daarvan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Ze komen nu maandag hier
ik ben er tegenwoordig wel wat makkelijker in geworden, maar het is niet mijn favoriete bezigheid.quote:
Is het wat geworden?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er tegenwoordig wel wat makkelijker in geworden, maar het is niet mijn favoriete bezigheid.
Ik heb het wel laatst 2 uur vol gehouden met een duits tindermeisje.
Alleen een beetje jammer dat dat dan niet in de belbundel valt
hij had gister avond als laatste geappt graag af te spreken voor minigolf. Heb net gereageert dus we zullen wel zien hoe het looptquote:
nee, dat is nog het ergstequote:
waarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is nog het ergste
na dat gesprek hadden we allebei wel het idee dat afspreken weinig nut zou hebben
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had gister avond als laatste geappt graag af te spreken voor minigolf. Heb net gereageert dus we zullen wel zien hoe het looptMoeten ff op de same page zijn dat we niet voor hook ups afspreken
huehue 'minigolf':+quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had gister avond als laatste geappt graag af te spreken voor minigolf. Heb net gereageert dus we zullen wel zien hoe het looptMoeten ff op de same page zijn dat we niet voor hook ups afspreken
Te weinig overeenkomsten?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is nog het ergste
na dat gesprek hadden we allebei wel het idee dat afspreken weinig nut zou hebben
omdat het toch niks ging wordenquote:
ja balletjes erin ploppen met de stok jwzquote:
denk het.quote:
O, ze wist al precies wanneer haar eerste kind eruit moest ploppen en hoe het ging heten?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het.
en ik vond het ook wel een beetje beangstigend hoe duidelijk zij haar toekomst al had uitgestippelddaar wist ik al dat dat gegarandeerd ging botsen
ja heb ik graag van te voren duidelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Verstandig. Even de verwachtingen bijstellen.
Eva, Helga und Knut, ein dreilung.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze wist al precies wanneer haar eerste kind eruit moest ploppen en hoe het ging heten?
knut was dat ijsbeertjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eva, Helga und Knut, ein dreilung.
zo ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze wist al precies wanneer haar eerste kind eruit moest ploppen en hoe het ging heten?
Gewoon zeggen, het is slechts om te kijken of we elkaar gaan neuken, eerst even door de ballotage heenkomen jungen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik graag van te voren duidelijk
Hoeveel kinderen wilde ze dan wel niet aangezien je die emoji erachter plaktquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ongeveer wel ja
ze vond haar huidige huurhuisje zo mooi dat ze eigenijk maar 1 keer wilde verhuizen. Maar dan naar een nieuwbouwhuis ergens aan de rand van Aken. En het moest vrijstaand zijn en genoeg kamers hebben, want ze moest aan huis les kunnen geven en ze wilde niet dat de kinderen een kamer moesten delen
Zoals een ware FOK! autist betaamtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik graag van te voren duidelijk
nee hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je die ooit zien stikken toen op dat filmpje?
Evaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eva, Helga und Knut, ein dreilung.
zo ver heb ik niet door gevraagd, maar in ieder geval dus meer dan 1quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen wilde ze dan wel niet aangezien je die emoji erachter plakt?
Op zich niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ongeveer wel ja
ze vond haar huidige huurhuisje zo mooi dat ze eigenijk maar 1 keer wilde verhuizen. Maar dan naar een nieuwbouwhuis ergens aan de rand van Aken. En het moest vrijstaand zijn en genoeg kamers hebben, want ze moest aan huis les kunnen geven en ze wilde niet dat de kinderen een kamer moesten delen
Jij hebt het ook helemaal uitgestippeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
denk dat dat bij veel vrouwen voorkomt als ze wat ouder zijn
nee bij is het probleem juist als iemand vraagt hoe ik de toekomst zie ik werkelijk geen idee hebquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt het ook helemaal uitgestippeld?
"inbreng" huehuehuequote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerdMaar klinkt niet alsof je nog veel inbreng had
hoeveel minisnacks wil jij nog produceren en in welk tijdsbestek?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Dat ze stikken?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
geenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel minisnacks wil jij nog produceren en in welk tijdsbestek?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij is het probleem juist als iemand vraagt hoe ik de toekomst zie ik werkelijk geen idee heb
ik zou het niet eens willen. de toekomst kan nog alle kanten op, ik wil niet 1 kant op moeten sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij is het probleem juist als iemand vraagt hoe ik de toekomst zie ik werkelijk geen idee heb
daar kan ik mee levenquote:
nee maar als je echt een kinderwens hebt is het wel handig dat je niet te lang blijft smurfen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het niet eens willen. de toekomst kan nog alle kanten op, ik wil niet 1 kant op moeten sturen
Bittergarnituurtje 12 personen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel minisnacks wil jij nog produceren en in welk tijdsbestek?
Ik wist niet waar de post een reactie op was dus dacht dat het bij je vorige post hoorde.quote:
Vriend van me heeft het mes op zijn keel gekregen van zijn vriendin: twee kinderen of ik ben wegquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als je echt een kinderwens hebt is het wel handig dat je niet te lang blijft smurfen natuurlijk.
nee, oke, maar ik ga echt niet zeggen dat ik nooit meer wil verhuizen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als je echt een kinderwens hebt is het wel handig dat je niet te lang blijft smurfen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist niet waar de post een reactie op was dus dacht dat het bij je vorige post hoorde.
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het mes op zijn keel gekregen van zijn vriendin: twee kinderen of ik ben weg
en wat is het geworden?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het mes op zijn keel gekregen van zijn vriendin: twee kinderen of ik ben weg
dan wel 6 verschillende vaders.quote:
Ik ook niet. Zo honkvast ben ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, oke, maar ik ga echt niet zeggen dat ik nooit meer wil verhuizen.
of uberhaupt in dit dorp zou blijven..
of dit land..
Ah ja dat werkt welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan wel 6 verschillende vaders.
beetje zoals anouk
Ze heeft haar zin gekregen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zei hij?"Wie ben jij en wat doe je hier nog?"?
en daarna alsnog een scheiding?quote:
Lekker duidelijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
in 95% zijn het de vrouwen die dat zeker wetenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja bij sommige mensen is een kinderwens echt heel sterk :p
ja dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 95% zijn het de vrouwen die dat zeker weten
Ja, en de tijd begon te dringen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja bij sommige mensen is een kinderwens echt heel sterk :p
je hoorde het gerammel als ze langsliep?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en de tijd begon te dringen.
ik ken inderdaad maar 1 koppel waarvan ik weet dat de man heel graag kinderen wil, maar de vrouw tot nu toe de boot heeft afgehoudenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 95% zijn het de vrouwen die dat zeker weten
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
sosm doe ik het zelf ook verkeerd
Zeg tegen Claus dat ik graag altijd even wil kijken wat voor vlees ik in de kuip heb. In het engels. Nu vraagt wat die wat ijn eerste indruk is van het vlees
Trio in de maakquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Ze komen nu maandag hier
oh nee :p vermoed dat die vriend homo is maar nog in de kast zit.quote:
strak huehuequote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee :p vermoed dat die vriend homo is maar nog in de kast zit.
hij is ook fan van italiaanse designerkleding en het moet graag strak
100% danquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee :p vermoed dat die vriend homo is maar nog in de kast zit.
hij is ook fan van italiaanse designerkleding en het moet graag strak
Doe eens een foto in DM?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
sosm doe ik het zelf ook verkeerd
Zeg tegen Claus dat ik graag altijd even wil kijken wat voor vlees ik in de kuip heb. In het engels. Nu vraagt wat die wat ijn eerste indruk is van het vlees
Ja leukkkk!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
hij moet 8 juni geloof ik zijn thesis verdedigen. Hij gaat het streamen via twitch en krijg een link
ik denk dat je liever een foro van Bitterbal krijgt dan van Clausquote:
Ik weet al hoe Bitterbal eruit zietquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat je liever een foro van Bitterbal krijgt dan van Claus
Bitterbal post er zo eentje hier, daar doet ze niet moeilijk om.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat je liever een foro van Bitterbal krijgt dan van Claus
ik had half negen gekozen, je kan nu toch even met een biertje buiten zitten?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet om vijf uur aan tafel. Andere optie was half negen
Dan heb je nog lekker wat aan je avond!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet om vijf uur aan tafel. Andere optie was half negen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:"Kijk, maar naar Denemarken." Dat land doet de grenzen pas na de zomer weer open, werd vandaag bekend.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had half negen gekozen, je kan nu toch even met een biertje buiten zitten?
daarna een uurtje op bed tv kijken
Of ga je nog aan de wandel vanavond?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan heb je nog lekker wat aan je avond!Zou hij een escort besteld hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ah ja ik zie het. Naaiersquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor niet scandinavische landen zoals ons
Nog niet, komt goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we staan ook niet op de toegestane lijst van griekenland. Duitsers wel...
Ja. Niemand moet onsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we staan ook niet op de toegestane lijst van griekenland. Duitsers wel...
Zo is datquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we are too cool![]()
you ain't much if you're not Dutch
Precies jij snapt hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
We zitten bij de vrekkige vier, dit is hun wraak
ja moeten een eenheid blijven als Europa wat macht wil blijven uitoefenenquote:
Dat worden we sowieso wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja moeten een eenheid blijven als Europa wat macht wil blijven uitoefenen
Anders worden we nog meer een speelbal van de Amerikanen, Chinezen en Russen
we moeten gewoon weer net als vroeger de wereldzeeen bevaren en overal eens even laten zien wie er de baas isquote:
Jaaaaa BBQ en bier in de zonquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
Weekend. En eindelijk even geen dingen doen die met verhuizen te maken hebben
![]()
![]()
.
Ja, toevallig wel! Nou ja, BBQ zondag pasquote:
zondag pas ?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel! Nou ja, BBQ zondag pas.
Zondag niet want dan pa en ma over de vloer hier. Vanavond, morgen en maandag welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel! Nou ja, BBQ zondag pas.
Ja, gezellig samen met de schoonfamiliequote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
zondag pas ?
de BBQ krijgt vandaag hier een rustdag
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondag niet want dan pa en ma over de vloer hier. Vanavond, morgen en maandag welGisteren ook
Waar ben jequote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Raar om weer in een restaurant te zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |