Ja, maar dan is het alweer een andere context ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terecht. Maar niet iedereen doet dat. Ik had een collega die best vaak ziek was. Gek genoeg kwam ze ook wel eens heel zongebruind weer werken na het ziek zijn.. Maar goed die maakte juist wel gebruik van de make up. Zag er altijd tip top uit maar als ze dan verkouden ofzo was deed ze geen make up op met als gevolg dat iedereen dan ook zei, ja je ziet er ook echt niet fit uit, we hebben weinig kinderen ga jij maar lekker naar huis je bed in.
Hij moet gewoon optieftenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sommige hotels bieden hier nu hun kamers voor aan, kan je vent (of jij zelf) een dagje daar werken.
is dit een bn'er?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef Molo het volgende:
Bittestelle![]()
[ afbeelding ]
Even je lippen doen, heel de rest van je gezicht dan ook maar, en klaar ben je!
Als je haar haren wegdenkt heb je een dommige lelijke man.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:32 schreef Molo het volgende:
Bittestelle![]()
[ afbeelding ]
Even je lippen doen, heel de rest van je gezicht dan ook maar, en klaar ben je!
Was dit niet die van Gullit?quote:
Yep, geloof van wel jaquote:
Ik eet straks Pizza, eerst nog naar de kapperquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hoef pas over anderhalf uur naar mijn werk, ga maar even naar de Appie en alvast nasi maken voor vanavond.
Waarom geen kapsalon na de kapper?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eet straks Pizza, eerst nog naar de kapper
Ahquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Dus de dochter van de broer van Johan Cruijff
Kapsalon halen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eet straks Pizza, eerst nog naar de kapper
Dat heb ik echt nog nooit gezegd. Of ook maar gedacht eigenlijkquote:
Ik hoor dit eigenlijk vaker van mannen dan van vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezegd. Of ook maar gedacht eigenlijk
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor dit eigenlijk vaker van mannen dan van vrouwen
Maar jij zegt dat dus nooit?
Goed argument. Ik heb het nog nooit gegeten, dus ik kan er niet over oordelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |