Yikesquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
iemand heeft dit in 3d gemaakt. Fucking indrukwekkend
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Intimiteit kun je ook hebben met je moeder maar die neuk je ook niet de keel droog, hoeveel vrouwen ik wel niet geneukt heb die zeiden niet op zoek te zijn naar seks, dat is gewoon een vorm van schroom en een schattige doorzichtige act, vrouwen zijn net mensen.
niet mooi?quote:
Ik had het over mezelf, niet over vrouwenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Intimiteit kun je ook hebben met je moeder maar die neuk je ook niet de keel droog, hoeveel vrouwen ik wel niet geneukt heb die zeiden niet op zoek te zijn naar seks, dat is gewoon een vorm van schroom en een schattige doorzichtige act, vrouwen zijn net mensen.
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mooi?
Vind het echt prachtig. Ik heb net een uur lang een mond proberen te maken en is mij nog niet gelukt
Jezus.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Witte tonniequote:
Geen hoongelach. Het is jullie vakantie en die doen jullie op jullie manier.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ja, anyway fijn een vakantie in het vooruitzicht. Hoongelach of niet![]()
Net Mel Gibson in die ene zuid Amerikaanse filmquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
🥰quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen hoongelach. Het is jullie vakantie en die doen jullie op jullie manier.
Ja maar vrouwen houden ook van seksquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, niet over vrouwen
nee joh. die kleuren, dat hoofd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel knap gemaakt, maar wat fucking lelijk
Prima toch?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen houden ook van seks
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel knap gemaakt, maar wat fucking lelijk
quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat tegenkom, pak ik iets zwaars en blijf ik meppen tot het niet meer beweegt
quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat tegenkom, pak ik iets zwaars en blijf ik meppen tot het niet meer beweegt
Nee want er zit een mangopit in je die het afkeurt dat vrouwen voor uiterlijk gaan en luchtige seks.quote:
Of op een puntige stokquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil het in een kooitje in een hoekje van je woonkamer?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want er zit een mangopit in je die het afkeurt dat vrouwen voor uiterlijk gaan en luchtige seks.
nee joh maar fuck hoe mooi is dat wel niet gemaakt. Dat zijn echt skills. Soms gebruiken ze een echt hoofd van iemand wat dan beweegt en plakken ze het er zeg maar overheen maar deze persoon heeft geloof ik alle bewegingen handmatig er in gezet. En dan die kleuren etcquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil het in een kooitje in een hoekje van je woonkamer?
Wat kan jou het rotten wat anderen van jouw vakantie vinden dan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
🥰
Al.is er niks raars aan "onze manier".
We nemen gewoon basics mee. En avondeten voor 2 dagen voor het geval dat.
Goede vraag wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat kan jou het rotten wat anderen van jouw vakantie vinden dan?
Niet alle vrouwen gaan puur voor uiterlijk en luchtige seks. Zoals ook niet alle mannen daar voor gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want er zit een mangopit in je die het afkeurt dat vrouwen voor uiterlijk gaan en luchtige seks.
Uitstraling heeft een beperkte gedachtegang op dat gebied :pquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen gaan puur voor uiterlijk en luchtige seks. Zoals ook niet alle mannen daar voor gaan.
Niet voor uiterlijk. Wel voor luchtige seks. Voorheen danquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen gaan puur voor uiterlijk en luchtige seks. Zoals ook niet alle mannen daar voor gaan.
Jawel, álle!quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan zomaar zo zijn dat hij zich aangetrokken voelt tot de vrouwelijke versie van zichzelf.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft een beperkte gedachtegang op dat gebied :p
quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, álle!
Tenzij ze geen genitaliën meer hebben. Daarom zijn Somalische vrouwen zo bijzonder anders. Die gaan écht voor het karakter van hun man![]()
Sorry wat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij valt toch ook puur op uiterlijk, je hebt het werkelijk nergens anders over, het is dat je je muizenholletje weer inschiet als je denkt dat ze achter je poes aanzittenquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling heeft een beperkte gedachtegang op dat gebied :p
Soms voor melk of witquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan niet alle mannen puur voor uiterlijk?
Je moet zien dat ie het ondertekend!quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
Klanten hoeven niet meer te tekenen voor ontvangst. De chauffeur zal zelf aftekenen door de naam van de ontvanger op de plek van de handtekening te noteren. Dit voorkomt dat de telefoon door meerdere handen wordt aangeraakt.
Wat heeft dat aftekenen dan überhaupt nog voor zin jonguh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |