quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gekatapulteerde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gekatapulteerde Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
Miauw - VVV-medewerkster
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Is er iets?quote:
Wat dan?quote:
Ik zie het ja.quote:
Die wilde ze vast delen met Djenghis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:59 schreef Modus het volgende:
Maar maar maar... koekjes eten bij wijze van eigen avondmaal op een date, is ook wel een klein beetje gek, toch? Toch?.
ja klopt. We zouden gaan kajakken. ook echt precies rond etenstijd. Vroeg nog of ik dan een salade van de ah mee zou nemen maar hij was geen konijnquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:59 schreef Modus het volgende:
Maar maar maar... koekjes eten bij wijze van eigen avondmaal op een date, is ook wel een klein beetje gek, toch? Toch?.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LTVDK doet ook alles om aan een date met je te komen, zelfs zich voordoen als een Duitser.
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LTVDK doet ook alles om aan een date met je te komen, zelfs zich voordoen als een Duitser.
Nee joh, zijn allemaal opgefokte engnekken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
hij kon trouwens gruwelijke pasta maken.
Moet weer een italiaan vinden
deze was echt te rustigquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh, zijn allemaal opgefokte engnekken.
Nou inderdaad. Soms levert dat vijflettergehussel zowaar iets uitpreekbaars opquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wilde ze vast delen met Djenghis.
Gerbil Gejankquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gezeikmetde Gerbil" moest het zijn?
Wel knap op zich, de enige file van Nederland treffenquote:
Wat een rukfilmpjequote:
Glibbert wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze verwart het zeker met menstruatie
huisman vriendquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer schoongemaakt. Nu even stofzuigen.
/huisvrouwmodus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, op mijn omrijdroute stond er óók één.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel knap op zich, de enige file van Nederland treffen
weet je waarom ze buigen in japanquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer schoongemaakt. Nu even stofzuigen.
/huisvrouwmodus
Zie je dat in die serie over Japan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je waarom ze buigen in japan![]()
De bovenkant van hun hoofd is de zwakke plek dus laten ze gun goeie bedoelingen zien
Ben je weer op hoofdafhakonderzoek?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ze doen eerst hun linkerhand over de rechter zodat ze laten zien dat ze hun zwaard niet gaan pakken en dan die buiging
das toch mooi
ja. echt een leuke seriequote:Op donderdag 28 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je dat in die serie over Japan?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:47 schreef Modus het volgende:
Vuistpudding. De link met Masturbatiedag is me duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik dacht buigen is jezelf lager maken en dus respect voor de ander maar dat is het dus niet. Is toch bijzonderquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht buigen is jezelf lager maken en dus respect voor de ander maar dat is het dus niet. Is toch bijzonder
Iets met kameel, shoarma en dood aan de infidels denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er iemand hier Arabisch lezen toevallig? Wie weet wat voor verhaal hier handmatig opgekliederd is?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met kameel, shoarma en dood aan de infidels denk ik
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar aflevering 1quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die speeddatescènequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Claus wilt laten horen hoe goed die nederlands kan. Dus hij heeft mijn nummer voor een voicemessage
Praat ie net als Pierre Bokma?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Claus wilt laten horen hoe goed die nederlands kan. Dus hij heeft mijn nummer voor een voicemessage
Foto van een Duitse worstquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
is het geen duitser en krijg ik gewoon een dickpick
Nee je zwitsers ;Pquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Hallo Kwiwi, wil je weten hoe goed mijn Nederlands is?"
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan hooguit een beetje Schwäbisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]Hey, wat een fantastische naam heeft jouw establishment!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die klopt nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hey, wat een fantastische naam heeft jouw establishment!
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het establishment! heet wel zo, alleen het restaurant behoort anders te hetenquote:
Twee emmertjes water halen, twee emmertjes gooien....quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker emmertjes water door de studio heen gooien, zo is schoonmaken wel leuk.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! En je gaat 1 nachtje toch?
Lol nee man, ik ben best jaloers. Op een dagje Limburg, dat hadden we een half jaar geleden ook niet gedacht.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is is meer een symbolisch tripje dan dat ik echt weg ga
Ja, normaal waren we nu druk aan het tripjes maken geweest. Jij had vast en zeker een keer naar Albanië gegaan. En ik misschien naar Schotland. Maar nu ben ik hier al blij meequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee man, ik ben best jaloers. Op een dagje Limburg, dat hadden we een half jaar geleden ook niet gedacht.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:47 schreef Modus het volgende:
Dít wil ik een keertje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
,,Het leven wordt weer bijna normaal’’, zei de premier. ,,Vrijheid wordt de regel. Als we iets verbieden, wordt dat de uitzondering.’’quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is is meer een symbolisch tripje dan dat ik echt weg ga
Nope nog helemaal niets. Wil zeker weten dat het door kan gaan. En als alles weer mag is er teveel keuze.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, normaal waren we nu druk aan het tripjes maken geweest. Jij had vast en zeker een keer naar Albanië gegaan. En ik misschien naar Schotland. Maar nu ben ik hier al blij mee![]()
Heb jij nog helemaal niks gepland?
Grüezi mitenandquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan hooguit een beetje Schwäbisch
Heb je vandaag de aubergines gemaakt? zo ja, waren ze lekker??quote:
Wil je direct weer naar obscuur Oost-Europa?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope nog helemaal niets. Wil zeker weten dat het door kan gaan. En als alles weer mag is er teveel keuze.
Mark doet het top. Los even van allerlei beleid enzo, wel de beste premier in deze pandemie denkbaarquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
,,Het leven wordt weer bijna normaal’’, zei de premier. ,,Vrijheid wordt de regel. Als we iets verbieden, wordt dat de uitzondering.’’
![]()
We kunnen weer!
It gaet oan!
Nope, is pas net binnen gekomen met de bestellingquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je vandaag de aubergines gemaakt? zo ja, waren ze lekker??
Nou dit is een Franse premier:quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Mark doet het top. Los even van allerlei beleid enzo, wel de beste premier in deze pandemie denkbaar
Ik weet het echt nog niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je direct weer naar obscuur Oost-Europa?
Ja maar Frankrijk... Jaren geleden al op afgeknapt. Het voer wat er vandaan komt is fantastisch en ik ben grootverbruiker van kaas en worst en wijn, maar ik hoef er niet zo nodig meer heenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dit is een Franse premier:
https://www.dvhn.nl/extra(...)welkom-25709751.html
Schwäbisch heeft wel een beetje dezelfde klank als Zwitsers, vermoed ik. Hoop inslikken en zo?quote:
Ja, die man gaat als een grote de boekjes inquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Mark doet het top. Los even van allerlei beleid enzo, wel de beste premier in deze pandemie denkbaar
Italië is ook top hoor. Noord-Italië is echt geweldigquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet.Wel mijn favo gebied natuurlijk. Misschien wel Italie omdat ik dat ben misgelopen.
Ik heb geen idee hoe Zwäbisch klinktquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schwäbisch heeft wel een beetje dezelfde klank als Zwitsers, vermoed ik. Hoop inslikken en zo?
Tafelmodel?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar een vaatwasser en ruimte voor een vaatwasser.
Kun je niet zo'n tafelmodelletje kwijt?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar een vaatwasser en ruimte voor een vaatwasser.
Jazekers! Dolomieten en Zuid Tirolquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italië is ook top hoor. Noord-Italië is echt geweldig
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Zwäbisch klinkt
Zwitsers is beetje zoals Oostenrijks. Gezellig en vriendelijk, doch duidelijk![]()
quote:
Nee hahaquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n tafelmodelletje kwijt?
Vind ik altijd tegenvallenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en iets lager het Comomeer, Bergamo, Gardameer.
Hmm.quote:
Ik heb aan het Comomeer geen Nederlanders gezien. Wel aan het Gardameer. Maar het Comomeer is sowieso mooier.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik altijd tegenvallen
En zoveel Nederlanders
Slaap wel!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was hem weer hoorBedtijd honeys
Ik versta geen zak van Zwitserduits maar ben toch bijna altijd met vriend als ik daar ben plus alcohol lost alle taalproblemen opquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.![]()
Schwäbisch versta ik echt belachelijk goed als mijn hersenen er weer een beetje aan gewend zijn
Eensquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb aan het Comomeer geen Nederlanders gezien. Wel aan het Gardameer. Maar het Comomeer is sowieso mooier.
Tukse ouwe flappenteller!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was hem weer hoorBedtijd honeys
In het dorp waar wij een huis hebben spreken de mensen een stokoud Schwäbisch dialekt. Ik heb zoveel gepraat met onze buurvrouw dat ik het heel aardig begrijp.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik versta geen zak van Zwitserduits maar ben toch bijna altijd met vriend als ik daar ben plus alcohol lost alle taalproblemen op
George Clooney, bij Bellagioquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens![]()
En turen naar de Nespresso meneer. Naam kwijt
Oh echt! Wat tof dat ze dat daar sprekenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het dorp waar wij een huis hebben spreken de mensen een stokoud Schwäbisch dialekt. Ik heb zoveel gepraat met onze buurvrouw dat ik het heel aardig begrijp.En na een beetje pálinka gaat het nog beter
Nee, nadat Hongarije bevrijd was van de Ottomanen is het gebied deels opnieuw bevolkt met mensen uit de omgeving van Stuttgart. Die zijn met vlotten de Donau afgezakt. Donauschwaben worden ze ook wel genoemd. Die mensen hebben 200 jaar lang aan hun dialect vastgehouden. Helaas is de huidige generatie het verleerd omdat Duitstalig onderwijs nu verboden isquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt! Wat tof dat ze dat daar spreken
Is dat vanwege historische banden ofzo?
Whis!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Man, wat ben ik kapotski. Gelukkig een lang weekend voor de boed, een korte week en dan vakantie. Ben er zó aan toe...
Ja. En de hele week bezig geweest met huisje zoeken en boeken. En vanavond met info verzamelen (accomodatie en omgeving) en lijstjes makenquote:
Tof! Wat gaan jullie allemaal doen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En de hele week bezig geweest met huisje zoeken en boeken. En vanavond met info verzamelen (accomodatie en omgeving) en lijstjes maken![]()
Mijn hoofd is er klaar mee voor deze week...
Dst moeten we nog bespreken dit weekendquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Wat gaan jullie allemaal doen?
Mee moet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dst moeten we nog bespreken dit weekendMaar het was heus nodig om nu al info te verzamelen
![]()
Iig wandelen denk ik. Onze accomodatie grenst aan een bos. En uitslapen. En uhhh knuffelen enzo.
De lijstjes gingen meer over wat er allemaal meest moest in diverse categorieën..
Ja. Huisje in bible met aankomst op za. En niet eens peper en zout enzo. Dus er moet veel mee.quote:
Maar op zaterdag kun je toch wel een boodschapje doen daar?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Huisje in bible met aankomst op za. En niet eens peper en zout enzo. Dus er moet veel mee.
Naast kleding/verzorging/boek/spel/normale dingen als paraplu en zonnebril enzo
Vast wel ja. Maar waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar op zaterdag kun je toch wel een boodschapje doen daar?
Je kan de vraag beter omdraaien, waarom zou je alles mee willen sjouwen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Maar waarom zou je dat willen?
Vast wel ja. Maar waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar op zaterdag kun je toch wel een boodschapje doen daar?
Omdat je het alsnog mee moet sjouwen naar de accomodatie als je het daar pas koopt in de supermarkt?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan de vraag beter omdraaien, waarom zou je alles mee willen sjouwen?
Nee, oké, maar daar even de AH in klossen voor de rest van het voer?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Maar waarom zou je dat willen?
En ik ga écht geen peper/zout/basics die ik al heb opnieuw kopen
Ja maar dan hoef je het niet allemaal van te voren te bedenken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je het alsnog mee moet sjouwen naar de accomodatie als je het daar pas koopt in de supermarkt?
Die is een dorp verderop. Dus waarom niet vooraf kopen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, oké, maar daar even de AH in klossen voor de rest van het voer?
Ik ga niet voor de hele week boodschappen meeslepen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef je het niet allemaal van te voren te bedenken.
Wat jullie willen!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is een dorp verderop. Dus waarom niet vooraf kopen?
De dag ervoor bedenken is nu ook weer niet zó mal...
Zo is dat.quote:
Zag een oude van de NS van 2 dagen dus geen optie voor je denk ik maar echt prachtig zag het eruit.quote:
Ik ook al gedaan. En fietstochten.quote:
Aangezien er daar niks is. Nog geen zout of peper. Zal ik wel moeten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij mijn vriendin neemt dan ook altijd de halve huis voorraad mee
?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik zie ineens een streep(je) op de muur wat overduidelijk water is. Nooo
Ik ga er drie doen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag een oude van de NS van 2 dagen dus geen optie voor je denk ik maar echt prachtig zag het eruit.
Lekkage?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik zie ineens een streep(je) op de muur wat overduidelijk water is. Nooo
Ja denk het.. Boven deze kamer zit het terras van mijn bovenburen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook al gedaan. En fietstochten.
Maar jij vertrekt morgen al toch?
Dat kan wel toch volgende week? Zeker in Deutschland!🇹🇳quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want corona. FF ergens gaan eten is dus niet zo makkelijk.
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Boven deze kamer zit het terras van mijn bovenburen
Nee terras.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zit er boven je? De badkamer van de bovenburen?
Verboden ook echtquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nadat Hongarije bevrijd was van de Ottomanen is het gebied deels opnieuw bevolkt met mensen uit de omgeving van Stuttgart. Die zijn met vlotten de Donau afgezakt. Donauschwaben worden ze ook wel genoemd. Die mensen hebben 200 jaar lang aan hun dialect vastgehouden. Helaas is de huidige generatie het verleerd omdat Duitstalig onderwijs nu verboden is
Da's wel raar. Wat kan er nu lekkage veroorzaken op een terras? Driftig de planten water geven?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk het.. Boven deze kamer zit het terras van mijn bovenburen.
He, getver..quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk het.. Boven deze kamer zit het terras van mijn bovenburen.
Weet niet.. Misschien wat onder de tegels zit? Er liggen allemaal tegels hierboven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's wel raar. Wat kan er nu lekkage veroorzaken op een terras? Driftig de planten water geven?
Een steen van boven door de regenpijp.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's wel raar. Wat kan er nu lekkage veroorzaken op een terras? Driftig de planten water geven?
de zinklaag daar onder kanquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet.. Misschien wat onder de tegels zit? Er liggen allemaal tegels hierboven.
Ik ga niet naar Duitsland.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan wel toch volgende week? Zeker in Deutschland!🇹🇳
Buurvrouw zeker weer aan het squirten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet.. Misschien wat onder de tegels zit? Er liggen allemaal tegels hierboven.
Ze hadden hun eigen scholen. Tijden de communistische jaren, ergens rond 1970, zijn dat staatsscholen geworden met een standaardprogramma. Ik vind het wel tof dat ik dit dialect nog heb meegekregenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Verboden ook echt![]()
Gare regering
Maar mooi verhaal is dat!
Ik heb geen eens directe bovenburen op dit moment.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buurvrouw zeker weer aan het squirten.
Enjoyquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Morgenochtend rond een uurtje of tien vertrek ik.
Het kan wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Duitsland.
En nee. Want reserveren en ik ken daar niks.
Zekers!quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden hun eigen scholen. Tijden de communistische jaren, ergens rond 1970, zijn dat staatsscholen geworden met een standaardprogramma. Ik vind het wel tof dat ik dit dialect nog heb meegekregen
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Ze hebben toch geen buitenkraantje op dat terras?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar Los...quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kan wel.
En hoezo ik ken niks. Dat is toch juist het mooie?
Zou wel even aanbellen bij diegene van wie die ruimte is, voor het de hele nacht door blijft gaan ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen eens directe bovenburen op dit moment.
Da's raar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen eens directe bovenburen op dit moment.
Nee het zijn gewoon allemaal tegels (is overal gelijk) waar je dan wat dingen neer kan zetten zoals wat stoelen en tafel ofzo. Ik heb een tuin, hun niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Ze hebben toch geen buitenkraantje op dat terras?
Denk eerlijk gezegd dat het al paar dagen zo is en dat ik het nu pas zie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou wel even aanbellen bij diegene van wie die ruimte is, voor het de hele nacht door blijft gaan ofzo?
Pak eens een stukje wc-papier en kijk of dat vochtig wordt als je het tegen die plek houdt?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het al paar dagen zo is en dat ik het nu pas zie.Maar heb al berichtje gestuurd.
Past niet bij iedereenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kan wel.
En hoezo ik ken niks. Dat is toch juist het mooie?
Je kan onderaan de streep al zien dat het uitloopt als ik eraan zit want je ziet een vlek ernaast.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pak eens een stukje wc-papier en kijk of dat vochtig wordt als je het tegen die plek houdt?
That's what she saidquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pak eens een stukje wc-papier en kijk of dat vochtig wordt als je het tegen die plek houdt?
Als ik een week weg ging en nog zelf moest koken (elke dag) bleef ik liever thuis.quote:
Maar is het nu nog nat huehue?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan onderaan de streep al zien dat het uitloopt als ik eraan zit want je ziet een vlek ernaast.
We zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik een week weg ging en nog zelf moest koken (elke dag) bleef ik liever thuis.
Ga nou gewoon ff kijken. Vaak is de afvoer verstopt onder de tegels. Daar moeten ze naar kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan onderaan de streep al zien dat het uitloopt als ik eraan zit want je ziet een vlek ernaast.
Nee dat niet volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar is het nu nog nat huehue?
Reis jij veel? Merk dat ik ook steeds minder meeneem op reis. En idd voor een weekje in een huisje, ik zou op zich ook niet veel echt koken, dagje pizza laten bezorgen, dagje soep met brood en smeersels etcquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik een week weg ging en nog zelf moest koken (elke dag) bleef ik liever thuis.
Ik zeg ook “ik”quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde.
Niet meer heel veel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Reis jij veel? Merk dat ik ook steeds minder meeneem op reis. En idd voor een weekje in een huisje, ik zou op zich ook niet veel echt koken, dagje pizza laten bezorgen, dagje soep met brood en smeersels etc
Ja, restaurantje uitzoeken vind ik ook altijd tof.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg ook “ik”![]()
Moest mijn vriendin ook wel omturnen om wat meer avontuurlijk te worden, soms een geweldig restaurant te treffen en soms met diarree de deur uit racen.
Impulsief en niet plannen, heerlijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk ik ook maar goed toch even laten nakijken want er loopt niet zomaar water langs je muur.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan het nog van de laatste regenbui zijn.
Ben weleens op een bruiloft beland waar we mochten aanschuiven bij het eten. Zo tofquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, restaurantje uitzoeken vind ik ook altijd tof.Of een bakker binnen stappen en gewoon wat dingen proberen.
Nee. Maar als het nu nog nat zou zijn zonder buren boven je en zonder regen, zou je gaan denken aan een lekke leiding in een een muur of zo. Maar daar lijkt het niet op.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik ook maar goed toch even laten nakijken want er loopt niet zomaar water langs je muur.
Staat er ene Mariabeeld boven, toevállig?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik ook maar goed toch even laten nakijken want er loopt niet zomaar water langs je muur.
Ik had heel de wereld afgereisd met mijn rugzakje, ontmoet ik een nieuwe vriendin, gaan we naar Frankrijk neemt ze 300 pleisters, een koevoet, 4 scharen, hagelslag. een gereedschapskist en 3 telefoons mee.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet meer heel veel.
Maar als 18 jarige nam ik al weinig mee. Met geld ben je van alle gemakken voorzien.
Spontaan uitgenodigd worden bij mensen is tofquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben weleens op een bruiloft beland waar we mochten aanschuiven bij het eten. Zo tof
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
ipv dat ik heb gehoord hoe Claus klinkt vraagt die wanneer we naar Scheveningen gaan
Sjeveningen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
ipv dat ik heb gehoord hoe Claus klinkt vraagt die wanneer we naar Scheveningen gaan
Slimme meidquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had heel de wereld afgereisd met mijn rugzakje, ontmoet ik een nieuwe vriendin, gaan we naar Frankrijk neemt ze 300 pleisters, een koevoet, 4 scharen, hagelslag. een gereedschapskist en 3 telefoons mee.
Muf wijf was dat
Zoek eens een leuke Nederlander.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
Geen aardappelen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had heel de wereld afgereisd met mijn rugzakje, ontmoet ik een nieuwe vriendin, gaan we naar Frankrijk neemt ze 300 pleisters, een koevoet, 4 scharen, hagelslag. een gereedschapskist en 3 telefoons mee.
Muf wijf was dat
wat is er mis met een duitser?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek eens een leuke Nederlander.
Spend it where you earn it.
Ja, wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spontaan uitgenodigd worden bij mensen is tofOok wel rare dingen voorgeschoteld gekregen
Wij hebben nieuwe tuinlampjes, heerlijk is dat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooiste tijd van het jaar dit. Zit nog buiten met wijn en muziek en nog steeds een beetje licht
Ja dat kan echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, wat dan?![]()
Ik kan me wel wat dingen herinneren, maar zoveel leuke mensen ontmoet en dingen meegemaakt. Mooiste was Grieks strandfeest wat totaal onverantwoord was, nog op een brandende bar staan dansen enzo![]()
Doet me denken aan die film met die ingeslapen Britse huisvrouwen op leeftijd die in Griekenland los gaan op de plaatselijke harige.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, wat dan?![]()
Ik kan me wel wat dingen herinneren, maar zoveel leuke mensen ontmoet en dingen meegemaakt. Mooiste was Grieks strandfeest wat totaal onverantwoord was, nog op een brandende bar staan dansen enzo![]()
Een brandende bar? Dat lijkt me niet de bedoeling?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, wat dan?![]()
Klinkt als een Louis de Funès film?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film met die ingeslapen Britse huisvrouwen op leeftijd die in Griekenland los gaan op de plaatselijke harige.
Alcohol erop en dat in de hens steken. Vonden ze fantastisch, werd tig keer gedaan op die avond.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een brandende bar? Dat lijkt me niet de bedoeling?
Worsten gevuld met rare zaken, kippengoulash met ingewanden en nekjes en andere gore rommel, veel zelfgestookte drank. Maar ook fantastisch zelfgerookt spek, heerlijke peterselie-aardappelen én gepaneerde aubergines
Das jor dok bait?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed mij denken aan inspector Jacques Clouseau.
"I'd like a reum."
Jaaaaaquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed mij denken aan inspector Jacques Clouseau.
"I'd like a reum."
Jawel joh, de voormalige burgemeester van Utrecht.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
ken hem niet
Jan van Zanen nieuwe burgemeester van Den Haaghttps://www.omroepwest.nl(...)meester-van-Den-Haag
Kleine handjesquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
ken hem niet
Jan van Zanen nieuwe burgemeester van Den Haaghttps://www.omroepwest.nl(...)meester-van-Den-Haag
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeh die was irritant dat pedante niet grappige Franse kaboutertje.
zegt mij niks :pquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel joh, de voormalige burgemeester van Utrecht.
Ik kijk het ook graag. Meesterlijke humorquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mijn dochter kijkt dat trouwens graag
Noquote:
Heb je nog gezien wat er in de VS gebeurde na die dood van de zwarte arrestant?quote:
Zo dom dit, heerlijkquote:
plunderingen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog gezien wat er in de VS gebeurde na die dood van de zwarte arrestant?
Niks?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog gezien wat er in de VS gebeurde na die dood van de zwarte arrestant?
spreek hem nu op whatsappquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wat ga je nou doen met Claus?
quote:
Ganz schraal ficken nach so langes im lockdown gesissen zu habon?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja dat helpt vast mee...quote:
Gutentag Frau Krokettenklößchen. Möchtest du Senf dabei?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gutentag Frau Krokettenklößchen. Möchtest du Senf dabei?
Heeft wel handig je nummer geregeld zo. Gnieperd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spreek hem nu op whatsappDie voicemessage is nooit gekomen
Zoiets zal het wel worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ganz schraal ficken nach so langes im lockdown gesissen zu habon?
watch and learnquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft wel handig je nummer geregeld zo. Gnieperd.
Ben jij een man geweest?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hou het nog even achterwegen dat ik mij als bitterbal identificeer. Transsnack
Verder nog overeenkomsten, gedeelde interesses? Is hij een beetje leuk om mee te babbelen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
het is echt een mooie jongen. jammer dat we geen fotos kunnen plaatsen :p
Aan te sabbelen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder nog overeenkomsten, gedeelde interesses? Is hij een beetje leuk om mee te babbelen?
ja maar geloof dat die nu langzaam door laat schemeren voor een good time op tinder te zittenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder nog overeenkomsten, gedeelde interesses? Is hij een beetje leuk om mee te babbelen?
Is dit belangrijk om te neuken?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het doel is om Bitter aan een goede partner te krijgen, toch? Bij voorkeur LTVDK.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geloof dat die nu langzaam door laat schemeren voor een good time op tinder te zitten
Ja maar als je elkaar niet lichamelijk opvreet heeft een relatie ook net zoveel zin als met je oma gaan samenwonen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het doel is om Bitter aan een goede partner te krijgen, toch? Bij voorkeur LTVDK.
En als je relatie alleen dáár op is gebaseerd ben je zo klaar met eten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als je elkaar niet lichamelijk opvreet heeft een relatie ook net zoveel zin als met je oma gaan samenwonen.
ja zoek ik toch ook helemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je relatie alleen dáár op is gebaseerd ben je zo klaar met eten.
Mja. Hele volksstammen die daarvoor op Tinder zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
good time is altijd zo dubieus he :p
Niet alleen maar het is wel de basis en het startpunt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je relatie alleen dáár op is gebaseerd ben je zo klaar met eten.
Whis!quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft geen drol met "avontuurlijk" te maken
Voor mij niet. Intimiteit is belangrijk. Seks is daar een onderdeel van maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alleen maar het is wel de basis en het startpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |