quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gekatapulteerde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gekatapulteerde Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
Miauw - VVV-medewerkster
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Is er iets?quote:
Wat dan?quote:
Ik zie het ja.quote:
Die wilde ze vast delen met Djenghis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:59 schreef Modus het volgende:
Maar maar maar... koekjes eten bij wijze van eigen avondmaal op een date, is ook wel een klein beetje gek, toch? Toch?.
ja klopt. We zouden gaan kajakken. ook echt precies rond etenstijd. Vroeg nog of ik dan een salade van de ah mee zou nemen maar hij was geen konijnquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:59 schreef Modus het volgende:
Maar maar maar... koekjes eten bij wijze van eigen avondmaal op een date, is ook wel een klein beetje gek, toch? Toch?.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LTVDK doet ook alles om aan een date met je te komen, zelfs zich voordoen als een Duitser.
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LTVDK doet ook alles om aan een date met je te komen, zelfs zich voordoen als een Duitser.
Nee joh, zijn allemaal opgefokte engnekken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
hij kon trouwens gruwelijke pasta maken.
Moet weer een italiaan vinden
deze was echt te rustigquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh, zijn allemaal opgefokte engnekken.
Nou inderdaad. Soms levert dat vijflettergehussel zowaar iets uitpreekbaars opquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wilde ze vast delen met Djenghis.
Gerbil Gejankquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gezeikmetde Gerbil" moest het zijn?
Wel knap op zich, de enige file van Nederland treffenquote:
Wat een rukfilmpjequote:
Glibbert wel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze verwart het zeker met menstruatie
huisman vriendquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer schoongemaakt. Nu even stofzuigen.
/huisvrouwmodus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, op mijn omrijdroute stond er ķķk één.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel knap op zich, de enige file van Nederland treffen
weet je waarom ze buigen in japanquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Badkamer schoongemaakt. Nu even stofzuigen.
/huisvrouwmodus
Zie je dat in die serie over Japan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je waarom ze buigen in japan![]()
De bovenkant van hun hoofd is de zwakke plek dus laten ze gun goeie bedoelingen zien
Ben je weer op hoofdafhakonderzoek?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ze doen eerst hun linkerhand over de rechter zodat ze laten zien dat ze hun zwaard niet gaan pakken en dan die buiging
das toch mooi
ja. echt een leuke seriequote:Op donderdag 28 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je dat in die serie over Japan?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:47 schreef Modus het volgende:
Vuistpudding. De link met Masturbatiedag is me duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik dacht buigen is jezelf lager maken en dus respect voor de ander maar dat is het dus niet. Is toch bijzonderquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht buigen is jezelf lager maken en dus respect voor de ander maar dat is het dus niet. Is toch bijzonder
Iets met kameel, shoarma en dood aan de infidels denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er iemand hier Arabisch lezen toevallig? Wie weet wat voor verhaal hier handmatig opgekliederd is?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met kameel, shoarma en dood aan de infidels denk ik
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar aflevering 1quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die speeddatescčnequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Claus wilt laten horen hoe goed die nederlands kan. Dus hij heeft mijn nummer voor een voicemessage
Praat ie net als Pierre Bokma?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Claus wilt laten horen hoe goed die nederlands kan. Dus hij heeft mijn nummer voor een voicemessage
Foto van een Duitse worstquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
is het geen duitser en krijg ik gewoon een dickpick
Nee je zwitsers ;Pquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Hallo Kwiwi, wil je weten hoe goed mijn Nederlands is?"
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan hooguit een beetje Schwäbisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]Hey, wat een fantastische naam heeft jouw establishment!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die klopt nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hey, wat een fantastische naam heeft jouw establishment!
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het establishment! heet wel zo, alleen het restaurant behoort anders te hetenquote:
Twee emmertjes water halen, twee emmertjes gooien....quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker emmertjes water door de studio heen gooien, zo is schoonmaken wel leuk.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! En je gaat 1 nachtje toch?
Lol nee man, ik ben best jaloers. Op een dagje Limburg, dat hadden we een half jaar geleden ook niet gedacht.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is is meer een symbolisch tripje dan dat ik echt weg ga
Ja, normaal waren we nu druk aan het tripjes maken geweest. Jij had vast en zeker een keer naar Albanië gegaan. En ik misschien naar Schotland. Maar nu ben ik hier al blij meequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee man, ik ben best jaloers. Op een dagje Limburg, dat hadden we een half jaar geleden ook niet gedacht.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:47 schreef Modus het volgende:
Dít wil ik een keertje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
,,Het leven wordt weer bijna normaal’’, zei de premier. ,,Vrijheid wordt de regel. Als we iets verbieden, wordt dat de uitzondering.’’quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is is meer een symbolisch tripje dan dat ik echt weg ga
Nope nog helemaal niets. Wil zeker weten dat het door kan gaan. En als alles weer mag is er teveel keuze.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, normaal waren we nu druk aan het tripjes maken geweest. Jij had vast en zeker een keer naar Albanië gegaan. En ik misschien naar Schotland. Maar nu ben ik hier al blij mee![]()
Heb jij nog helemaal niks gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |