Alle 3 van de 21ste kennelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Is toch 7 dagen vertraging
Was van vorige weekquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. Is toch 7 dagen vertraging
Matigquote:
Vrijwel al mijn notes zijn wel terechtquote:
Van mijn laatste 4 waren er 2 grapjes. Beiden niet goed opgepakt kennelijkquote:
De pocketrocket, een jaar of 15 geleden een lekker goedkope vibrator voor de dames.quote:
Etto is ook een lekker goedkope vibrator voor z'n damequote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De pocketrocket, een jaar of 15 geleden een lekker goedkope vibrator voor de dames.
Beetje meer respect voor Etto, hij is wel elegantquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Etto is ook een lekker goedkope vibrator voor z'n dame
Volgens mij is Etto de likkende braboquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Etto, hij is wel elegant
Leuk voor kpdquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zin om Etto in te wikkelen met aluminiumfolie
Heel vulgair onder de lakens, dat dan weer welquote:
Mag alleen om voor nageslacht te zorgen van de pastoorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heel vulgair onder de lakens, dat dan weer wel
Klinkt meer als een Amish gemeenschap, zou dat niet echt katholiek noemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mag alleen om voor nageslacht te zorgen van de pastoor
Is die dicht?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk gaat de kerk snel weer open.
Ben trots op je.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:08 schreef TTSS het volgende:
Mijn vorige account had wel veel notes maar nu slechts 13
Ik heb me in hem vergist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |