quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:00 schreef Claudia_x het volgende:
En klaar! Veertien panelen met micro-omvormers.
[ afbeelding ]
Ik ben erg te spreken over het bedrijf. Omdat het een oud dak is, was het wel een klus om de panelen goed te krijgen. Ze zijn de hele dag bezig geweest tot een uur of zes.
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:00 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben erg te spreken over het bedrijf. Omdat het een oud dak is, was het wel een klus om de panelen goed te krijgen. Ze zijn de hele dag bezig geweest tot een uur of zes.
Jij denkt dat de garage waar de zonnepanelen op liggen het huis is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
TT moet zijn: huisje aan de water.
Oh, super! Heel benieuwdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:00 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Schuurtje aan het water.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij denkt dat de garage waar de zonnepanelen op liggen het huis is?
Ik zal het laten weten, al verwacht ik niet dat er veel te rapporteren valt. Het is wel leuk om opbrengsten te volgen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, super! Heel benieuwd
Hoe dit je gaat bevallen.
Ik hoop dat deze mannen hun 27 kWh opslag op korte termijn op de markt brengen: https://biobasedbattery.com/quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:48 schreef laziness het volgende:
Met afbouw van het salderen is het natuurlijk niet meer gratis stroomverbruik continue dadelijk. Maar desondanks blijft het een goede investering.
Ziet er veel belovend uit en ook nog eens gemaakt van natuurljke materialen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze mannen hun 27 kWh opslag op korte termijn op de markt brengen: https://biobasedbattery.com/
Ja daarom, ik zit natuurlijk niet op een kuub accuzuur ingegraven in de tuin te wachten, maar dit durf ik wel aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ziet er veel belovend uit en ook nog eens gemaakt van natuurljke materialen.
Vind het een beetje mager verhaal wat ze op die site delen. Klinkt mij te mooi om waar te zijn stiekem. Maar als het inderdaad kan... voor 100 euro per kW... I'm in.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ziet er veel belovend uit en ook nog eens gemaakt van natuurljke materialen.
Pas op voor oplichting.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vind het een beetje mager verhaal wat ze op die site delen. Klinkt mij te mooi om waar te zijn stiekem. Maar als het inderdaad kan... voor 100 euro per kW... I'm in.
Ja nouja, een batterij van zand, zout en bladeren is alleen al fantastisch natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pas op voor oplichting.
Die lui hebben helemaal niks en zoeken investeerders.
De cijfers spreken elkaar ook tegen.
7% beter rendement op de zonnepalen.
Dat word een hele lange terugverdientijd
Al die lui zitten ook in Groningen, verdacht punt.
Net zoals deze, die zit nu vast.
https://www.vakbladwarmte(...)627204655.1597857632
Ik dacht dat het een website a la De Speld was.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vind het een beetje mager verhaal wat ze op die site delen. Klinkt mij te mooi om waar te zijn stiekem. Maar als het inderdaad kan... voor 100 euro per kW... I'm in.
Ziet er niet heel groen uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:22 schreef bleiblei het volgende:
Met het risico dat het onderwerp helemaal de bocht om gaat (laat maar weten als we moeten kappen @:Claudia_x!)
Dit zit er blijkbaar in zo een zand, zout en bladerbatterij:
[ afbeelding ]
Mooi stukje PVC huisvlijt wel.
Die Greenrock heeft trouwens ook van die mooie fotosjop containers op hun website staan.
Ik heb deze op 19 augustus gemaild met een verzoek om meer informatie, maar geen reactie so far....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze mannen hun 27 kWh opslag op korte termijn op de markt brengen: https://biobasedbattery.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |