abonnement Unibet Coolblue
pi_193439922
quote:
Kansloos :r
Pecunia non olet
pi_193447657
quote:
Horeca, maar 4,5% en zonder hypotheek.

Het bedrijf zou de 1e hypotheekrechten op de privé woning aan de investeerders van dit project moeten geven.

Alleen dan zou ik hem meenemen.
pi_193449315
Sinds deze week is het door mij ingelegde bedrag bij funding circle en investormatch helemaal terugontvangen :B.

52% van mijn openstaande portefeuille bestaat uit projecten met hypothecaire dekking

[ Bericht 10% gewijzigd door KrekelJapie op 03-06-2020 09:54:42 ]
pi_193449432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 09:48 schreef KrekelJapie het volgende:
Sinds deze week is het door mij ingelegde bedrag bij funding circle en investormatch helemaal terugontvangen :B.

52% van mijn openstaande portefeuille bestaat uit projecten met hypothecaire dekking
Gefeliciteerd!
Bij FNC duurt het voor mij nog een paar maanden, ik hoop dat ze niet verslappen op debiteuren beheer.
pi_193450292
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 06:58 schreef Horsemen het volgende:
Het bedrijf zou de 1e hypotheekrechten op de privé woning aan de investeerders van dit project moeten geven.
Als ik het allemaal goed lees heeft de holding dat (recht) al vanwege een verstrekte lening aan directie met een resulterende ltv tov woz van bijna 110%, dus dat gaat niet lukken (maar zou de rente met bijbehorende zekerheden wel logischer maken voor mij).
pi_193451835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:14 schreef obligataire het volgende:

[..]

Kansloos :r
Ik doe ook niet mee. Volgens mij zijn er eerder een stuk of 2 van deze franchises gefinancierd via CF.
Geen idee of die volgens schema doorbetalen.
pi_193452131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 11:25 schreef tnhb het volgende:

[..]

Als ik het allemaal goed lees heeft de holding dat (recht) al vanwege een verstrekte lening aan directie met een resulterende ltv tov woz van bijna 110%, dus dat gaat niet lukken (maar zou de rente met bijbehorende zekerheden wel logischer maken voor mij).
Zo lees ik het ook. Het bedrijf (de holding) heeft nu deze rechten en zou deze dus kunnen opgeven t.g.v. de investeerders. Zoals nu voorgesteld zal bij problemen de verkoopopbrengst van de woning namelijk gewoon in de boedelverdeling vallen.
pi_193452463
quote:
Geachte Horsemen,

U bent een van de investeerders in het project 13003 | Nieuwe keuken. Van dit project zijn reeds 51 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten de overige termijnen (52-60) in één keer af te lossen, inclusief de volledige toegezegde rente. Dit conform de Algemene Voorwaarden.

Deze betalingen worden vandaag aan u over gemaakt. U ontvangt per termijn een losse uitbetaling. Project 13003 is hiermee volledig afgehandeld.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u hier toch vragen over hebben, dan vernemen wij dit graag.
Altijd leuk w/
pi_193452803
SIG betaling staat weer online sinds gisteren., ik mis betalingen van 2 projecten,
pi_193453284
crowdrealest twitterde op woensdag 03-06-2020 om 13:04:24 Jubileum! Vandaag bestaat Crowdrealestate vijf jaar! #crowdrealestate #jubileum https://t.co/Jj9ScHzqd3 reageer retweet
pi_193453517
quote:
"De netto cashflow uit de verhuurappartementen in box 3 en het inkomen uit box 1 tezamen zijn al voldoende om de maandlasten aan SamenInGeld.nl ruim 25 x te dekken. "

Dat is niet verkeerd (mits de overige 24 X er niet uit gaat). Kennen we deze leningnemer? De Esch is een nette omgeving.
pi_193453527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:05 schreef zeeland6 het volgende:
SIG betaling staat weer online sinds gisteren., ik mis betalingen van 2 projecten,
Ik mis er ook 2, maar deze geldnemers zijn wel vaker een paar dagen te laat als je de betalingsgeschiedenis bekijkt.
pi_193453894
quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:50 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

"De netto cashflow uit de verhuurappartementen in box 3 en het inkomen uit box 1 tezamen zijn al voldoende om de maandlasten aan SamenInGeld.nl ruim 25 x te dekken. "

Dat is niet verkeerd (mits de overige 24 X er niet uit gaat). Kennen we deze leningnemer? De Esch is een nette omgeving.

Project zie er inderdaad niet onaardig uit. Nu Samen in Geld de boete rente bij een vervroegde aflossing ook geregeld heeft ben ik wel voornemens deze weer mee te nemen.

Ook de binnenzijde ziet er netjes uit:
pi_193454253
Puur water met 2x een 2e hypotheek op gve
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=21036
pi_193455068
Minibrew uit Utrecht na ettelijke CF campagnes wederom in de problemen https://www.faillissement(...)m_source=nieuwsflits
pi_193457056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:28 schreef djh77 het volgende:
Dranken speciaalzaak op ccf
https://www.collincrowdfu(...)in-dranken-nijmegen/
Hmmm, wil ik wel. Lijkt me echt een man voor zo'n winkel.

Ik begrijp niet goed waarom er én over een 2e hypotheek wordt gesproken én over een negatieve hypotheekverklaring. Dat hij niet mag bijlenen binnen de bestaande 1e hypotheek snap ik, maar die negatieve verklaring heeft toch geen extra nut?
Pecunia non olet
pi_193457086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:48 schreef obligataire het volgende:

[..]

Hmmm, wil ik wel. Lijkt me echt een man voor zo'n winkel.

Ik begrijp niet goed waarom er én over een 2e hypotheek wordt gesproken én over een negatieve hypotheekverklaring. Dat hij niet mag bijlenen binnen de bestaande 1e hypotheek snap ik, maar die negatieve verklaring heeft toch geen extra nut?
De hypotheek is 60k en de lening 110k. Dus voor 50k is de negatieve verklaring
pi_193457182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef djh77 het volgende:

[..]

De hypotheek is 60k en de lening 110k. Dus voor 50k is de negatieve verklaring
Dan hadden ze de hypotheek toch ook voor 110K kunnen inschrijven? Niet dat dit nu extra waarde heeft maar wellicht wel in de toekomst?
Pecunia non olet
pi_193457859
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:55 schreef obligataire het volgende:

[..]

Dan hadden ze de hypotheek toch ook voor 110K kunnen inschrijven? Niet dat dit nu extra waarde heeft maar wellicht wel in de toekomst?
Vind ik ook. Zelfde voor het water project van gve. De hypotheek inschrijving is lager dan de lening.
pi_193458861
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 14:51 schreef Red_arrow het volgende:
maar deze geldnemers zijn wel vaker een paar dagen te laat als je de betalingsgeschiedenis bekijkt
Is er iemand die hier vragen over heeft gesteld en vervolgens ook een inhoudelijk antwoord hierop heeft gekregen? De reactie die ik steeds heb gekregen is dat het "aan het systeem ligt en wordt gecorrigeerd" of "inmiddels is gecorrigeerd". Zelfs toen ik een keer heel expliciet heb gevraagd of de geldnemer wel op tijd betaald had, heb ik op die vraag geen antwoord gekregen anders dan dat het gecorrigeerd was. Zijn ze bang om te melden dat een geldnemer te laat betaald?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')