SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Meer uitleg over de TT graag
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Volgens mij heeft dat met de voorbereidingen te maken. En ook met het materiaal enzo dat maar een x aantal uur aan buitenlucht mag worden blootgesteld voordat het de ruimte in gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
Voor alles is een procedure
Maar zo'n slecht weer was het niet. Iets later had gewoon gekund waarschijnlijk maar dat mag dan niet meer ofzo. Dat heb ik eigenlijk niet begrepen.![]()
Was per ongeluk hier, zie ineens dat die dagbagger isquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Hi Dotteke! Jij ook hier, hoe is het met je?![]()
Ja wel goed hoor. En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor sommigen zelfs een nachtmerriequote:Op donderdag 28 mei 2020 07:27 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Een paard zonder penis is een merrieZonder wrijving geen glans![]()
Jawel, gaat zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was per ongeluk hier, zie ineens dat die dagbagger is![]()
Ja wel goed hoor. En met jou?
Haha je dacht dat het DTS was![]()
![]()
Dat wordt dan gillenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor sommigen zelfs een nachtmerrie![]()
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, gaat zoals gewoonlijk.
Haha je dacht dat het DTS was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dan vrijdag gewoon wel werken
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |