Ik zet deze letterlijk net opquote:
Ze is leukquote:Op donderdag 28 mei 2020 03:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik luister de afgelopen 3 dagen echt veel Innaheerlyke zomernummertjes.
Nog steeds niet? Of is het inmiddels al opgelost? )hoop ik voor jou)quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:23 schreef Kanaroe het volgende:
Kan geen enkele YouTube-video afspelen hier
'Verbinding geweigerd'
Hey, nee nog steeds niks hier, wat aardig van jouquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Of is het inmiddels al opgelost? )hoop ik voor jou)![]()
Als ik op FOK!post dan doe ik dat altijd via de pc , heb het ooit wel op mijn mobiel gedaan maar dat was een drama. met tablets heb ik geen ervaringquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hey, nee nog steeds niks hier, wat aardig van jou![]()
Mss ligt het aan mijn tablet, komt vast weer goed!
Zal straks wel eens op pc kijken, heb wel je videootje gechecked net, leuk muziekje, bizar clipje!quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik op FOK!post dan doe ik dat altijd via de pc , heb het ooit wel op mijn mobiel gedaan maar dat was een drama. met tablets heb ik geen ervaring
Hopelijk lukt het via pc welquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zal straks wel eens op pc kijken, heb wel je videootje gechecked net, leuk muziekje, bizar clipje!
Dat krijg ik ook heb het achter de schermen doorgegeven of dat aan fok ligt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:23 schreef Kanaroe het volgende:
Kan geen enkele YouTube-video afspelen hier
'Verbinding geweigerd'
Ik heb er zelf geen last van(gehad) maar gisteren gebeurde dat ook in een ander topicquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook heb het achter de schermen doorgegeven of dat aan fok ligt.
quote:
Ah bij mij is het nu ook weer wegquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen last van(gehad) maar gisteren gebeurde dat ook in een ander topic
[..]
quote:
Oh dat is goed nieuws voor diegenen die er last van hadden!!quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah bij mij is het nu ook weer weg
edit: lees achter de schermen dat ze (danny) het opgelost hebben
Gisteren had iemand het er in een ander topic over ( heb ik hierboven ergens gepost)quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:59 schreef Kanaroe het volgende:
Ah, alleen op mijn tablet kan ik hier geen YT-vidjes openen.
Op PC dus wel, apart hoor. Geen idee waar dit aan kan liggen.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah bij mij is het nu ook weer weg
edit: lees achter de schermen dat ze (danny) het opgelost hebben
Yeah! Hier is het nu ook weer goed, joecheiquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat is goed nieuws voor diegenen die er last van hadden!!
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Yeah! Hier is het nu ook weer goed, joechei
Hoi Elfjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
Ik luister LOTR soundtrack. Kan ik wel posten steeds, maar dat is ook weer zoiets
Hoezo moet het bruikbaar zijn dan, jij vind dat mooi nuquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geen flauw idee van wanneer dat bruikbare informatie zou moeten zijn
Ik begrijp er nu alleen nog maar minder van 😂😭quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoezo moet het bruikbaar zijn dan, jij vind dat mooi nu
In en uit......ademen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik begrijp er nu alleen nog maar minder van 😂😭
Het gevoel bekruipt me dat dit een uitlokkende vraag is. Derhalve kies ik er bewust voor om deze vraag te beantwoorden met een hoop flauwekul zonder dat ik echt antwoord geef op de door jou gestelde vraag. Hier is een liedje.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Hey swebje heb je nog een liedje van je Marokkaande godin?
Jajajaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat dit een uitlokkende vraag is. Derhalve kies ik er bewust voor om deze vraag te beantwoorden met een hoop flauwekul zonder dat ik echt antwoord geef op de door jou gestelde vraag. Hier is een liedje.
Godverdomme, ik ben een boself, niet zo'n rivendel elfquote:
Nou sorry hoor, je hoeft niet gelijk te schelden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben een boself, niet zo'n rivendel elf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |