Ja, van het eilandquote:
Doet me denken aan..quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice
Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.
Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..
https://www.rtlboulevard.(...)p-bizarre-manier-dat
En dat wijf is blijkbaar 17
Kind heet uiteraard Ky.ano P.rince
Haha ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:33 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
Ja ik betwijfel of dit wel echt live is? Achter Chris was het net nog echt daglicht... ik heb 2x eerder een vraag ingestuurd.. nooit voorbij zien komen..quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Haha ik ook.Wellicht komt er nog een soortgelijke kijkersvraag voorbij.
Wat doet ze daar dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:33 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
Naam van moeders is anders ook geweldig verzonnen :’).quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice
Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.
Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..
Wat ernstig 😨😨😨quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice
Er komt TI ala USA versiequote:Op woensdag 3 juni 2020 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima seizoen.
Tot TI Vips seizoen 3.Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)?
Vorig jaar was dat 3 tot en met 23 maartquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima seizoen.
Tot TI Vips seizoen 3.Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)?
Dat kwam veel te gelukkig en niet oprecht over, mooi geskipt in de laatste afleveringen die twee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:59 schreef roos94 het volgende:
Angela en Christian zijn uit elkaar wtf. Niet verwacht
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoedquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kwam veel te gelukkig en niet oprecht over, mooi geskipt in de laatste afleveringen die twee.
Je moet ook gewoon niet met het programma meedoenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed
Waarom vond je hem een engerd?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond die Christian echt een engerd. Die Angela kreeg 'm wel ja.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:33 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dit had ik niet verwacht!
Ben benieuwd wanneer de foto’s komen van haar en Sam.
Ik vond het net een meisjequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Dat sikje natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
Hij lachte ook altijd een beetje dommig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
Ja leek me een wat geniepig en manipulatief mannetje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Temptation Island is niet de relatietest maar het leven na TI. Bij "bekendheid" en vele instagram volgers horen thirsty boys & girls. En ja daar zit er altijd wel eentje bij tussen met wie het klikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed
En die zijn zwanger en krijgen een zoontje.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Een raar verhaal van Christian en Angela...Volgens mijn zijn er dingen verzwegen.
Het enige koppel wat denk ik stand gaat houden zijn die telefoonsmokkelaars, die hebben meegedaan voor de fun natuurlijk en die passen goed bij elkaar op een of andere manier en die waren ook oprecht toen ze elkaar weer zagen.
Ja ik las het al ergens.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En die zijn zwanger en krijgen een zoontje.
quote:Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
https://grazia.nl/showbiz(...)-mij-en-arda-gezorgd
Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed terwijl hij een relatie had met Elke en omdat Amber toen ook al gevoelens had.
En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kon zijn en niet verder kon met Eline en Elke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |