LOL heb zelfde planningquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah ja, laat maar, zo'n discussie is ook echt kansloos
Eerst koffie en dan douchen of andersom hier? Moeilijke keuzes deze avond
Geen ideequote:Op woensdag 27 mei 2020 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:-Miauw- eigenlijk? Sabbatical weer?
Gezellig!quote:
Ik neem net m'n eerste slokquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezellig!
Welke volgorde doe jij?
Ik ga toch maar eerst even koffie maken
Bij mij zie ik steeds dat de persoonlijke bonus de aanbiedingen van de week daarvoor zijn. Dus restjes opmaken. In jouw geval zijn die dus al op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
AH online met als extra feature persoonlijke bonusaanbiedingen
Die de helft van de tijd niet op voorraad zijn
![]()
![]()
Laatst nog 48 flessen Pepsi Max gekocht voor weinig, aanbieding werd wel weer tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij zie ik steeds dat de persoonlijke bonus de aanbiedingen van de week daarvoor zijn. Dus restjes opmaken. In jouw geval zijn die dus al op.
Sowieso na het hamsterdrama is er wel iets aan de hand met de aanbiedingen, normaal had ik een soort ritme dat ik dingen die ik veel gebruik altijd in de bonus kocht maar die zijn een stuk minder de laatste tijd. Vaag.
Ja heb jij ook het idee dat de aanbiedingen nu anders zijn of iig verder uit elkaar liggen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatst nog 48 flessen Pepsi Max gekocht voor weinig, aanbieding werd wel weer tijd.
Nee. Maar bij andere supermarkten wordt ook gehamsterd hoorquote:
En daar zijn de aanbiedingen nu ook anders?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar bij andere supermarkten wordt ook gehamsterd hoor
Yep, alle supermarkten doen anders. Maar prijsverhogingen zijn ze allemaal goed in deze tijdquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb jij ook het idee dat de aanbiedingen nu anders zijn of iig verder uit elkaar liggen?
de kersquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bitterbal pics van je nieuwe kersenboompje?
Ja ik verbaas me er eigenlijk over dat er überhaupt aanbiedingen zijn. Maar dingen als gratis bezorging uh uhquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar zijn de aanbiedingen nu ook anders?
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, alle supermarkten doen anders. Maar prijsverhogingen zijn ze allemaal goed in deze tijd
Tofquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
dit is een jasminus nog watMoet klimmen
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker, ik nu ookquote:
Zoonlief is gek op de special flakes van het huismerk van Jumbo. Minder suiker dan het dure Kelloggs. Maar in een paar maanden tijd van 1.25 naar 1.64 gestegenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.
Nice! Mooi formaatje ook al. Welk TC was je heen met stiefmonster? En je hebt als ik het goed zie een toscaanse jasmijn, die heb ik ook pas gekocht maar een maatje kleiner. Klimmer en gaat als het goed is heerlijk ruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zo die pergola en planten!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch gewoon handelquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.
Zoonlief zei laatst tegen mevr Koen na haar opmerking wanneer hij eens voor ons ging koken :' maar dat is toch jouw werk '. Ik moest toch zachtjes gniffelenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, ik nu ook
Even huisvrouwtaken gedaan net, vaatwasser gevuld
Als ze daarnaast ook dingen in prijs verlagen. Maar dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief is gek op de special flakes van het huismerk van Jumbo. Minder suiker dan het dure Kelloggs. Maar in een maar maanden tijd van 1.25 naar 1.64 gestegen
In wassenaar maar vergeet de hele tijd de naam. Echt huge. Was daarvoor daar bij station voorburg. zit er 1 op de hoek naast dat movenpick hotel. hadden ze ook zon jasmijn en die was echt te groot alquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Mooi formaatje ook al. Welk TC was je heen met stiefmonster? En je hebt als ik het goed zie een toscaanse jasmijn, die heb ik ook pas gekocht maar een maatje kleiner. Klimmer en gaat als het goed is heerlijk ruiken.
Wassenaar is dat iets met Bosrand in de naam? Bij beiden nog nooit geweest. Kersen,quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In wassenaar maar vergeet de hele tijd de naam. Echt huge. Was daarvoor daar bij station voorburg. zit er 1 op de hoek naast dat movenpick hotel. hadden ze ook zon jasmijn en die was echt te groot al![]()
en aan de kers zitten al vruchten
Ah, jij weet er iets vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Mooi formaatje ook al. Welk TC was je heen met stiefmonster? En je hebt als ik het goed zie een toscaanse jasmijn, die heb ik ook pas gekocht maar een maatje kleiner. Klimmer en gaat als het goed is heerlijk ruiken.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief zei laatst tegen mevr Koen na haar opmerking wanneer hij eens voor ons ging koken :' maar dat is toch jouw werk '. Ik moest toch zachtjes gniffelen
ja die jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wassenaar is dat iets met Bosrand in de naam? Bij beiden nog nooit geweest. Kersen,Buda is onderweg naar je nu, dat snap je he?
Deden ze de jaren ervoor welquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze daarnaast ook dingen in prijs verlagen. Maar dat natuurlijk niet.
Ja daar ken ik een medewerkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
ah de bosrand
https://www.tcdebosrand.n(...)de-bosrand-wassenaar
Mooie zaak
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar ken ik een medewerker
Komt wel dichtbij zo!
Misschien winterjasmijn? Die kan je volgens mij wel een beetje als struik snoeien en bijhouden? Maar volgens mij zijn alle jasmijnplanten in principe wel klimmers.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, jij weet er iets van
Zijn er ook niet klimmende jasmijn-planten? Ik wil een bak daarmee vullen, maar dat ding moet niet de schutting gaan overnemen
ken ik nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Bal voor je klimmers, ken jij die klemmetjes van de Action? Die zijn echt ideaal! Niet de beste kwaliteit dus ze sneuvelen wel eens maar ze kosten dan ook geen drol. Zijn van die groene klemmetjes.
Als je er een rekje in wil zetten is dat wel handig ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ik nog niet![]()
had vorige week 2 klimrekjes en klemmetjes besteld voor die andere 2 klimdingen. rekjes nog niet binnen.
voor die jasmijn had ik misschien beter een vierkante pot moeten halen bedacht ik mij later
Wegrukken van de schutting dan maarquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien winterjasmijn? Die kan je volgens mij wel een beetje als struik snoeien en bijhouden? Maar volgens mij zijn alle jasmijnplanten in principe wel klimmers.
En je wilt jasmijn vanwege de geur? Of de kleur bloemen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wegrukken van de schutting dan maar
Zoek er wel eentje dan die beetje vol wordt ipv de hoogte in gaat
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter zei vanmorgen toen ik haar wakker maakte liefdevol 'mama ga nou toch eens weg, je komt ook altijd mij wakker maken, laat me toch eens met rust'
![]()
![]()
Beidequote:Op woensdag 27 mei 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je wilt jasmijn vanwege de geur? Of de kleur bloemen?
dus die zit nu in eenzame opsluiting onder de trap?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief zei laatst tegen mevr Koen na haar opmerking wanneer hij eens voor ons ging koken :' maar dat is toch jouw werk '. Ik moest toch zachtjes gniffelen
Tijdje terug bij mijn zus toen we gingen etenquote:
Jasmijnquote:
Ja top, word altijd blij van de geurquote:
Ahja. Ik heb hem ook voor de geur, net als mijn Brugmansia.quote:
Wat is een Brugmansia? Ik zie nu een keukenboer in bloemvorm voor mequote:Op woensdag 27 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Ik heb hem ook voor de geur, net als mijn Brugmansia.
Misschien een witte sering iets voor je?
Wat een bazenkopquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
5,5 bescheiden km.
Raampoes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ja![]()
Buda moet nog even wachten totdat ze eetbaar zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
5,5 bescheiden km.
Raampoes
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
Berlijn treinreis ist gekauft
Richtiggggg genauuuu
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer proberen het hele raam erop te zetten. Stoor me bij zulke dingen dan altijd een beetje aan van die missende hoekjes.
Oh rijdt de Pimpel weer ja?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
Berlijn treinreis ist gekauft
Richtiggggg genauuuu
ik vindt alleen dat de meeste geurende bloemen niet lang bloeien helaasquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja top, word altijd blij van de geur
In de voortuin komt een appelboompje, wil daaronder ook iets geurends in de border eromheen zetten
Weet alleen nog niet wat
Een tropische plant.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is een Brugmansia? Ik zie nu een keukenboer in bloemvorm voor me![]()
Sering vind ik niet zo lekker
Dat is waar. Maar die trekt sowieso wel de aandacht, ook als hij wat meer links staat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar nu zit de kat wel in het midden
Autist gespotquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgende keer proberen het hele raam erop te zetten. Stoor me bij zulke dingen dan altijd een beetje aan van die missende hoekjes.
Yesquote:
Jasmijn wel toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt alleen dat de meeste geurende bloemen niet lang bloeien helaas
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een tropische plant.Kwam hem tegen in Albanie en werd serieus verliefd op de bedwelmende geur die in de avond vrijkomt. Dus vorig jaar mee begonnen maar had per ongeluk een oranje en die geuren niet. Dus dit jaar een nieuwe witte alleen was het een stekje dus hij is nog iniminie en vraag me af of ik hem dit jaar überhaupt groot genoeg krijg voor bloei. Maar zou hem jou niet aanraden want knetter giftig en aangezien jouw dochter makkelijk een week zonder eten kan wil ik haar niet in de verleiding brengen van die plant te snoepen.
Heel veel planten zijn wel giftig hoor. Maar je hebt giftig en giftig. En dan komt er een hele tijd niets en dan komt de Brugmansia.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die eet geen planten (meer), maar idd wel goed om rekening mee te houden
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel veel planten zijn wel giftig hoor. Maar je hebt giftig en giftig. En dan komt er een hele tijd niets en dan komt de Brugmansia.
Lastig te vergelijken hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)ively-keep-covid-19/
Zou je niet verwachten van de Grieken
Gaan ze nu dan ons een hoop geld schenken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Lastig te vergelijken hoor
Grieken zijn straatarm en gaan nauwelijks naar buiten hun eigen regio, laat staan buitenland
Heel andere cultuur
Maar good for them, eindelijk eens niet zo de Sjaak
Onze jasmijn bloeit dacht ik tot juliquote:
Hulpvluchten met tzadzikiquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaan ze nu dan ons een hoop geld schenken?
Wordt gestort op gyrosrekening 777quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaan ze nu dan ons een hoop geld schenken?
Doe mij maar ouzoquote:
Ik had dit zeker eerder moeten doen allemaal hč?quote:
Als die geen vruchten draagt wel volgens mij en dan even elke dag flink veel water gevenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had dit zeker eerder moeten doen allemaal hč?
Kan ik een appelboom eigenlijk verpotten nu?
Zucht
Nou ja, komend weekend eerst twee bomen uit de voortuin slopen samen met Koos
Lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo even laat op de dag nog even 5km aangetikt. Nu Dn Sjef uitlaten
Zitten er 25 inquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
Als die geen vruchten draagt wel volgens mij en dan even elke dag flink veel water geven
Ik ben al blij als ik de 5 meter aantikquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo even laat op de dag nog even 5km aangetikt. Nu Dn Sjef uitlaten
Crv slothquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met jouw snelheid is dat waarschijnlijk net zo snel als bos!
Gewoon nog eentje boekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, zin in mijn vakantie. Maar da’s nog 3 maanden wachten
#metooquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
dat staat nu nog op de agenda, 1 week Italie camping (gaat misschien door), 1 week cruise (gaat 1000% zeker niet door maar is nog niet cancelled door rederij), 1 week Oostenrijk (heb ik een goed gevoel over)quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik een nachtje naar Limland
Liegebeest ben je dusquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, vervanging vinden voor het weekje cruise en gaan met die banaan! Leuk huisje aan het Comomeer of zo.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat staat nu nog op de agenda, 1 week Italie camping (gaat misschien door), 1 week cruise (gaat 1000% zeker niet door maar is nog niet cancelled door rederij), 1 week Oostenrijk (heb ik een goed gevoel over)
Oeh! Zat ook net te kijken maar ja niet essentieel en ov.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik een nachtje naar Limland
Nog geen sprake van baanverlies bij mevrouw Koen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat staat nu nog op de agenda, 1 week Italie camping (gaat misschien door), 1 week cruise (gaat 1000% zeker niet door maar is nog niet cancelled door rederij), 1 week Oostenrijk (heb ik een goed gevoel over)
Mijn tocht naar bed voelt al als échte vakantiequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn échte vakantie in het Schwarzwald
Boeiend, gewoon doenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Zat ook net te kijken maar ja niet essentieel en ov.Waar ga je heen in Limburg?
Dat liedje en die popquote:
Het Geuldal. Gewoon om even in een andere omgeving te zijn want met al dat thuiswerken kom ik nergensquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Zat ook net te kijken maar ja niet essentieel en ov.Waar ga je heen in Limburg?
wellicht verplaatsen we die 1e week camping nog naar elders, die hadden we ook alleen geboekt omdat het lekker dichtbij Venetie was waar de cruise zou vertrekken. Camping is prima maar omgeving, meh, en al eerder geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, vervanging vinden voor het weekje cruise en gaan met die banaan! Leuk huisje aan het Comomeer of zo.
oh ja ook maar daar heb ik nog niks voorquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er een rekje in wil zetten is dat wel handig ja.
Kijk zoiets bedoel ik, volgens mij 20 voor nog geen euro.
[ afbeelding ]
Maar wil je geen planten tegen de pergola op laten klimmen dan?
Heb je geboekt?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn échte vakantie in het Schwarzwald
vooralsnog niet, er worden eerst andere bezuinigingen doorgeduwd (oa naamsverandering)quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog geen sprake van baanverlies bij mevrouw Koen?
Koffie doen bij Gianniquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Geuldal. Gewoon om even in een andere omgeving te zijn want met al dat thuiswerken kom ik nergens
Oostenrijk is ook tof. Waar zit je?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht verplaatsen we die 1e week camping nog naar elders, die hadden we ook alleen geboekt omdat het lekker dichtbij Venetie was waar de cruise zou vertrekken. Camping is prima maar omgeving, meh, en al eerder geweest.
We nemen in juni een beslissing.
Ik heb ooit een manager gehad die dacht dat we de omvallende toko wel konden redden door minder te printenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooralsnog niet, er worden eerst andere bezuinigingen doorgeduwd (oa naamsverandering)
Raampoesquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ook maar daar heb ik nog niks voor
Voel me dan toch een beetje een misdadiger denk ik.quote:
Ziet er heerlijk en erg buitenlandachtig uit.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Geuldal. Gewoon om even in een andere omgeving te zijn want met al dat thuiswerken kom ik nergens
Druif?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ook maar daar heb ik nog niks voor
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je geboekt?
Mooi man Deutchland!!! Saufen!!
Mooi hč die laatste stuiptrekkingenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een manager gehad die dacht dat we de omvallende toko wel konden redden door minder te printen
ergens bij Kirchbergquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostenrijk is ook tof. Waar zit je?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel me dan toch een beetje een misdadiger denk ik.
[..]
Ziet er heerlijk en erg buitenlandachtig uit.
Ah schon.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker een weekje van de natuur genieten. En ‘s avonds van een goed biertje
Gewoon doen, je hebt mijn zegenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ze bestaan nogquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hč die laatste stuiptrekkingen
Beieren heb ik ook aan gedacht. Maar daar ben ik al wel een paar keer geweest. En Oost-Europa doe ik dit jaar maar even nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah schon.
Wij zijn iets zuidelijker.
Heb veel meer vertrouwen op een leuke vakantie in Duitsland dan de paniekerige zuiderlijke landen.
Italianen worden al gestresst als 2 groepjes het restaurant binnen komen laat staan zo’n virusje.
Ja Beieren is tofquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beieren heb ik ook aan gedacht. Maar daar ben ik al wel een paar keer geweest. En Oost-Europa doe ik dit jaar maar even niet
denk je dat Hongarije nog opengaat?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beieren heb ik ook aan gedacht. Maar daar ben ik al wel een paar keer geweest. En Oost-Europa doe ik dit jaar maar even niet
Je bent eerder een misdadiger als je in NL blijft. Ga eens na, zag het net op het journaal. Iets van 56% blijft zeker in NL, en 21% hoogstwaarschijnlijk. Van de normale vakantiegangers.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
en als de Duitsers WEL naar Nederland komenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent eerder een misdadiger als je in NL blijft. Ga eens na, zag het net op het journaal. Iets van 56% blijft zeker in NL, en 21% hoogstwaarschijnlijk. Van de normale vakantiegangers.
Dus zo’n 11 miljoen mensen extra op de NLse stranden en parken. Hoe gaat dat werken denk je?
Ik lig niet op het strand, dat beloof ik je, alles zal goed komenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent eerder een misdadiger als je in NL blijft. Ga eens na, zag het net op het journaal. Iets van 56% blijft zeker in NL, en 21% hoogstwaarschijnlijk. Van de normale vakantiegangers.
Dus zo’n 11 miljoen mensen extra op de NLse stranden en parken. Hoe gaat dat werken denk je?
Over een maandje zekerquote:
Ah, gaat toch gebeurenquote:
Yepquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met jouw snelheid is dat waarschijnlijk net zo snel als bos!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, gaat toch gebeuren
Sterkte ermee alvast!
Ik ga even de Kärcher ter hand nemen hier. Is nodig
Ajuus!
Meer vertrouwen in Duitsland, wat aanpak van corona en gezondheidszorg betreft.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Beieren is tof![]()
En waarom Oost-Europa niet?
Dank jequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, gaat toch gebeuren
Sterkte ermee alvast!
Ik ga even de Kärcher ter hand nemen hier. Is nodig
Ajuus!
we zaten heel ff te denken aan Balatonmeer en daarna naar Oostenrijk ofzo.quote:
In B-W zit een conservative groene eikel die de boel op slot houdtquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in Duitsland, wat aanpak van corona en gezondheidszorg betreft.
Burgermeester & Wethoudersquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
In B-W zit een conservative groene eikel die de boel op slot houdt
Balatonmeer vind ik niet zoveel aanquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zaten heel ff te denken aan Balatonmeer en daarna naar Oostenrijk ofzo.
Of Kroatie > Oostenrijk (ook al dededn we 2 jaar terug ook die combi)
Ik ga in september dus ik hoop dat de boel dan wel van het slot is. Zo niet, dan ga ik ergens anders heenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
In B-W zit een conservative groene eikel die de boel op slot houdt
ik ben net over de helft, dus net dichter bij volgende verjaardag dan de vorigequote:
Baden Würtenbergquote:
Klopt. Dat is het ook nog lang nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Van hartegefeliciteerd Flesje!
Geen idee waarom maar ik heb de 31ste in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Van hartegefeliciteerd Flesje!
Geen idee waarom maar ik heb de 31ste in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het ook nog lang niet
Nou ja makte het wat uit eignlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
HOEZO ZEG JE DAN WEER EEN JAARTJE VERDER.
Ja want daardoor denk ik dat je jarig bent, heb ik een hele interne discussie waarna ik uiteindelijk maar besluit dat ik het wel fout in mijn hoofd zal hebben en ga ik je feliciteren. Dus ja dat maakt wat uit.quote:
Wanneer was dat dan? Volgens mij ben je daarna ook nog heel vaak verliefd geweest?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed om mijn eigen verjaardag geef ik niet veel. Eigenlijk betekent 27 mei gewoon meer dan 31 mei voor mei. Maar ja, zij koos iemand anders. Hoeven we niet dramatisch over te doen, maar toen was mijn leven effectively voorbij..
Dat was in 1995. Daarna ben ik nog één keer verliefd geweest, in 1997 Daarna is het heel stil geworden in mijn leven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Volgens mij ben je daarna ook nog heel vaak verliefd geweest?
Euhm pizzavrouwtje? Man wat was je daar smoorverliefd op.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was in 1995. Daarna ben ik nog één keer verliefd geweest, in 1997 Daarna is het heel stil geworden in mijn leven.
Ja die vond ik ook leuk. Maar die wilde dat zelf niet. Of zo. Zelfs een hint naar een pizza is kennelijk moeilijk.Geen idee wat daar mis gaatquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm pizzavrouwtje? Man wat was je daar smoorverliefd op.
daarom date ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb serieus al tachtig keer geprobeerd om nogeens eens een date te regelen. Op een gegeven moment hout het het op.
Heb je wel eens een dating site geprobeerd maar dan niet Tinder ofzo maar iets voor hogeropgeleiden?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb serieus al tachtig keer geprobeerd om nogeens eens een date te regelen. Op een gegeven moment hout het het op.
Maar dan was je leven nog niet voorbij na 1995, en ook niet na pizzavrouwtje.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus nee, ook nee Pizzamwvrouwtje heeft d leegte in mij niet kunnen of willen opvullen. Wat op zich geen grotere teleurstelling was dan ik al kende
Nee. Serieus, met welk doel? Waarom zou ik nog ee keer het mes in lopen, nadat ik al genoeg geleerd heb? Vrouwen moeten mij niet. Dat hoef je niet te begrijpen, ik begrijp het ook niet, maar dat is de realiteit.Vrouwen moeten mij niet. Prima, dan niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een dating site geprobeerd maar dan niet Tinder ofzo maar iets voor hogeropgeleiden?
Fles ik ben al zo vaak bedrogen en uit het niets verlaten (soms voor een ander).. Ik snap dat je op een gegeven moment denkt dat vrouwen je gewoon niet mogen of dat je simpelweg geen energie meer in daten wil steken. Ik heb dat gevoel ook een tijd gehad. En als je je leven zo goed vindt zonder partner, dan is dat natuurlijk prima.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Serieus, met welk doel? Waarom zou ik nog ee keer het mes in lopen, nadat ik al genoeg geleerd heb? Vrouwen moeten mij niet. Dat hoef je niet te begrijpen, ik begrijp het ook niet, maar dat is de realiteit.Vrouwen moeten mij niet. Prima, dan niet.
Ech, dan niet.
Is weer eens iets anders dan de zee. Maar houdt het niet te lang op, is niet goed niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buik krampjes. Maar nog geen poepgenot want druk op straat
poepgenot voorspel ik binnen nu en 0,3l koffie..quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buik krampjes. Maar nog geen poepgenot want druk op straat
Dat gaat snelquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poepgenot voorspel ik binnen nu en 0,3l koffie..
Nog 45 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan de zee. Maar houdt het niet te lang op, is niet goed niet.
Gaat bij mij binnen 0,1L wanr meer drink ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poepgenot voorspel ik binnen nu en 0,3l koffie..
Mad skills bruhquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik al ontploft zijn.
ik heb ik de auto hier naartoe ook al 0,25l op..quote:
Ja dan wordt het de hoogste tijd ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ik de auto hier naartoe ook al 0,25l op..
nee, joh, nog even wachten. dat breekt zo lekker de ochtendquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan wordt het de hoogste tijd ja.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:34 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me stuurt om 06:05 "gwoedemorgen vriepjes, de bier smaakt alsoff ik niet ga werrkn vandaag"
Mooie postquote:Op donderdag 28 mei 2020 04:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles ik ben al zo vaak bedrogen en uit het niets verlaten (soms voor een ander).. Ik snap dat je op een gegeven moment denkt dat vrouwen je gewoon niet mogen of dat je simpelweg geen energie meer in daten wil steken. Ik heb dat gevoel ook een tijd gehad. En als je je leven zo goed vindt zonder partner, dan is dat natuurlijk prima.
Maar als je toch liever een partner in je leven hebt en je staat er open voor, dan loop je wellicht tegen iemand aan die wel bij je past en je waardeert.
Ik zeg niet dat je op tinder moet, maar praat jezelf iig niet aan dat vrouwen je niet moeten want dat is natuurlijk niet zoJa er zullen er heus zijn die je niet moeten, maar zulke mensen heeft iedereen in zijn/haar leven. En met zo'n instelling jaag je ze ook vrij snel weg als je nog eens iemand tegen komt natuurlijk
Overigens lopen niet alle vrouwen met een mes rond waar je in kunt lopen, er zijn ook betere versies
Just my 2 cents
#R&P
bekende van kwiwi?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:34 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van me stuurt om 06:05 "gwoedemorgen vriepjes, de bier smaakt alsoff ik niet ga werrkn vandaag"
Volgens mij was hij al vrij, nou ja hij is luchtverkeersleider dus dat weet ik wel zeker, nou ja dat hoop ik dan maarquote:
Er is gelukkig wat minder luchtverkeer om te leidenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al vrij, nou ja hij is luchtverkeersleider dus dat weet ik wel zeker, nou ja dat hoop ik dan maar
wat is dat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:37 schreef FranticDJ het volgende:
1042hPa
Dat wordt koppijn later vandaag..
is Kree je vriend?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:34 schreef UitStraling het volgende:
die had ik gemistquote:
en daar krijg je hoofdpijn van ?quote:
Zit hij nog in klock down?quote:
Daar dronken van worden klinkt wel als knapquote:
zou mij wel lukken :pquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar dronken van worden klinkt wel als knap![]()
Zit daar geen braakmiddel in waardoor je tijdig gaat nekken?quote:
Beetje als lauw geel water ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar dronken van worden klinkt wel als knap![]()
gewoon daarna door blijven drinkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit daar geen braakmiddel in waardoor je tijdig gaat nekken?
oh ik heb geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit daar geen braakmiddel in waardoor je tijdig gaat nekken?
Daar heb ik ook wel last van jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik heb geen idee![]()
maar drink zo weinig dat ik vrij weinig ndig heb om dronken te worden
kwestie van trainenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel last van ja
2 breezertjes en het is klaarquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel last van ja
hmm, in welke lokale dancing ben jij te vinden?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, in welke lokale dancing ben jij te vinden?
BUDAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, na een of twee biertjes heb ik sowieso wel genoeg.
Ja was fijn man. En rustigquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Genoten van je dagje strand met de kleine?
Niet bepaald.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelf dronken zijn is ook geen aanrader in bed.
Lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja was fijn man. En rustig
Ja is nog live ook allemaal. Ik heb niet echt een voorkeur eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nieuwe burgermeer/meesteres
wie doen er mee?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is nog live ook allemaal. Ik heb niet echt een voorkeur eigenlijk
Remkes heeft het wel goed gedaan als tijdelijke burgemeester.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is nog live ook allemaal. Ik heb niet echt een voorkeur eigenlijk
Ik zag het gister staan op de site van tv West maar kan dat artikel nu niet vindenquote:
Jaloers op die berenquote:
Zag nog het artikel met de Mos als kandidaat maar dat klopt volgens mij niet meer.quote:
Gewoon Deetman terug, met leuter uit zijn broek en allesquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je dit:
https://www.omroepwest.nl(...)aag-donderdag-bekend
Nee, er was er 1 waar alle 23 namen in stonden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je dit:
https://www.omroepwest.nl(...)aag-donderdag-bekend
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon Deetman terug, met leuter uit zijn broek en alles
Nou ja met zijn verdenking dacht ik al niet dat dat door zou gaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag nog het artikel met de Mos als kandidaat maar dat klopt volgens mij niet meer.
Nee dat zou echt niet kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja met zijn verdenking dacht ik al niet dat dat door zou gaan
Ik heb er eigenlijk echt een schijthekel aanquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, al ben ik eigenlijk alleen in de Efteling geweest de laatste paar eeuwen
Lang geleden, maar zal niet vergetenquote:
Foto weer eens opgezocht. GA stukquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon Deetman terug, met leuter uit zijn broek en alles
Ik lees dat Bert Blase kandidaat is. Die ken ik toevallig tamelijk goedquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, er was er 1 waar alle 23 namen in stonden.
Is het wat voor Den Haag?quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees dat Bert Blase kandidaat is. Die ken ik toevallig tamelijk goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij poseerde met een ADO aanhanger. Die met andere aanhangsels belast was
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:12 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij poseerde met een ADO aanhanger. Die met andere aanhangsels belast was
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |