LOL heb zelfde planningquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah ja, laat maar, zo'n discussie is ook echt kansloos
Eerst koffie en dan douchen of andersom hier? Moeilijke keuzes deze avond
Geen ideequote:Op woensdag 27 mei 2020 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:-Miauw- eigenlijk? Sabbatical weer?
Gezellig!quote:
Ik neem net m'n eerste slokquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezellig!
Welke volgorde doe jij?
Ik ga toch maar eerst even koffie maken
Bij mij zie ik steeds dat de persoonlijke bonus de aanbiedingen van de week daarvoor zijn. Dus restjes opmaken. In jouw geval zijn die dus al op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
AH online met als extra feature persoonlijke bonusaanbiedingen
Die de helft van de tijd niet op voorraad zijn
![]()
![]()
Laatst nog 48 flessen Pepsi Max gekocht voor weinig, aanbieding werd wel weer tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij zie ik steeds dat de persoonlijke bonus de aanbiedingen van de week daarvoor zijn. Dus restjes opmaken. In jouw geval zijn die dus al op.
Sowieso na het hamsterdrama is er wel iets aan de hand met de aanbiedingen, normaal had ik een soort ritme dat ik dingen die ik veel gebruik altijd in de bonus kocht maar die zijn een stuk minder de laatste tijd. Vaag.
Ja heb jij ook het idee dat de aanbiedingen nu anders zijn of iig verder uit elkaar liggen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatst nog 48 flessen Pepsi Max gekocht voor weinig, aanbieding werd wel weer tijd.
Nee. Maar bij andere supermarkten wordt ook gehamsterd hoorquote:
En daar zijn de aanbiedingen nu ook anders?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar bij andere supermarkten wordt ook gehamsterd hoor
Yep, alle supermarkten doen anders. Maar prijsverhogingen zijn ze allemaal goed in deze tijdquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb jij ook het idee dat de aanbiedingen nu anders zijn of iig verder uit elkaar liggen?
de kersquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bitterbal pics van je nieuwe kersenboompje?
Ja ik verbaas me er eigenlijk over dat er überhaupt aanbiedingen zijn. Maar dingen als gratis bezorging uh uhquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar zijn de aanbiedingen nu ook anders?
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, alle supermarkten doen anders. Maar prijsverhogingen zijn ze allemaal goed in deze tijd
Tofquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
dit is een jasminus nog watMoet klimmen
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker, ik nu ookquote:
Zoonlief is gek op de special flakes van het huismerk van Jumbo. Minder suiker dan het dure Kelloggs. Maar in een paar maanden tijd van 1.25 naar 1.64 gestegenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.
Nice! Mooi formaatje ook al. Welk TC was je heen met stiefmonster? En je hebt als ik het goed zie een toscaanse jasmijn, die heb ik ook pas gekocht maar een maatje kleiner. Klimmer en gaat als het goed is heerlijk ruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zo die pergola en planten!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch gewoon handelquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.
Zoonlief zei laatst tegen mevr Koen na haar opmerking wanneer hij eens voor ons ging koken :' maar dat is toch jouw werk '. Ik moest toch zachtjes gniffelenquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker, ik nu ook
Even huisvrouwtaken gedaan net, vaatwasser gevuld
Als ze daarnaast ook dingen in prijs verlagen. Maar dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief is gek op de special flakes van het huismerk van Jumbo. Minder suiker dan het dure Kelloggs. Maar in een maar maanden tijd van 1.25 naar 1.64 gestegen
In wassenaar maar vergeet de hele tijd de naam. Echt huge. Was daarvoor daar bij station voorburg. zit er 1 op de hoek naast dat movenpick hotel. hadden ze ook zon jasmijn en die was echt te groot alquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Mooi formaatje ook al. Welk TC was je heen met stiefmonster? En je hebt als ik het goed zie een toscaanse jasmijn, die heb ik ook pas gekocht maar een maatje kleiner. Klimmer en gaat als het goed is heerlijk ruiken.
Wassenaar is dat iets met Bosrand in de naam? Bij beiden nog nooit geweest. Kersen,quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In wassenaar maar vergeet de hele tijd de naam. Echt huge. Was daarvoor daar bij station voorburg. zit er 1 op de hoek naast dat movenpick hotel. hadden ze ook zon jasmijn en die was echt te groot al![]()
en aan de kers zitten al vruchten
Ah, jij weet er iets vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Mooi formaatje ook al. Welk TC was je heen met stiefmonster? En je hebt als ik het goed zie een toscaanse jasmijn, die heb ik ook pas gekocht maar een maatje kleiner. Klimmer en gaat als het goed is heerlijk ruiken.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief zei laatst tegen mevr Koen na haar opmerking wanneer hij eens voor ons ging koken :' maar dat is toch jouw werk '. Ik moest toch zachtjes gniffelen
ja die jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wassenaar is dat iets met Bosrand in de naam? Bij beiden nog nooit geweest. Kersen,Buda is onderweg naar je nu, dat snap je he?
Deden ze de jaren ervoor welquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze daarnaast ook dingen in prijs verlagen. Maar dat natuurlijk niet.
Ja daar ken ik een medewerkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
ah de bosrand
https://www.tcdebosrand.n(...)de-bosrand-wassenaar
Mooie zaak
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar ken ik een medewerker
Komt wel dichtbij zo!
Misschien winterjasmijn? Die kan je volgens mij wel een beetje als struik snoeien en bijhouden? Maar volgens mij zijn alle jasmijnplanten in principe wel klimmers.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, jij weet er iets van
Zijn er ook niet klimmende jasmijn-planten? Ik wil een bak daarmee vullen, maar dat ding moet niet de schutting gaan overnemen
ken ik nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Bal voor je klimmers, ken jij die klemmetjes van de Action? Die zijn echt ideaal! Niet de beste kwaliteit dus ze sneuvelen wel eens maar ze kosten dan ook geen drol. Zijn van die groene klemmetjes.
Als je er een rekje in wil zetten is dat wel handig ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ik nog niet![]()
had vorige week 2 klimrekjes en klemmetjes besteld voor die andere 2 klimdingen. rekjes nog niet binnen.
voor die jasmijn had ik misschien beter een vierkante pot moeten halen bedacht ik mij later
Wegrukken van de schutting dan maarquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien winterjasmijn? Die kan je volgens mij wel een beetje als struik snoeien en bijhouden? Maar volgens mij zijn alle jasmijnplanten in principe wel klimmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |