abonnement Unibet Coolblue
pi_193341345
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Volgende dag kaal met een paar plukken gifgroen haar? :@
Ik heb het niet gebruikt :D Zou het ook gewoon oprecht niet gedurfd hadden zelfs al was het officieel "gelukt" _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 19:21:29 #27
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193341360
Ik heb poffertjes gehaald *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193341367
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
Ja joh lulhannessen ik heel m’n schoolcarrière hier getypt en ondertussen komt er een ander topic en is het onderwerp ook al veranderd. _O-

Ach ja hier is ie toch nog effe.

Basisschool vond ik makkelijk, middelbare school ging ook oké alleen kon ik echt niet met cijfervakken omgaan. Wiskunde ging een jaartje goed maar daarna was het echt een triomf als ik een 4 uit een toets wist te slepen. Idem Scheikunde, Natuurkunde, Economie. Ik zag er het nut ook niet van in, vooral omdat ik al wist dat ik óf iets in de creatieve sector óf “iets met Engels” wilde gaan doen. Dus ik kon ook meer balen van een cijfer lager dan 8 voor Engels dan van een 2 voor Economie. En ik wilde niet naar de Universiteit, had al eens gevraagd of ik niet van 4VWO naar 4HAVO mocht maar men vond dat ik het best kon redden. Balans was compleet weg en ik bleef in 4VWO zitten, en daarna eigenlijk ook in 5 VWO waardoor ik in feite maar één jaar de HAVO heb gedaan, het examenjaar. :P Tussen allemaal onbekende klasgenoten en ik was ook niet meer één van de jongste in de klas maar ik was zowat de oudste. Eindexamen was een makkie, weinig moeite, ik zat met de studieboeken op schoot voor de tv. Dus eigenlijk zou iets tussen HAVO en VWO in het beste geweest zijn voor m’n motivatie. :')
Wel raar dan dat ze je dat afraden! Wat heb je dan uiteindelijk na de HAVO gedaan? Vond trouwens toen ik op 4VWO bleef zitten het uiteindelijk super fijn dat ik daarna 1 vd oudste was in de klas.

Achteraf had ik ook HAVO en daarna HBO gedaan denk ik.
  woensdag 27 mei 2020 @ 19:22:41 #29
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193341393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goed zo! *O*

Ik heb net pizza gehad
Wij hadden heel healthy een gerookte kip-salade maar ik heb nog trek :')
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:19 schreef Em31 het volgende:
Een bolletje voor iedereen en speciaal voor @:Strani een foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooo lekker!!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 19:23:05 #30
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193341403
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
Ja joh lulhannessen ik heel m’n schoolcarrière hier getypt en ondertussen komt er een ander topic en is het onderwerp ook al veranderd. _O-

Ach ja hier is ie toch nog effe.

Basisschool vond ik makkelijk, middelbare school ging ook oké alleen kon ik echt niet met cijfervakken omgaan. Wiskunde ging een jaartje goed maar daarna was het echt een triomf als ik een 4 uit een toets wist te slepen. Idem Scheikunde, Natuurkunde, Economie. Ik zag er het nut ook niet van in, vooral omdat ik al wist dat ik óf iets in de creatieve sector óf “iets met Engels” wilde gaan doen. Dus ik kon ook meer balen van een cijfer lager dan 8 voor Engels dan van een 2 voor Economie. En ik wilde niet naar de Universiteit, had al eens gevraagd of ik niet van 4VWO naar 4HAVO mocht maar men vond dat ik het best kon redden. Balans was compleet weg en ik bleef in 4VWO zitten, en daarna eigenlijk ook in 5 VWO waardoor ik in feite maar één jaar de HAVO heb gedaan, het examenjaar. :P Tussen allemaal onbekende klasgenoten en ik was ook niet meer één van de jongste in de klas maar ik was zowat de oudste. Eindexamen was een makkie, weinig moeite, ik zat met de studieboeken op schoot voor de tv. Dus eigenlijk zou iets tussen HAVO en VWO in het beste geweest zijn voor m’n motivatie. :')
Ik ben juist goed met cijfers. Ik had niks met talen. HAVO examen gehaald met een 5 op Duits en Engels.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193341411
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
Ja joh lulhannessen ik heel m’n schoolcarrière hier getypt en ondertussen komt er een ander topic en is het onderwerp ook al veranderd. _O-

Ach ja hier is ie toch nog effe.

Basisschool vond ik makkelijk, middelbare school ging ook oké alleen kon ik echt niet met cijfervakken omgaan. Wiskunde ging een jaartje goed maar daarna was het echt een triomf als ik een 4 uit een toets wist te slepen. Idem Scheikunde, Natuurkunde, Economie. Ik zag er het nut ook niet van in, vooral omdat ik al wist dat ik óf iets in de creatieve sector óf “iets met Engels” wilde gaan doen. Dus ik kon ook meer balen van een cijfer lager dan 8 voor Engels dan van een 2 voor Economie. En ik wilde niet naar de Universiteit, had al eens gevraagd of ik niet van 4VWO naar 4HAVO mocht maar men vond dat ik het best kon redden. Balans was compleet weg en ik bleef in 4VWO zitten, en daarna eigenlijk ook in 5 VWO waardoor ik in feite maar één jaar de HAVO heb gedaan, het examenjaar. :P Tussen allemaal onbekende klasgenoten en ik was ook niet meer één van de jongste in de klas maar ik was zowat de oudste. Eindexamen was een makkie, weinig moeite, ik zat met de studieboeken op schoot voor de tv. Dus eigenlijk zou iets tussen HAVO en VWO in het beste geweest zijn voor m’n motivatie. :')
:D

Het onderwerp verandert nooit zo snel, want ik loop toch altijd achter :P

Ja het blijft echt zoiets lastig; school en hoe het op je motivatie en vermogen aansluit. Maar als je weet wat je wilt uiteindelijk en het papiertje dat je haalt geeft daar toegang tot, dan is het vervelend als dat via zo'n omweg moet.

Wat mij echt heeft geholpen om NIET te willen blijven zitten of af te zakken is omdat ik op een categoraal gymnasium zat en dan dus echt naar een andere school had gemoeten als het echt niet anders meer kon. En dat wilde ik absoluut voorkomen...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193341417
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik had ook 547 *;

Ik was teleurgesteld :')
:D

Ik niet, want zag de bui al hangen dat ik ineens nog lager zou scoren _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 19:24:05 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193341420
Ik haalde HAVO met een 5 op natuurkunde
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 27 mei 2020 @ 19:24:26 #34
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193341425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:19 schreef Em31 het volgende:
Een bolletje voor iedereen en speciaal voor @:Strani een foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bwoahhh, dat ziet er goed uit!
Heb je toevallig ook een recept? Misschien dat hier de ijsmachine ook weer eens uit de kast getrokken kan worden :D
pi_193341427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik moest een keer als antwoord "Broom" geven bij scheikunde.
Maar toen zei ik het op zijn Engels, dus "Broem" en toen moesten mijn vriendin en ik heel hard lachen, zo hard dat we de les uitgestuurd werden :')
:D _O-

Oké dat is wel grappig
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193341431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:19 schreef Em31 het volgende:
Een bolletje voor iedereen en speciaal voor @:Strani een foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bohhhhh :9~ :9~ :9~ :9~
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 27 mei 2020 @ 19:25:19 #37
87554 Cee
Welluk?
pi_193341447
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wel raar dan dat ze je dat afraden! Wat heb je dan uiteindelijk na de HAVO gedaan? Vond trouwens toen ik op 4VWO bleef zitten het uiteindelijk super fijn dat ik daarna 1 vd oudste was in de klas.

Achteraf had ik ook HAVO en daarna HBO gedaan denk ik.
Ik ben na de HAVO naar het MBO gedaan omdat ik Grafische vormgeving wilde studeren en dat was er alleen op MBO niveau. Vervolgens nog wel naar de kunstacademie in Rotterdam gegaan en Audiovisuele vormgeving gestudeerd want ik zag mezelf helemaal voor de tv of film werken en zo. Dat zag ik na een jaar al niet meer maar toch afgemaakt, vond het wel leuk om te doen en zo. :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 19:26:06 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193341456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Ik niet, want zag de bui al hangen dat ik ineens nog lager zou scoren _O-
In "mijn" tijd werd je citoscore nog uitgedrukt in procenten. Ik had 100% en was echt teleurgesteld geweest als het lager was geweest :'). Ik was echt de slimmerd van de klas en had het vreselijk gevonden als iemand mij op zo'n belangrijk moment voorbijgestreefd zou zijn :@ .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193341469
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wel raar dan dat ze je dat afraden! Wat heb je dan uiteindelijk na de HAVO gedaan? Vond trouwens toen ik op 4VWO bleef zitten het uiteindelijk super fijn dat ik daarna 1 vd oudste was in de klas.

Achteraf had ik ook HAVO en daarna HBO gedaan denk ik.
Oh blijven zitten is echt altijd mijn grootste nachtmerrie geweest. Is gelukkig ook nooit gebeurd, anders was ik echt een hele zomer lang depri geweest joh. Kom je ineens bij allemaal nieuwe mensen die ook nog eens een jaar jonger zijn ;(

Ik ben op zich wel blij met een gymnasium achtergrond en mijn uni-jaren waren een paar van de leukste die ik ooit heb gehad, maar puur qua praktische kwalificaties was HBO wel handiger geweest.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193341478
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben na de HAVO naar het MBO gedaan omdat ik Grafische vormgeving wilde studeren en dat was er alleen op MBO niveau. Vervolgens nog wel naar de kunstacademie in Rotterdam gegaan en Audiovisuele vormgeving gestudeerd want ik zag mezelf helemaal voor de tv of film werken en zo. Dat zag ik na een jaar al niet meer maar toch afgemaakt, vond het wel leuk om te doen en zo. :D
Wel daarna nog iets met die opleiding gedaan? :P

Sowieso wel chill om in je jonge jaren dan gewoon een opleiding te doen die je leuk vindt
  woensdag 27 mei 2020 @ 19:27:54 #41
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193341480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

In "mijn" tijd werd je citoscore nog uitgedrukt in procenten. Ik had 100% en was echt teleurgesteld geweest als het lager was geweest :'). Ik was echt de slimmerd van de klas en had het vreselijk gevonden als iemand mij op zo'n belangrijk moment voorbijgestreefd zou zijn :@ .
Mijn beste vriendin had 549, dus ik was jaloers en boos. :')
Kutkind ook (ik). :P
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter woensdag 27 mei 2020 @ 19:28:32 #42
87554 Cee
Welluk?
pi_193341488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:23 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Ik ben juist goed met cijfers. Ik had niks met talen. HAVO examen gehaald met een 5 op Duits en Engels.
Bij de meeste mensen is het ook of/of, niet en/en, lijkt me wel geweldig om zowel een talen- als een wiskundeknobbel te hebben.
Mijn streven was ook zo hoog mogelijk scoren met de talen op mijn eindexamen, is ook gelukt met twee keer een 8 en een 9, Kunst was ook een 8, Nederlands een 7 (is geen taal hè >:O ), de rest was een 6. Dikke prima. Mission accomplished. :7
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 19:29:02 #43
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193341495
Mijn mentor dacht dat ik 4HAVO zat terwijl ik al 5HAVO zat. Ik kwam pas op 5HAVO tot inzicht dat ik keihard moest studeren voor mijn diploma.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193341507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh blijven zitten is echt altijd mijn grootste nachtmerrie geweest. Is gelukkig ook nooit gebeurd, anders was ik echt een hele zomer lang depri geweest joh. Kom je ineens bij allemaal nieuwe mensen die ook nog eens een jaar jonger zijn ;(

Ik ben op zich wel blij met een gymnasium achtergrond en mijn uni-jaren waren een paar van de leukste die ik ooit heb gehad, maar puur qua praktische kwalificaties was HBO wel handiger geweest.
Ik kwam in de 4e in een totaaaaal nieuwe klas, iedereen kende elkaar daar en ik niemand en was wel echt een beetje een buitenbeentje. Uiteraard bleef ik ook niet graag zitten, maar het jaar daarna kwam ik in de klas met mijn beste vrienden van de eerste 3 klassen die toevallig ook bleven zitten en de jongere klas waar we toen inkwamen was iedereen echt super chill. Daarna 3 topjaren gehad op de middelbare. Dus als ik de 4e klas opnieuw mocht doen was ik denk ik bewust weer blijven zitten.
pi_193341511
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

In "mijn" tijd werd je citoscore nog uitgedrukt in procenten. Ik had 100% en was echt teleurgesteld geweest als het lager was geweest :'). Ik was echt de slimmerd van de klas en had het vreselijk gevonden als iemand mij op zo'n belangrijk moment voorbijgestreefd zou zijn :@ .
:D

Maar snap ik ook wel hoor. Je wilt ook gewoon het maximale hebben.

Toen ik 538 had voor oefen-CITO was ik echt ontroostbaar joh. Dan haal je je hele basisschool bijna nooit lager dan een 9 en zag mezelf al helemaal het VWO mislopen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193341520
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin had 549, dus ik was jaloers en boos. :')
Kutkind ook (ik). :P
Mijn beste vriendin had 548, en wreef het er toen ook lekker in :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter woensdag 27 mei 2020 @ 19:30:40 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_193341525
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wel daarna nog iets met die opleiding gedaan? :P

Sowieso wel chill om in je jonge jaren dan gewoon een opleiding te doen die je leuk vindt
Ik werk al 15 jaar met veel plezier als grafisch vormgever, dus wat dat betreft had ik al vrij vroeg goed door wat ik wilde doen “later als ik groot ben”.
Mag ook soms teksten voor brochures vertalen naar Engels als ze op mijn werk te pinnig zijn om te betalen voor een vertaalbureau. Win/win! w/
pi_193341530
Onze leraar in groep 8 had een diner beloofd als iemand 5.50 zou halen.

Is zijn belofte nooit nagekomen |:)
pi_193341571
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kwam in de 4e in een totaaaaal nieuwe klas, iedereen kende elkaar daar en ik niemand en was wel echt een beetje een buitenbeentje. Uiteraard bleef ik ook niet graag zitten, maar het jaar daarna kwam ik in de klas met mijn beste vrienden van de eerste 3 klassen die toevallig ook bleven zitten en de jongere klas waar we toen inkwamen was iedereen echt super chill. Daarna 3 topjaren gehad op de middelbare. Dus als ik de 4e klas opnieuw mocht doen was ik denk ik bewust weer blijven zitten.
Ja soms tref je het wel heel erg wat dat betreft! :Y

Maarja, blijven zitten had voor mij ook zo als een falen gevoeld. Mijn doelen niet halen was altijd een nachtmerrie voor mij, en is het nog steeds.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193341581
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:30 schreef skysherrif het volgende:
Onze leraar in groep 8 had een diner beloofd als iemand 5.50 zou halen.

Is zijn belofte nooit nagekomen |:)
Lijer :(

Wij hadden 1 leerling in de klas met 550 trouwens. Verbaasde me wel, want die deed het nooit beter dan ik :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')