Heb je die rellen gezien na die arrestatie daarquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben er zuinig op. Het enige wat er ooit af gejat is was de fietspomp.
Zuun'g.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat je uberhaupt met de fietspomp erop op pad gaat, dat moet wel een dorp zijn danquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De topicpointerman.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Coco. het volgende:
Welke idioot heeft die topicpointer eigenlijk neergezet?
Hier wordt niet geroddeldquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Coco. het volgende:
Tja... iets doet mij vermoeden dat er in combinatie met kaolo nog een ander allitererend woord werd gebruikt. Indien dit niet het geval was, dan was mijn collega abuis.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij vond dat het woord kanker betekende.
Hij stond eerst nog vol met taalfouten, dat is nu redelijk hersteld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:27 schreef Coco. het volgende:
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij stond eerst nog vol met taalfouten, dat is nu redelijk hersteld.
Het werk van @:onlogisch en @:ggmm in die volgorde dus.
Ongeacht wel of niet verdient hij wel een slipper wmbquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja... iets doet mij vermoeden dat er in combinatie met kaolo nog een ander allitererend woord werd gebruikt. Indien dit niet het geval was, dan was mijn collega abuis.
@Zipportal gebruikt zijn driewieler nogquote:Op woensdag 27 mei 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als je al 20 jaar dezelfde fiets hebt ben je ook ouder dan ik dacht. @:zipportal
@Zipportal is 52.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als je al 20 jaar dezelfde fiets hebt ben je ook ouder dan ik dacht. @:zipportal
Op VBL zitten nauwelijks jonkies.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mentaal of fysiek??quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op fok zitten nauwelijks jonkies.
Volgens mij is @:KingRoland de jongste en dan @:El-Stinho .
Welke rellen? Dat gebeurt altijd stiekem.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je die rellen gezien na die arrestatie daar
Geestelijk is @KingRoland jonger, maar @El-Stinho is de jongste.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op fok zitten nauwelijks jonkies.
Ik ben ook nog niet zo oud.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op VBL zitten nauwelijks jonkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |