abonnement Unibet Coolblue
pi_193343091
Oh.
pi_193343101
Radiohead s echt heel erg lang geleden

*ennnnn toegevoegd
pi_193343108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:50 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

huh hoezo? wat heeft dat hier überhaupt mee van doen?
Vrouwen zijn tegenwoordig allemaal over body positivity enzo
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193343112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:47 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja en ze scheren niet eens hun oksels omg

Mijngod Ash
?

feministe vinde toch dat ze niet beoordeeld mogen worden op hun sexuele gedrag en sommige organiseren toch slut prides zoals amber, vriendin van wiz galifa.
pi_193343116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:51 schreef 00wildchild het volgende:
Radiohead s echt heel erg lang geleden

*ennnnn toegevoegd
Lelijk dat je de verwijzing niet meteen zag dan.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193343119
Feminisme over 1 kam scheren :')
pi_193343125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:51 schreef TTSS het volgende:

[..]

Lelijk dat je de verwijzing niet meteen zag dan.
Ken niet al hun nummers hè en heb er ook niet diehard naar geluisterd ofzo. :+

Is meer m’n pa en ik had een paar nummer geadopteerd.
pi_193343138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:51 schreef TTSS het volgende:

[..]

Vrouwen zijn tegenwoordig allemaal over body positivity enzo
oh zo, ja is zo maar fok it moedigde meer d'r gedrag aan en niet d'r gewicht en leek zelfs iets te doen dat in het verlengde lag van slut shaming waar feministe op tegen zijn.
pi_193343163
Durf mijn idealen wel feministisch te noemen maar body positive in de zin van viesdikke mensen aanmoedigen en doen alsof het mooi is en helemaal niet ongezond ofzo nee.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 27 mei 2020 @ 20:55:25 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_193343167
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:53 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]
en leek zelfs iets te doen dat in het verlengde lag van slut shaming waar feministe op tegen zijn.
uh wat?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193343173
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:55 schreef 00wildchild het volgende:
Durf mijn idealen wel feministisch te noemen maar body positive in de zin van viesdikke mensen aanmoedigen en doen alsof het mooi is en helemaal niet ongezond ofzo nee.
Nee maar jij bent ook een redelijk mens. 4th wave feminism gaat daar niet meer over.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193343174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:55 schreef 00wildchild het volgende:
Durf mijn idealen wel feministisch te noemen maar body positive in de zin van viesdikke mensen aanmoedigen en doen alsof het mooi is en helemaal niet ongezond ofzo nee.
Wat vind je van slut shaming, onderdeel van vrijheid van meningsuiting?
pi_193343180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:55 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Wat vind je van slut shaming, onderdeel van vrijheid van meningsuiting?
Ik vind dat je wel geshamed mag worden als je je piemel naar vreemden stuurt.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193343194
quote:
13s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

uh wat?
Je bedoelde het niet zo maar feministe zoude het wellicht zo opvatte. 'Wat is er mis met je kleden als hoer, moet ze toch zelf weten' etc.
pi_193343219
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:55 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Wat vind je van slut shaming, onderdeel van vrijheid van meningsuiting?
Vrijheid van meningsuiting aangrijpen om mensen die jou geen kwaad doen of in de weg staan verder, onnodig de grond in te stampen omdat ze niet in jouw ideaalbeeld passen vind ik persoonlijk best triest.

Zolang ze zich niet persoonlijk op jou richten kun je gewoon lekker doorlopen. Het heeft geen zin om mensen hoer te noemen die meer dan vijf sekspartners hebben gehad als die vrouwen überhaupt geen interesse hebben om met jou te trouwen, bijvoorbeeld.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 27 mei 2020 @ 20:58:43 #241
319979 Fok-it
All is well
pi_193343220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:57 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Je bedoelde het niet zo maar feministe zoude het wellicht zo opvatte. 'Wat is er mis met je kleden als hoer, moet ze toch zelf weten' etc.
Het ging niet zo zeer om kleding.

“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193343258
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:56 schreef TTSS het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel geshamed mag worden als je je piemel naar vreemden stuurt.
Gast, haal die afbeelding door Google search en je ziet dat het gewoon van Reddit is.

Gedraag me soms wellicht ietwat excentriek maar heb wel gewoon moreel besef.
pi_193343277
Ik hoorde die lesbo van de politie een keer een heel verhaal houden over hoe erg het was dat homo's die in leather gear over straat gingen opmerkinging naar hun hoofd kregen.

Dat is het niveau. Homo's en vrouwen mogen alles dragen en iedereen neuken, maar je mag er niks van vinden want dan ben je een oppressor.

Ik wil helemaal geen samenleving waarin het normaal is om als een geperferteerde seksmaniak over straat te gaan, of als dikke zeug je buik uit te laten puilen in een publieke plek. Geldt voor zowel mannen als vrouwen overigens, is gewoon een kwestie van common decency.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193343280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:56 schreef TTSS het volgende:

[..]

Ik vind dat je wel geshamed mag worden als je je piemel naar vreemden stuurt.
Haha
pi_193343284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het ging niet zo zeer om kleding.

[ afbeelding ]
'Wat is er mis met je promiscueus gedragen, moet ze toch zelf weten, het is geen 1800 meer patriarchale witte man'.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 27 mei 2020 @ 21:01:50 #246
319979 Fok-it
All is well
pi_193343287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:00 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Gast, haal die afbeelding door Google search en je ziet dat het gewoon van Reddit is.

Gedraag me soms wellicht ietwat excentriek maar heb wel gewoon moreel besef.
Oh dus je deelt gewoon andermans naaktfotos? Jij bent echt wel heel ziek hoor. Echt heel ziek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193343320
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:01 schreef TTSS het volgende:
Ik hoorde die lesbo van de politie een keer een heel verhaal houden over hoe erg het was dat homo's die in leather gear over straat gingen opmerkinging naar hun hoofd kregen.

Dat is het niveau. Homo's en vrouwen mogen alles dragen en iedereen neuken, maar je mag er niks van vinden want dan ben je een oppressor.

Ik wil helemaal geen samenleving waarin het normaal is om als een geperferteerde seksmaniak over straat te gaan, of als dikke zeug je buik uit te laten puilen in een publieke plek. Geldt voor zowel mannen als vrouwen overigens, is gewoon een kwestie van common decency.
Op bepaalde dagen die daar speciaal voor bestemd zijn of in bepaalde gebieden (Reguliersdwarsstraat bijv) moet je ook gewoon je bek houden. Maar op een normale woensdagmiddag in het centrum van Schubbekutteveen ja oké. Dan is het wel zo degelijk om je gewoon normaal te gedragen en kun je reacties verwachten en ook van mij scheve blikken. Meer omdat er dan ook kinderen en bejaarden enzo lopen die niet om jouw provocerend gedrag vragen.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2020 @ 21:04:47 #248
88815 The_Emotion
98.3
pi_193343332
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:00 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Gast, haal die afbeelding door Google search en je ziet dat het gewoon van Reddit is.

Gedraag me soms wellicht ietwat excentriek maar heb wel gewoon moreel besef.
Jaja, 'lul' je er maar weer uit
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_193343335
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Op bepaalde dagen die daar speciaa voor bestemd zijn of in bepaalde gebieden (Reguliersdwarsstraat bijv) moet je ook gewoon je bek houden. Maar op een normale woensdagmiddag in het centrum van Schubbekutteveen ja oké.
Waarom zouden die dagen en gebieden er moeten zijn? Net zoals red light districts. Een afront voor onze samenleving vind ik dat. Doe wat je wilt, maar het hoeft niet allemaal openbaar.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193343343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Op bepaalde dagen die daar speciaa voor bestemd zijn of in bepaalde gebieden (Reguliersdwarsstraat bijv) moet je ook gewoon je bek houden. Maar op een normale woensdagmiddag in het centrum van Schubbekutteveen ja oké.
Het is ranzig. Elke dag. Ook tijdens gay pride. Ik heb gay pride meegemaakt in een ander land en dat had zo veel meer stijl en klasse!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')