Lang verhaal, in het kort. Kater van 18 - >braken - >niet meer eten-> wel tierig - > dierenarts bloedonderzoek - > te laag kalium gehalte kan oorzaak zijn van niet willen eten - > orale medicatie is nu lastig - >infuus met kalium snelste en efficiėntste manier om kalium op peil te krijgenquote:
Niets mis mee hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:34 schreef manmethetplan het volgende:
"Hallo mede-boomers" in 40+ sc posten
Ik heb geen enkele post gelezen, maar dit beloofd indd wel iets goedsquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:34 schreef manmethetplan het volgende:
ja zie het meer op Chufiquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat het van @:devzero al langer geleden is, @:chufi werd gisteravond wel voor zure oude lul uitgemaakt in 40+.Vast geen 1,5 m afstand gehouden
Ja echt he als je naar da moet weten ze het welquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank je, voorlopig is mijn kat nog onvindbaar. Voelt de bui zeker hangen
Ik ben ook 40+, boomers vind je overal op FOKquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:34 schreef manmethetplan het volgende:
En in de maatschappij enzoquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik ben ook 40+, boomers vind je overal op FOK
Hah check nu welquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele post gelezen, maar dit beloofd indd wel iets goeds
Had het al gezegd tegen de dierenarts, maar was geen probleem.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt he als je naar da moet weten ze het wel
Zit vast in hoekjequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Had het al gezegd tegen de dierenarts, maar was geen probleem.
En weet je, toch hoopt de fanatiekste anti-boomer ook een boomer te mogen wordenquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En in de maatschappij enzoschandalig
Jazeker maar ik been geen anti-boomers ofzo hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En weet je, toch hoopt de fanatiekste anti-boomer ook een boomer te mogen worden
De fanatiekste antiboomer is even fanatiek in het zijn van anti-alles. Tijdloos als in echt tijdloos, niet zo'n stomme hype die steeds weer terugkomt zoals de tamagotchi ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En weet je, toch hoopt de fanatiekste anti-boomer ook een boomer te mogen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |