Dat is zeker geen kwestie van in de fruitschaal laten liggen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:40 schreef mootie het volgende:
Vandaag proberen om gedroogde appeltjes te maken.
Ik wilde al voorstellen ze in de zon te leggenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker geen kwestie van in de fruitschaal laten liggen?
Gedroogde abrikoos is ook zo lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde al voorstellen ze in de zon te leggen
8 uur in de ovenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker geen kwestie van in de fruitschaal laten liggen?
dan maak ik liever zelf appelmoesquote:
Dat is een aardig tijdjequote:
De oude verpakking van mijn parfum (gebruik ik sinds 1985quote:
Op geurtjes?quote:
Gewoon lekker oppeuzelenquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een aardig tijdje
Doe je dat door de yoghurt ofzo?
Ik ben nu helemaal verloren in die sitequote:Op woensdag 27 mei 2020 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De oude verpakking van mijn parfum (gebruik ik sinds 1985) heeft wel poederig in de hoofdakkoorden staan, de nieuwe verpakking niet
Overigens zouden ze van mij per direct naar de oude verpakking terug mogen, dat was een mooi flesje, lag prettig in de hand, de "nieuwe" fles is gewoon hetzelfde als voor de hele "House of Estée Lauder" collection, alsof ze van al die classics de ziel een beetje weggenomen hebben door ze allemaal in hetzelfde flesje te doen sinds er een "House of Estée Lauder" collection bestaat.
Wanneer is de volgende optie?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:05 schreef Recce het volgende:
Het weer ziet er niet goed uit voor de lancering. Er is een tropische storm ontstaan boven de Atlantische Oceaan. Bij een mislukte lancering zouden de astronauten daarin terecht kunnen komen en dat willen ze natuurlijk voorkomen. Verder is er een redelijke kans op een flinke bui boven het lanceerterrein.
[ afbeelding ]
De tweede van dit jaar alweer. En het seizoen moet nog beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:05 schreef Recce het volgende:
Het weer ziet er niet goed uit voor de lancering. Er is een tropische storm ontstaan boven de Atlantische Oceaan. Bij een mislukte lancering zouden de astronauten daarin terecht kunnen komen en dat willen ze natuurlijk voorkomen. Verder is er een redelijke kans op een flinke bui boven het lanceerterrein.
[ afbeelding ]
Het centrum van Bertha is al aan land nu. Hopelijk trekt de rest van het systeem ook snel het land op. De kans dat het weer op de lanceerplek goed is, is nu 50%.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
De tweede van dit jaar alweer. En het seizoen moet nog beginnen.
Ik eet zeurkool vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik maak gehakt van de appelmoes !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |