Dat is een kunstquote:
Rauw eiquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:39 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, op alle manieren behalve rauw.
Ik heb heb het nut er nooit van in gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:40 schreef espri het volgende:
[..]
Heel hard roeren in je pannetje en dan eitje er in laten zakken.
Hey GOA,quote:
Ja laat maar. 1000 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je hebt ook die gefermenteerde eenden eieren in Azie...
Zit de embryo in
Daar heb ik allemaal geen tijd voorquote:
Ooh.. je legt de eitjes naast de broodjes in de oven? En dat komt uit met de tijd?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:41 schreef espri het volgende:
[..]
Hey GOA,
ooj lekker met afbakbroodjes en meteen je eitjes er naast leggen, alles in 1 keer klaar,
Dan moet je gewoon kip eten !quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen tijd voor
Dan heb ik geen eieren meerquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon kip eten !
Eitjes en broodjes naast elkaar in de AF en precies goed, smullen, of broodjes uithollen en daar eitje in open breken, plakje spek en dan hmmmmm.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. je legt de eitjes naast de broodjes in de oven? En dat komt uit met de tijd?
Nice~!
Goffer, ik kom een keer bij je ontbijtenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:42 schreef espri het volgende:
[..]
Eitjes en broodjes naast elkaar in de AF en precies goed, smullen, of broodjes uithollen en daar eitje in open breken, plakje spek en dan hmmmmm.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, ik kom een keer bij je ontbijten
Welnee, ik kom alleen genietenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:44 schreef espri het volgende:
[..]Gezellig., zal je uitleggen hoe het werkt dat ding.
HO stop de tijd! eieren koken in de AF??quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:42 schreef espri het volgende:
[..]
Eitjes en broodjes naast elkaar in de AF en precies goed, smullen, of broodjes uithollen en daar eitje in open breken, plakje spek en dan hmmmmm.
Of een paar eieren uitlaten komen en de ouders vetmesten. Wel een haan kopen en niet zelf doen he?quote:
Duurt 5 minuten.... en zag het eerste stukje, ze deed boter in de pan, ik bak in Marokkaanse olie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |