Te veel kwaliteit ingeleverd afgelopen zomer met Jovic, Haller, Rebic en co, lijkt mijquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan het dat Eintracht zo oogverblindend slecht speelt dit seizoen, iemand?
Hele aanval weg/zelfvertrouwen weg?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Jetrogod is verhuurdquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Een intikkertje op afstandquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:57 schreef Bolasie het volgende:
Zirkzee pakt wel z'n kansjes als ie ze krijgt.
Mwoah, imo juist niet. Hij maakt een doelpunt maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vond het niet zo goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:57 schreef Bolasie het volgende:
Zirkzee pakt wel z'n kansjes als ie ze krijgt.
Zou toch ook wat zijn, Davy straks in de 2. BL. Die had zijn carrièrepad wel wat anders voorgesteld.quote:
Zo'n mooie clubquote:Op zondag 14 juni 2020 21:57 schreef Idisrom het volgende:
FC Kaiserlautern gaat het faillissement aanvragen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ement-aan~a936c9b30/
Dit verbaast mij wel een beetje, want ik meende dat zij in de 3 Bundesliga ook nog wel zo'n 25.000 toeschouwers per wedstrijd trokken.
Mainz gaat eruit. Werder en Fortuna strijden om plek 15quote:
Vreemd dat ze hun topscorer (hennings met 14 goals) dan zolang op de bank houden iedere keerquote:Fortuna heeft veel punten dom weggegeven, maar speelt nu sterk ondanks het loodzware programma. Die winnen ronde 33 & 34.
Ze pakken dit juist als kans. Failliet gaan in Duitsland is wezenlijk anders dan bij ons. Normaliter krijg je dan 9 punten in mindering en wordt gekeken of je er een crediteurenakkoord kan komen en kun je door. In dit geval heeft de DFB, waaronder de 3. Liga valt, bepaald dat die 9 strafpunten in Corona-tijd niet gelden. Daardoor kunnen ze dus feitelijk straffeloos deze kans pakken om weer op 0 te kunnen beginnen. Mits er natuurlijk een crediteurenakkoord komt. Hadden ze die 9 minpunten moeten pakken dan was de kans natuurlijk giga geweest dat ze zouden degraderen.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:57 schreef Idisrom het volgende:
FC Kaiserlautern gaat het faillissement aanvragen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ement-aan~a936c9b30/
Dit verbaast mij wel een beetje, want ik meende dat zij in de 3 Bundesliga ook nog wel zo'n 25.000 toeschouwers per wedstrijd trokken.
Ik hoop het, maar voor Werder is vooral te hopen dat ze geen pak slaag tegen Bayern krijgen nu, waardoor het momentum dat ze nu hebben weer wegzakt. Mainz zal ook wel verliezen bij Dortmund en Düsseldorf bij RB. Dan komt het aan op speeldag 33, Mainz-Werder. Ik verwacht dat Düsseldorf dan wel wint van Augsburg. Gezien het doelsaldo (even aangenomen dat ze ongeveer even dik verliezen op speeldag 32) moet Werder dan wel winnen in Mainz en dan op de laatste speeldag nog een beter resultaat boeken dan Mainz (of ze moeten dik winnen in Mainz). Het belooft in elk geval komend weekend razend spannend te wordenquote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef XL het volgende:
[..]
Mainz gaat eruit. Werder en Fortuna strijden om plek 15
Fortuna heeft veel punten dom weggegeven, maar speelt nu sterk ondanks het loodzware programma. Die winnen ronde 33 & 34.
Werder pakt ook nog punten.
Mainz speelt zwak en krijgt 2 toppers + een directe concurrent
Als ze alle drie verliezen worden het twee geweldige speelrondes aan het eind inderdaad. Strijd om plek 4 is ook nog niet beslist.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar voor Werder is vooral te hopen dat ze geen pak slaag tegen Bayern krijgen nu, waardoor het momentum dat ze nu hebben weer wegzakt. Mainz zal ook wel verliezen bij Dortmund en Düsseldorf bij RB. Dan komt het aan op speeldag 33, Mainz-Werder. Ik verwacht dat Düsseldorf dan wel wint van Augsburg. Gezien het doelsaldo (even aangenomen dat ze ongeveer even dik verliezen op speeldag 32) moet Werder dan wel winnen in Mainz en dan op de laatste speeldag nog een beter resultaat boeken dan Mainz (of ze moeten dik winnen in Mainz). Het belooft in elk geval komend weekend razend spannend te worden
Leuk dat al die ploegen vaak nog tegen elkaar moeten, dan geeft wedstrijden zonder publiek toch nog iets. HSV speelt bijvoorbeeld ook nog tegen Heidenheim in de 2. Bundesliga..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |