Het is allemaal de schuld van Gertjan Verbeek.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Als dit zo blijft dan is het seizoen wel klaar.
In 2e Bundesliga Nurnberg opnieuw op achterstand. Hikken toch echt langzaam tegen de 3. Liga aan, alhoewel ze nog drie clubs onder zich hebben. Zou zomaar eens mis kunnen gaan...
gelukkig wordt dat volgend jaar anders wanneer bayern het met Brandt en Havertz moet doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
30e meisterschaft voor Bayern dus 8e op rij. Leuk man, echt geweldig spannende competitie
Gelukkig begint de Spaanse competitie binnenkort en hopelijk ook de PL..was weer genoeg Bundesliga voor de komende paar jaarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker op 80% winnen bij de grootste concurrent
gohquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef VeX- het volgende:
Ik wil de neppe fansound niet goed vinden. Uit principe kan dit echt niet.
Gladbach moet eindelijk scoren!!!!quote:
Dat lijkt me ook. Je kan beter Wolfsburg - Frankfurt gaan kijken denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankfurt - Wolfsburg kijken op je zaterdagmiddag, dan moet je wel maanden geen sport hebben kunnen kijken om dat te gaan doen.
Ja, leuk, ik zei het verkeerd om.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Je kan beter Wolfsburg - Frankfurt gaan kijken denk ik
Hetzelfde geldt voor Schalke - Werder Bremen. Ik zit al een tijdje naar zeer zwak voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankfurt - Wolfsburg kijken op je zaterdagmiddag, dan moet je wel maanden geen sport hebben kunnen kijken om dat te gaan doen.
Nooit meer terug naar Ajax aub.quote:
Ja wat wil je ook met Here Flick als trainer ( voor wie Allo Allo nog kent)quote:
Paderborn, Köln en Mainz nog te gaan, lijfsbehoud blijft realistisch.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Bremen krijgt een fikse terugslag in de hoop om degradatie te voorkomen. Verdedigend zo ontzettend matig, aanvallend trouwens ook.
Denk op zich dat hij de 2. Bundesliga qua niveau wel aankan, maar wellicht dat zijn teamgenoten hem tot nog een jaar Bundesiga kunnen veroordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:25 schreef mabo11 het volgende:
Lekker dat Bremen ook weer verloren. Boerderijhoofd is coming home
Ja, dat zou wat zijn. Dat doet mij terugdenken aan Groningen- Cambuur 1998. Die wedstrijd moest ergens op de Veluwe gespeeld worden vanwege de opgelopen emoties van met name name de kant van Groningen En toen al zonder publiek. We liepen onze tijd al 22 jaar voor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:11 schreef XL het volgende:
[..]
Denk op zich dat hij de 2. Bundesliga qua niveau wel aankan, maar wellicht dat zijn teamgenoten hem tot nog een jaar Bundesiga kunnen veroordelen.
Toch een degradatie houdini dat Werder
Ideaal gezien spelen ze play off tegen HSV
Ik hoop dat het altijd vervelende Mainz er eens uitvliegt... Dusseldorf heeft wat mij betreft een gunfactor en Werder vind ik vanuit het verleden wel een mooi clubje. Paderborn is sowieso kut. Het is mooi als een klein clubje in de BL komt, maar vanwege hun klote stadion en beperkte support hebben ze het gewoon niet. Oprotten dus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 08:11 schreef XL het volgende:
[..]
Denk op zich dat hij de 2. Bundesliga qua niveau wel aankan, maar wellicht dat zijn teamgenoten hem tot nog een jaar Bundesiga kunnen veroordelen.
Toch een degradatie houdini dat Werder
Ideaal gezien spelen ze play off tegen HSV
Redelijk eens met de analysequote:Op donderdag 4 juni 2020 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop dat het altijd vervelende Mainz er eens uitvliegt... Dusseldorf heeft wat mij betreft een gunfactor en Werder vind ik vanuit het verleden wel een mooi clubje. Paderborn is sowieso kut. Het is mooi als een klein clubje in de BL komt, maar vanwege hun klote stadion en beperkte support hebben ze het gewoon niet. Oprotten dus.
Iemand die de 3. liga volgt? Bovenin 6 punten verschil tussen nummer 1 en 11. Onderin 5 punten tussen nummer 12 en 17 (degradatie). Ik hoop nog altijd tegen beter weten in dat Munster het gaat redden en ik vrees voor de vrienden uit Lautern. Bij degradatie zal de club failliet verklaard worden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |