quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Twee dingen die mannen hier haten: reizen en mokumquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:56 schreef itchycoo het volgende:
Brandon lijkt me echt iemand die op zichzelf gaat wonen en er dan pas achter komt dat z’n brood zichzelf niet smeert, maar dat z’n moeder dat altijd deed
We houden van provinciale zoldekamers.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee dingen die mannen hier haten: reizen en mokum
Vrouwen die het maar al te lekker vinden dat die sukkel gaat betalenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee dingen die mannen hier haten: reizen en mokum
Top 3 genoteerdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrouwen die het maar al te lekker vinden dat die sukkel gaat betalen
Ja. Sympathiek meisje.quote:
Moeten mannen niet honderd dates per jaar doen. Is het niet zo duurquote:
Ik denk het juist niet.quote:
Een valse kreng!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is dit wel een heel lief, oprecht en makkelijk meisje.
Gelukkig kost First Dates geen reet, nou ja je staat voor lul voor heel Nederland....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten mannen niet honderd dates per jaar doen. Is het niet zo duur
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
[..]
En straks thuis vertellen dat ze een neger heeft gedate
Misschien is ze wel arts op een basis.quote:
Verder nog iets?quote:
Ja huisjesmelkers verdienen een nekschotquote:
eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja huisjesmelkers verdienen een nekschot
Ze ging bijna over haar nek toen die glibberige Limbo haar een zoen gaf.quote:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze ging bijna over haar nek toen die glibberige Limbo haar een zoen gaf.
Dat is er één die meteen de tong achterin de keel steektquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze ging bijna over haar nek toen die glibberige Limbo haar een zoen gaf.
Die zocht ze stond er, dacht ik. Kan ze lang zoeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:28 schreef phoenyx het volgende:
Die Coco in haar leven een half jaar een relatie en nu plotseling met een dokter.. uhu.. zal wel, voelt een beetje als een verhaaltje om geen gezichtsverlies te hebben
Ow dan heb ik verkeerd gelezen. Dacht dat er stond dat ze had gevonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die zocht ze stond er, dacht ik. Kan ze lang zoeken.
Bij Een driemaal gescheiden chirurg van 52 met vijf kinderen maakt ze wel kans.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow dan heb ik verkeerd gelezen. Dacht dat er stond dat ze had gevonden.
Mooi lang haar heeft ze.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg niks. Dit lieve meisje verdient lief commentaar.
Oké.quote:
Vies.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Alles wat beweegt. Wat voor seksualiteit is dat?
Je vingerquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso geen 41 gegeven.
Zou wel iets anders geven.
Voordeel van donker zijn. Mooie stevige huid.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso geen 41 gegeven.
Zou wel iets anders geven.
Zo trots is haai op zaainuhhhhhh kint!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man met zijn goed gelukte kinderen. Dit is wel de droeftoeter van de maand.
Alle kinderen. Intelligent. Mooi. Alles.quote:
Inderdaad black don't crack.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voordeel van donker zijn. Mooie stevige huid.
complimentjes vragenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man met zijn goed gelukte kinderen. Dit is wel de droeftoeter van de maand.
Nou, lijkt me typisch iemand die nog wel de weg weet,quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:49 schreef DKUp het volgende:
Martijn de bouwvakker pakt zijn laatste kans lijkt het wel......
Wauw-factor GENOTquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit is boer Geert. JIJ KUNT ME NIET BIJHOUDEN
Idd zij is veel te leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw is veel te leuk voor deze man.
“Voel jij je ook zo raar”. Joh snuif nog ff samen door
Roep ik bij Chantal Janzen al jaren.quote:
Anders nog iets?quote:
Dit wordt de aflevering van de weekquote:
gecorrigeerde flaporen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:55 schreef DKUp het volgende:
Kanker, gescheiden, open hartoperatie, herseninfarct
plorkquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:56 schreef DKUp het volgende:
Heel aantrekkelijk een vrouw met een tatoeage
Driebergen, wel aardig bible belt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er redelijk gereformeerd uit die Machteld.
Dit topic kan vanavond wel een slotjequote:
Juist voor het kerk bezoek mt zn allen aan de kindermisbruikquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Driebergen, wel aardig bible belt.
Haha die heeft ze toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Generiek gamersuiterlijk, de ring in het neustussenschot mist nog.
En daarna stoere reacties plaatsen op dumpert?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Hij gooit controllers kapot als ie verliest met fifa, vervolgens slaat ie een vrouw
Ik denk een hond in het bos achterlatenquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:02 schreef itchycoo het volgende:
[..]
En daarna stoere reacties plaatsen op dumpert?
Ja lieve jongenquote:
Welke?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Hij heeft wel een gameface uit een PlayStation 1 spel.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
quote:
Zagen we niet aankomenquote:
iemand met geen leven ja winnerquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Wel mijn type die Paquita. Geen festivals gewoon lekker thuis.
Als ze nou ook nog..
Oh ze zegt het net haha. WoW speelt wilde ik zeggen.
Het eerste wat mij te binnen schiet is Time Crisis. Maar die was niet speciaal voor ps1quote:
Extra punt voor jouquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Hij gooit controllers kapot als ie verliest met fifa, vervolgens slaat ie een vrouw
quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |