ditquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Had die zich maar niet moeten verzetten bij zijn aanhouding
Bij een witte was dit niet gebeurd. Relevant dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit.
kleur benoemen leidt alleen maar af van het feit dat die agent laakbaar incompetent is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij een witte was dit niet gebeurd. Relevant dus.
Hoe veel verzet kan een man die plat op zijn buik ligt met zijn handen in de boeien nu bieden?quote:
Welk raciaal motief zie jij nu al dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:49 schreef Briqq het volgende:
[..]
Al beschrijf je het als #000000 vs #FFFFFF . Raciaal motief is raciaal motief. De termen wit en zwart zijn niet inherent racistisch, de daad mogelijk wel. Maar volgens mij zit je nu op woorden te vitten omdat je geen raciaal motief wil/kunt zien.
Wtfquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij een witte was dit niet gebeurd. Relevant dus.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:15 schreef HarrieKeen het volgende:
Ik denk oprecht dat de BOAs in NL nog slimmer zijn dan de bevolking in de VS.
Kan me niet heugen dat er ooit zo'n incident in de media is geweest waarbij een blanke het loodje legde als gevolg van politiegeweld. Kan natuurlijk manipulatie zijn van de media. De waarheid is denk ik eerder dat het leven van een zwarte daar gewoon minder waard is. Racisme dus. Ik hou nooit zo van de racismekaart maar in dit geval trek ik hem.quote:
Ja met die dikke vieze voldane kop met dat vette lijf.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:38 schreef maryen65 het volgende:
Afschuwelijk wat er is gebeurt. Ik hoop dat die politieagent een fikse gevangenisstraf krijgt
Zullen we dan afspreken dat het vanaf nu ook afgelopen is met de obsessie voor het stelselmatig gebruik van termen als "lichtgetint"?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Allemaal best maar die nadruk op kleur slaat gewoon nergens op.
Hij drukt nog even lekker door. Met zijn hand in zijn zak. Alle gewicht erop.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Met een sprintje had deze cop het niet gewonnen.
Wat zou die wegen? 140 kilo?
Ja dat, geef die vetklep vanavond nog en touw in zijn cel. En een goede haak aan het plafond.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij drukt nog even lekker door. Met zijn hand in zijn zak. Alle gewicht erop.
Als die wat te bewijzen heeft naar zijn collega’s toe misschien.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een neger zou niet op een andere neger gaan zitten toch
Ziek filmpje. Staat me vaag iets van bij. Die kerel is vrijgesproken en heeft later een arbeidsongeschikheidsuitkering gekregen omdat hij zogenaamd PTSS had opgelopen door het voorval. Murica..wat een godvergeten stinkhol is het toch ook.quote:
Nee, ja, ja, ja, nee. Niet de racisme kaart trekken, gewoon een foute agent.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Is het racisme? Ja.
Had dit vetzak het ook bij een blanke zwerver gedaan? Ja
Bij een vrouwelijke junk of hier? Ja
Bij een homo? Ja
Hadden ze hem ooit die penning moeten geven? Nee.
Verzachtende omstandigheden vanwege zijn jeugd... ach donder op. Die vent moet levenslang de cel in of de doodstraf.
Sorry man helemaal over je post heengelezen. Ja ik zat zelf al te denken, knap stom van me, maar Federale politie en rijkspolitie is met elkaar te vergelijken. Internal affairs zal wel een afdeling van de FBI zijn denk ik danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De FBI neemt dit soort zaken als ze het weg willen halen bij de politie. Dus ook niet zelfonderzoek door een andere afdeling.
En had You're fucked gegraveerd op z'n geweerquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ziek filmpje. Staat me vaag iets van bij. Die kerel is vrijgesproken en heeft later een arbeidsongeschikheidsuitkering gekregen omdat hij zogenaamd PTSS had opgelopen door het voorval. Murica..wat een godvergeten stinkhol is het toch ook.
Akkoordquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat het vanaf nu ook afgelopen is met de obsessie voor het stelselmatig gebruik van termen als "lichtgetint"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |