Ik kan wel een boekje opendoen over het wanbeleid bij jouw ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar echt de wereld verbeteren doe je ook niet he
Onterechte mention naar Yvonne. Laat haar met rust.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
De schreeuw vanuit VBL wordt wel steeds duidelijker.
@:JanCees moet admin worden.
@:Yvonne doe daar eens wat aan.
Graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan wel een boekje opendoen over het wanbeleid bij jouw ziekenhuis.
Juist ja. Eerst aangeven dat je een boekje open kunt doen, maar vervolgens niet kunnen leveren.quote:
Mijn gun is #altijdready vraag maar aan je moeder.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien mag je binnenkort ook een wapen mee.
Als ik iets kan doen betekent niet dat ik het ook ga doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist ja. Eerst aangeven dat je een boekje open kunt doen, maar vervolgens niet kunnen leveren.
erg teleurstellend
Probeer dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn gun is #altijdready vraag maar aan je moeder.
Als je moet modereren heb je te maken met kleine kinderen. Ik reken op mijn vrienden in de SC dat dit niet nodig is. Door niet te modereren geef ik indirect aan jullie volwassen te vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen betekent niet dat ik het ook ga doen.
Voorbeeld:
@:onlogisch kan modereren
Maar het is wel teleurstellend ja.
Toen was hij nog jong man.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:55 schreef Doublepain het volgende:
wtf dacht je toen je dit plaatste @:el-stinho (zie OP)
Ik heb 2 jaar terug ofzo erwtensoep gepost op Twitter wat er niet uitzagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong man.
Zalmslaatje van @:GGMM was vele malen ranziger
Het is wetenschappelijk bewezen dat dit niet zo is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
Wat vind jij van erwtensoep in de lente/zomer?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug ofzo erwtensoep gepost op Twitter wat er niet uitzag
2 uur later alles uitgekotst LOL
Dan spoor je nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van erwtensoep in de lente/zomer?
Zou leuk zijn als iemand hier een poll voor zou maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen was hij nog jong man.
Heb ik al gedaan!!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als iemand hier een poll voor zou maken.
@:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |