Klopt, welkomquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:07 schreef Rozevla het volgende:
Brave New world.
Klinkt een beetje als een pedofielen vereniging.
Dat was mijn gekreun, sorryquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, welkom
Je bent net te laat want het gekreun van Ama's peuter buurmeisje is net opgehouden
Je link doet t niet meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:12 schreef JoshCampbell het volgende:
@:Cronometer_ mrr heeft al, waarom zou jimbo dickpic wille?
Jij kan niet eens een SC modden man.quote:
okquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een SC modden man.
Welkom bij de debieltjes club
Ik hou van een mooie penis op z'n tijdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:12 schreef JoshCampbell het volgende:
@:Cronometer_ mrr heeft al, waarom zou jimbo dickpic wille?
ja had post van rozevla weggehaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:13 schreef 00wildchild het volgende:
Kwam door Tjacka. Kun je ff die toppa van mij sluiten in bnw dank je
Ik denk dat tjacka gewoon met z’n dikke mayonaise vingertjes zat te toetsenbord rollen en per ongeluk alles gedelete had.quote:
Maar jij voelt dus de behoefte om een act op te houden een paar uur per dag? Zit daar nog een diepzinnige reden achter met als hoofdonderwerp een pijnlijke jeugd waarin je vaak over bent geslagen met tikkertje of?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij kan niet eens een SC modden man.
Welkom bij de debieltjes club
Is wel gewoon goeie pic, maar zou het weird vinden om naar je te sturen.quote:
😶😶quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef 00wildchild het volgende:
Maar was gwn een rozeeikel met waterige zaad eronder paar druppels
Waarom ben jij niet blank?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom ben je nou blank zo jammer. Je bent precies goed labiel
Maar blank.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom ben je nou blank zo jammer. Je bent precies goed labiel
Maar blank.
Ik niet 😏quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is wel gewoon goeie pic, maar zou het weird vinden om naar je te sturen.
als ik dik ben dan is fokkie de dikste man op aardequote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat tjacka gewoon met z’n dikke mayonaise vingertjes zat te toetsenbord rollen en per ongeluk alles gedelete had.
Je kan je blankheid fixen als je Unit voldoende cm4 is jsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is wel gewoon goeie pic, maar zou het weird vinden om naar je te sturen.
Sowieso welquote:
Hou het lekker bij @JanCeesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik dik ben dan is fokkie de dikste man op aarde
Ja wel note gezet inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Ook een note erbij ?
Ben je nu hard ??
Rond de 14cm, denk niet dat dit de gemiddelde negerlul verslaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je kan je blankheid fixen als je Unit voldoende cm4 is js
geloof ik wel, heb hier zelf echter niets lekkers.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende:
zijn we weer
eten is trouwens tering lekker ash
kan nog bestellen tochquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
geloof ik wel, heb hier zelf echter niets lekkers.
Omdat mijn vader hetzelfde heeft als jij. Je valt op exotische minderheden. Accepteer het.quote:
Die zit zich op een stoffige zolderkamer suf te rukken op een Gouds kaasmeisje uit 1800quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Daarom is @:ettovanbelgie ook snel weggegaan.
ja hallo wat verwacht je dan van een dicpic.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef 00wildchild het volgende:
Maar was gwn een rozeeikel met waterige zaad eronder paar druppels
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zit zich op een stoffige zolderkamer suf te rukken op een Gouds kaasmeisje uit 1800
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ga pitten met een dildo in mn reet
True storyquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat mijn vader hetzelfde heeft als jij. Je valt op exotische minderheden. Accepteer het.
Ik ben je toekomstige halfbloed dochter.
Ik heb 'm ook in classy zwart-witquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee. Van jouw foto zal ik genieten.
Ash vind ik smerig.
Wat ben jij eigenlijk? Man of een gleufdier ?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel note gezet inderdaad
en nee nog niet hard
Welterustenquote:
gekke boiquote:
Download snapchatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
True story
[..]
Ik heb 'm ook in classy zwart-wit
21 maar geen neger.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Rond de 14cm, denk niet dat dit de gemiddelde negerlul verslaat.
Niet wassen morgen !!!! Ik wil ruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ga pitten met een dildo in mn reet
En dan?quote:
je meent dit echtquote:
Exotische vrouwen hebben ook gewoon meer uitstraling en pit. Is niet erg om op exotisch te vallen. Sowieso blijft deel van onze soorten langer houdbaar dan witte vrouwen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
True story
[..]
Ik heb 'm ook in classy zwart-wit
Wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wil binnenkort gyros en souflaki proberen maar is vgm gwn bijna zelfde als shoarma en saté.
Wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Had ooit iemand op snapchat die vaak stuurde dat hij klaar kwam.
Manquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk? Man of een gleufdier ?
hoezo?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:16 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee. Van jouw foto zal ik genieten.
Ash vind ik smerig.
Ik zou beginnen met wat klinkers te bestellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wil binnenkort gyros en souflaki proberen maar is vgm gwn bijna zelfde als shoarma en saté.
Krijg ik ook wat terug dan?quote:
Het is geen Rad van fortuin hierquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat klinkers te bestellen.
Dan is het een matige deal voor mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:20 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Zo eerlijk ben ik wel.
Dat is echt geil als de persoon in kwestie je ook psychisch helemaal gek heeft. Zo’n cumshot vanaf aanvang tot alles eruit is die over z’n vuist heen druipt eeeeeyyyyyyyyquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Mag ik ook wat sturenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:20 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Zo eerlijk ben ik wel.
Ga je lekker myrr?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is echt geil als de persoon in kwestie je ook psychisch helemaal gek heeft. Zo’n cumshot vanaf aanvang tot alles eruit is die over z’n vuist heen druipt eeeeeyyyyyyyy
Jeetjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is echt geil als de persoon in kwestie je ook psychisch helemaal gek heeft. Zo’n cumshot vanaf aanvang tot alles eruit is die over z’n vuist heen druipt eeeeeyyyyyyyy
Maar dat stuurde hij dan naar een vriendin van jou of had je een andere profielfoto ?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Misschien als ik weer wanhopig ben ofzo.quote:
Ik kijk alleen dat soort shit sws. Iets mooiers is er niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
waarom negeer je mijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:22 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen dat soort shit sws. Iets mooiers is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |