Kquote:
Grace is een tijdloos concept.quote:
Ze kijkt een beetje raar op deze fotoquote:
Je kijkt zelf raar joh, schele caviaquote:Op maandag 25 mei 2020 22:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje raar op deze foto
Ja, ik moest nog een keer kijkenquote:
Komquote:
quote:
Komen er hulpstukken bij kijken?quote:
Niks mis meequote:Op maandag 25 mei 2020 22:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is echt zo. Althans je bent wel beetje onderdanig dus misschien wel hihi
Van die lelijke dikkerds die vies praten, wat moet je daar nou?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
Wil toegang keldertje maar weer wachtwoord van dit mailadres niet meer.
Je kan het ook met ons delenquote:Op maandag 25 mei 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
Wil toegang keldertje maar weer wachtwoord van dit mailadres niet meer.
Nee nee dat kan hier echt niet.quote:
Lekker impulsief. Dont do it.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:28 schreef TTSS het volgende:
Heb Amazon Prime en nu zin om allerlei dingen te bestellen
Jammer dat je meewerkt aan globalisme.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:28 schreef TTSS het volgende:
Heb Amazon Prime en nu zin om allerlei dingen te bestellen
Remco is sowieso wel iemand die zich lekker met strapon laat nemen.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee dat kan hier echt niet.
[..]
Lekker impulsief. Dont do it.
one world we are one #lovelifequote:Op maandag 25 mei 2020 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je meewerkt aan globalisme.
Nu welquote:
Die strapon is geen must natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Remco is sowieso wel iemand die zich lekker met strapon laat nemen.
[..]
one world we are one #lovelife
Dat waren 24 zware uren. Beetje alsof je in de isolatiecel wordt gegooidquote:
Lekker hoor separeertjequote:Op maandag 25 mei 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat waren 24 zware uren. Beetje alsof je in de isolatiecel wordt gegooid
De kettingen, gagbal, kaarsvet en de tepelklemmen dan weer wel.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die strapon is geen must natuurlijk.
Oh wow, wie beweerde dat?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Even wat rectificaties:
Etto en ik hebben absoluut niks opgezocht tijdens de quiz. We zijn geen @:Toto![]()
En Spencer was natuurlijk de leukste liar
Jimmyquote:
Dan zie ik al helemaal geen belemmeringenquote:Op maandag 25 mei 2020 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die strapon is geen must natuurlijk.
Oh nee dat level heb k nog niet behaald en hoef ik ook niet zo nodig. Met een bal in kun je niet communiceren enzo en tepelklemmen nah.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De kettingen, gagbal, kaarsvet en de tepelklemmen dan weer wel.
Ettookequote:
Neem je vriendin mee.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dan zie ik al helemaal geen belemmeringen
En dan wil jij toegang tot het keldertje?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh nee dat level heb k nog niet behaald en hoef ik ook niet zo nodig. Met een bal in kun je niet communiceren enzo en tepelklemmen nah.
Echte handboeien zijn wel leuk lekker blauwe polsen ditdat
True, maar als ze te ver gaan krijgen ze 1 tik op de billen. Voel me daar schuldig om trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lul niet jij bent sowieso heel lief met die kleintjes.
Haha die toto ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Even wat rectificaties:
Etto en ik hebben absoluut niks opgezocht tijdens de quiz. We zijn geen @:Toto![]()
En Spencer was natuurlijk de leukste liar
hoe heette de hoofdstad van het Oude Egypte?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
Wacht er was een quiz en ik deed niet mee lolkthnx word altijd top3 js
Je hebt geen attributen nodig om controle te hebben en geven.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En dan wil jij toegang tot het keldertje?
Ja, bij mij precies andersomquote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Haha die toto ook.
SpencerDe lijst gaat: Emily - Hannah - Spencer - Aria
Aria is sowieso de kutstequote:
Thebes.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe heette de hoofdstad van het Oude Egypte?
?quote:
Ik heb geen vriendin, we daten alleen.quote:
Luxor, al heette het toen andersquote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lol je hebt het fout.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hint: Elvis heeft gewoond in de nabouw
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt geen attributen nodig om controle te hebben en geven.
Dat zeker ja. Maar dacht dat je je ergerde aan drquote:
Oh dat weet ik niet is nogal vaak veranderd hè daar.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Istanbul.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso aan mensen.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar dacht dat je je ergerde aan dr
Sydney is hoofdstad van Australië, Rio de Janeiro van Brazilië en Istanboel van Turkije. Toch? Toch??quote:Op maandag 25 mei 2020 22:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet is nogal vaak veranderd hè daar.
Ook op voeten? Niets helpt.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
La Roche Posay Lipikaur Baume tweemaal daags thank me later.
Constantinopel.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sydney is hoofdstad van Australië, Rio de Janeiro van Brazilië en Istanboel van Turkije. Toch? Toch??
Nee ik was in mijn taalgebruik niet zo netjes naar phoenyx. Maar ja. Dat is dan ook een..quote:Op maandag 25 mei 2020 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[youtube][/youtube]
[..]
Ik erger me sowieso aan mensen.
Maar waarom was je een dagje opgesloten? Negatief over Kajsa Ollongren geweest?
Memphis was de hoofdstad van de Old Kingdom, en dat is sowieso grotendeels mythisch. Thebes was de eerste aangeduide hoofdstad.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
https://www.britannica.com/place/Memphis-ancient-city-Egypt
http://www.touregypt.net/memphis.htm
Thebe kwam erna.
Vandaar ook 'Oude Egypte'. Dat het mythisch zou zijn doet daar niets aan af.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Memphis was de hoofdstad van de Old Kingdom, en dat is sowieso grotendeels mythisch. Thebes was de eerste aangeduide hoofdstad.
Owja. Late ban dan.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik was in mijn taalgebruik niet zo netjes naar phoenyx. Maar ja. Dat is dan ook een..
oh, wacht. [ afbeelding ]
Dacht eerst Luxor, maar die was al gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
of Memfis...
10 punten voor kaneel
Oude Egypte is de aanduiding voor het hele pre-Hellenistische Egypte, en niet de Old Kingdom.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar ook 'Oude Egypte'. Dat het mythisch zou zijn doet daar niets aan af.
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oude Egypte is de aanduiding voor het hele pre-Hellenistische Egypte, en niet de Old Kingdom.
Veelgemaakte fout door noobs.
Beestquote:
Ik kreeg een creme, die hielp niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef 00wildchild het volgende:
En weet niet of je bij de dokter kunt krijgen maar ehmmmmm ff zoeken hoor. Ben recept ff kwijt. Nvm.
Dit moet je ook allemaal maar net genoeg interesseren en dan ook nog weten welke in welke dynasty het was. Alexandra Memphis Caïro wist k wel als hoofdsteden maar wrm nog meer.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
https://www.britannica.com/place/Memphis-ancient-city-Egypt
http://www.touregypt.net/memphis.htm
Thebes kwam erna.
"What happened to the city to cause its complete demise is somewhat unclear. In later Dynasties Thebes became the capital of Egypt, but we know that Memphis retained much of its religious significance and continued to prosper during this period. Actually, Thebes was never exactly the administrative center of Egypt which Memphis was, its significance being more religious. In fact, by the 18th Dynasty, the Egyptian Kings had apparently moved back into the Palaces of Memphis. But when the Greeks arrived, and moved the Egyptian capital to Alexandria, Memphis suffered, and with the entrance of Christianity and the decline of Egyptian religion, Memphis became a mere shadow of the former great city."
IQ van 70, die gozerquote:
De 18e dynastie is die van Toetankhamonquote:Op maandag 25 mei 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit moet je ook allemaal maar net genoeg interesseren en dan ook nog weten welke in welke dynasty het was. Alexandra Memphis Caïro wist k wel als hoofdsteden maar wrm nog meer.![]()
Moeilijk gedoe daar.
Het oude Egypte heeft ook een grote tijdspannequote:Op maandag 25 mei 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit moet je ook allemaal maar net genoeg interesseren en dan ook nog weten welke in welke dynasty het was. Alexandra Memphis Caïro wist k wel als hoofdsteden maar wrm nog meer.![]()
Moeilijk gedoe daar.
Cremor Hydrocortison? Die werkt amper idd. Zoontje kreeg een van de dermatoloog en die werkt wel goed, maar die ik net stuurde is heel fijn als je vaak genoeg smeert.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik kreeg een creme, die hielp niet.
Word gek van de jeuk. Ik ga je tip proberen
Ja maar hè dat moet je ook allemaal maar weten.quote:
viesdik?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel oud geworden. En Sasha Pieterse is een fattie
Thanks bbyquote:Op maandag 25 mei 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Cremor Hydrocortison? Die werkt amper idd. Zoontje kreeg een van de dermatoloog en die werkt wel goed, maar die ik net stuurde is heel fijn als je vaak genoeg smeert.
Die was sowieso niet echt knap.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel oud geworden. En Sasha Pieterse is een fattie
We zijn verdwaaldquote:
Wie zou de domste voetballer zijn die er rondloopt? Balotelli?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat hij en Babel elkaar wel mogen.
Maar ook een ouwe kopquote:
Ik heb volgens mij jouw nummer nog.quote:
Myrr is een hottiequote:
Nee want dan heb je mijn nummer ook.quote:
Jaquote:
Staat vast in de top 10.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zou de domste voetballer zijn die er rondloopt? Balotelli?
Haal weg mafkees!quote:
Was het wel.quote:
Weet ik niet? Kan me niet echt iets doms van hem voor de geest halen. Was die speler van Liverpool tochquote:Op maandag 25 mei 2020 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat vast in de top 10.
Wat te denken van Diouf. Ook zo'n rasmongool.
Die heb je niet, alleen instaquote:
JimmyDeanquote:
ja klopt je moeder speelt ook op hoog niveau toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Zijn niet bijna alle voetballers Mongolen?
Mn telefoon staat roodgloeiend.quote:
maar wat doe jij met mijn oude nummerquote:Op maandag 25 mei 2020 22:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mn telefoon staat roodgloeiend.
Zo kan ik niet normaal op FOK! Zitten
Jij hebt je eigen foto over het hele forum rondgestrooid dus privacy heb je niet meerquote:Op maandag 25 mei 2020 22:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mn telefoon staat roodgloeiend.
Zo kan ik niet normaal op FOK! Zitten
Nee hoor. Zitten ook voetballers tussen die gewoon vwo hebben gedaanquote:Op maandag 25 mei 2020 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Mongolen zijn uiterst bekwame ruitersquote:Op maandag 25 mei 2020 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Was het maar zo’n feest dan had ik tenminste nog iets aan haar.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja klopt je moeder speelt ook op hoog niveau toch?
Ja en die zijn wel zo intelligent om niet viral te gaan. Derhalve ken ik ze niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Zitten ook voetballers tussen die gewoon vwo hebben gedaan
Een foto is geen telefoonnummerquote:Op maandag 25 mei 2020 22:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen foto over het hele forum rondgestrooid dus privacy heb je niet meer
Precies. Dus je stelling klopt nietquote:Op maandag 25 mei 2020 22:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en die zijn wel zo intelligent om niet viral te gaan.
Nou ja zegquote:
Wat ga je lachen?quote:
Rijden zonder rijbewijs, spugen naar tegenstanders en fans, constant liegen, racisme, kansloze rode kaarten. Maar vooral zijn interviews (of boek?) nadat hij gestopt was. Totaal geen zelfkritiek. Hij was geweldig, ondanks dat hij nooit scoorde.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik niet? Kan me niet echt iets doms van hem voor de geest halen. Was die speler van Liverpool toch
Echt? app mequote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs, spugen naar tegenstanders en fans, constant liegen, racisme, kansloze rode kaarten. Maar vooral zijn interviews (of boek?) nadat hij gestopt was. Totaal geen zelfkritiek. Hij was geweldig, ondanks dat hij nooit scoorde.
Dan ben je op je bestquote:Op maandag 25 mei 2020 22:58 schreef 00wildchild het volgende:
En heb Vino dus ja let maar niet op mij
Je hebt genoeg andere opties.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:00 schreef 00wildchild het volgende:
Is het zwak om m’n ex te bespringen gezien maandenlange quarantaine en geen andere optie
Neequote:Op maandag 25 mei 2020 23:00 schreef 00wildchild het volgende:
Is het zwak om m’n ex te bespringen gezien maandenlange quarantaine en geen andere optie
Dit klopt nietquote:Op maandag 25 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Weet nog wel dat Tjacka fotos van mijn FB openbaar ging maken, dus die neemt het sowieso niet zo nauw met privacy
Als spits van Liverpool gewoon een heel seizoen niet weten te scoren. Dan ben je een grote.quote:
Ja maar heel eerlijk ben al bijna een jaar vrijgezel en ben maar met 1 ander geweest. Opties zijn er maar ben moeilijk.quote:
Kan je nog dms lezen van accounts die op anoniem zijn dan?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:00 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Staat op die andere username, daar moet ik mn laptop voor openen. Geen zin.
Trust me.
Geen ideequote:Op maandag 25 mei 2020 23:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan je nog dms lezen van accounts die op anoniem zijn dan?
Seks met ex = 10/10quote:Op maandag 25 mei 2020 23:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In dat geval. Even nog wat drank in hem gieten.
Ohnee je hebt gelijk, je liep mijn FB te verspreiden via Dm, daar zag ik laatst een pm van Elan van terug.quote:
Dat blijkt ja...quote:Op maandag 25 mei 2020 23:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar heel eerlijk ben al bijna een jaar vrijgezel en ben maar met 1 ander geweest. Opties zijn er maar ben moeilijk.
Zo heeft hij sof ook weggejaagdquote:Op maandag 25 mei 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Weet nog wel dat Tjacka fotos van mijn FB openbaar ging maken, dus die neemt het sowieso niet zo nauw met privacy
Die deelde zelf haar foto's though.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Hoor mijn buurmeisje nog.Slapen gaat hem dan ook niet worden.
Prof heeft haar weggejaagdquote:
Wat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:04 schreef TTSS het volgende:
Myrrs ex is echt precies zoals je denkt.
Zo'n volwassen vent met kinderschoenen, petje en dure zonnebril.
Hoe zou het met le_prof gaan?quote:
Misschien tweede kindje om weer tot elkaar te komenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Hebben wel 1 keer gedaan al maar dat is ook alweer ff geledenwas wel fire.
Toto volgens mij vooral hoorquote:
Ga fietsen aub moet er niet aan denkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien tweede kindje om weer tot elkaar te komen
Ja sneakers ja van die nikes met meerdere kleuren.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat?
Gewoon sneakers in maat 45 en bril van de Ali Expres. En net 28.
Dit kan ik me ook niet zo herinneren. Prof geilde wel op dr.quote:
Elan lult altijd bullshit. Ik heb volgens mij nooit wat doorgestuurd van jou.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohnee je hebt gelijk, je liep mijn FB te verspreiden via Dm, daar zag ik laatst een pm van Elan van terug.
Die debiel LMI deed dat
Dat was een roddelquote:
Being toto, beetje stalken, beetje zeiken in dm.quote:
Toto had dan natuurlijk nog een extra gat waar aandacht aan moest moest worden besteedquote:Op maandag 25 mei 2020 23:05 schreef TTSS het volgende:
Sof was wel een schatje, helaas moesten die hitsige Toto en Tjacka het weer verpesten.
Bitch where. Al zijn sneakers zijn wit. Paar zwarte en 1 keer gele Vans heb hem echt uitgelachen toen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja sneakers ja van die nikes met meerdere kleuren.
heb haar nog gemeetquote:Op maandag 25 mei 2020 23:05 schreef TTSS het volgende:
Sof was wel een schatje, helaas moesten die hitsige Toto en Tjacka het weer verpesten.
Hij was wel een beetje irritant thoughquote:Op maandag 25 mei 2020 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
Nu voel ik me schuldig. Heb iedereen wijsgemaakt gemaakt dat het de schuld van prof was terwijl het niet zo is
Ik doe dat elke maand zowat. Moet ik eens mee kappen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Hebben wel 1 keer gedaan al maar dat is ook alweer ff geledenwas wel fire.
Ok laat maar weerquote:Op maandag 25 mei 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bitch where. Al zijn sneakers zijn wit. Paar zwarte en 1 keer gele Vans heb hem echt uitgelachen toen.
Zonde.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Being toto, beetje stalken, beetje zeiken in dm.
Hij is aantrekkelijk. Jimmy wil gewoon op je.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bitch where. Al zijn sneakers zijn wit. Paar zwarte en 1 keer gele Vans heb hem echt uitgelachen toen.
Niet haten op hem. Ja misstap begaan maar sjonge, heb gewoon smaak hoor.
Je hebt ook al z'n piemel weer in je mond dus geef het drie maandenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ga fietsen aub moet er niet aan denken
Dus jij deelt prive info. Loser.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:08 schreef Tjacka het volgende:
ga al die onzinposts verwijderen
onzin plaatsen doen jullie maar in onze
Als je dan een keer de incelterm cuck moet gebruiken dan is het dan wel.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Zou hij nog met die labielo zijn?
Dit bevestigd het wel iddquote:
Oja hoe heette die vlogger ook alweerquote:Op maandag 25 mei 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
Oh ja Sof keek van die sneue vlogs en toen gingen Prof, Toot en Tjacka die ook dagelijks kijken
Haha no wayquote:Op maandag 25 mei 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan een keer de incelterm cuck moet gebruiken dan is het dan wel.
Labiello lekker andere mannen neuken en Toto staat erbij en kijkt ernaar
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:09 schreef TTSS het volgende:
Oh ja Sof keek van die sneue vlogs en toen gingen Prof, Toot en Tjacka die ook dagelijks kijken
Open relatie he.quote:
if you say soquote:Op maandag 25 mei 2020 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wtf.Zie je mij met zo’n mongoltje kies heus wel de vader van m’n kinderen uit hoor.
Kinderenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wtf.Zie je mij met zo’n mongoltje kies heus wel de vader van m’n kinderen uit hoor.
Helemaal madquote:
Ja op dat akkefietje dat ons gezin heeft opgebroken na dan.quote:
Van haar kant zekerquote:
Oef. Jimmy verbeteren. Daar moet je wel lekker op gaanquote:
dank jequote:
Ja daarom zeg ik dat. Die ex van haar die bleef altijd thuis terwijl zij dates hadquote:
Ik snapte toto nooit zo.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan een keer de incelterm cuck moet gebruiken dan is het dan wel.
Labiello lekker andere mannen neuken en Toto staat erbij en kijkt ernaar
Heerlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef. Jimmy verbeteren. Daar moet je wel lekker op gaan
Zelfs ik ga er lekker opquote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oef. Jimmy verbeteren. Daar moet je wel lekker op gaan
Fripsel?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik dat. Die ex van haar die bleef altijd thuis terwijl zij dates had
Je daarvoor laten lenenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik dat. Die ex van haar die bleef altijd thuis terwijl zij dates had
quote:
Graag gedaan damesquote:
Dat is flink compensatiegedrag ja.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snapte toto nooit zo.
Dat dwangmatige liegen de hele tijd, dat moet toch ergens vandaan komen?
Er draait geen snellere pers dan de roddelpersquote:
Over jou valt niet echt te roddelen.quote:
CC is al tijdje anoniem. Was boos op Danny omdat er mensen een andere mening mochten hebben in NWS.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:13 schreef Cronometer_ het volgende:
Fripsel heeft weismann geneukt. Clumsy clown ook. Toen kregen ze fok fittie
Ik hoorde dat je een fattie bent?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:12 schreef Tjacka het volgende:
wel grappig dat ik jimmydean een soort rozevla noemt en hij zich gelijk zo gaat gedragen
Dat waren al die figuren van dat bodybuild topic tochquote:Op maandag 25 mei 2020 23:13 schreef Cronometer_ het volgende:
Alle vrouwen op FOK! zijn labiel.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:13 schreef Cronometer_ het volgende:
Dat was echt een ranzig wijf.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CC is al tijdje anoniem. Was boos op Danny omdat er mensen een andere mening mochten hebben in NWS.
Wat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Cronometer_ het volgende:
Ze had per ongeluk haar dm gesprek met Weismann op haar fotoboek geplaatst en die openbaar gelaten
Zoiets doe je niet per ongelukquote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat was echt een ranzig wijf.
Ze had per ongeluk haar dm gesprek met Weismann op haar fotoboek geplaatst en die openbaar gelaten
Jammer dat ik dit heb gemist.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 25 mei 2020 23:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jij bent wel stabiel gelukkig dat scheelt
Heks.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:16 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jawel, een fotoboek buiten fok. Hard gelachen iig.
Staat ook nog op mn laptop
Kan gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee dus AHAHHAHAquote:Op maandag 25 mei 2020 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel maar dan niet opgevallen
Ze was boos op Fripsel en schold Weiss uit en dat ze hem nooiittt had moeten vertrouwen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit heb gemist.
Wat was de strekking?
Het werkt beter als je naakt voor zn slaapkamerraam staatquote:
Crack_ wel eens gezien ookquote:Op maandag 25 mei 2020 23:18 schreef TTSS het volgende:
Ik heb vzv ik weet geen enkele fokster op tinder gezien.
Klinkt best wel koekoekquote:Op maandag 25 mei 2020 23:18 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ze was boos op Fripsel en schold Weiss uit en dat ze hem nooiittt had moeten vertrouwen.
Jammer dat je het nodig vindt om mij fysiek te bedreigen. Daarmee haal je jezelf toch wat onnodig naar beneden.quote:
In KPD jaquote:
Lol whutquote:Op maandag 25 mei 2020 23:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jammer dat je het nodig vindt om mij fysiek te bedreigen. Daarmee haal je jezelf toch wat onnodig naar beneden.
Die zou ik zonder te kijken links swipenquote:
oh ga niet naar Danny alsjeblieftquote:Op maandag 25 mei 2020 23:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jammer dat je het nodig vindt om mij fysiek te bedreigen. Daarmee haal je jezelf toch wat onnodig naar beneden.
Wel een uitkomst voor semi-autisten als ik.quote:
Ik heb er echt al lang niet meer gekeken maar heb de app ook niet.quote:
Wilde bijna weer aandoen heb al maand meldingen staan maar geen zin want heb een beste leuke chick daarop geghostquote:
Vond je?quote:
Opso is wel oprecht niet helemaal 100%quote:Op maandag 25 mei 2020 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is wel waar overigens
Vooral @:kauai en @:opsonisatie
Ik moest me net zelfs weer even bedenken of links swipen nou positief was of nietquote:Op maandag 25 mei 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er echt al lang niet meer gekeken.
Het is erg ordinair allemaal.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel een uitkomst voor semi-autisten als ik.
Wie wel danquote:Op maandag 25 mei 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Opso is wel oprecht niet helemaal 100%
Niet scherp genoeg om uit te printen voor een tribute en naar haar op te sturen via de post.quote:
She pretty thoquote:Op maandag 25 mei 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Links is negatief toch? Of niet?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest me net zelfs weer even bedenken of links swipen nou positief was of niet
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet scherp genoeg om uit te printen voor een tribute en naar haar op te sturen via de post.
vertel mij meerquote:Op maandag 25 mei 2020 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |