Zou best iemand kunnen slaan nu ja.quote:
Ahwquote:Op maandag 25 mei 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best iemand kunnen slaan nu ja.Voel me al 3 dagen vreselijk kut en kom er niet vanaf.
Ik ook. Die heb ik echt erg vaak teruggekeken. Zelfs de SOCUTERU over brandwonden in de rust kon ik toen dromen...quote:Op maandag 25 mei 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die pot tegen Steaua weet ik veel beter nog
Ik wil ook graag dat ik blij ben.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:09 schreef Karzai het volgende:
We willen dat je blij bent Ama, maar okay. je lost het op
Blowen?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook graag dat ik blij ben.Maar altijd als ik heel erg blij en gelukkig ben dan verpest ik het zelf weer.
Ik heb ook nog iets anders liggen, misschien neem ik dat wel.quote:
Ik weet uit meerdere van zulke ervaringen dat het nu niet zo voelt, maar met wat tijd (en een drankje in de zonquote:Op maandag 25 mei 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best iemand kunnen slaan nu ja.Voel me al 3 dagen vreselijk kut en kom er niet vanaf.
Ach hou op, niet zo streng zijn voor jezelfquote:Op maandag 25 mei 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook gewoon mijn eigen schuld hoor.![]()
Is er een man betrokken?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook gewoon mijn eigen schuld hoor.![]()
Wie denk jij dat het wordt?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
donderdag horen we wie de nieuwe burgermeester wordt
Zo ben ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach hou op, niet zo streng zijn voor jezelf
Haha zou ja willen zeggen maar mannen zijn niet altijd kut hoor.quote:
Wordt mijn abonnement ook verlengd ja?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
"De NS verlengt de geldigheid van de Keuzedagen. Lees hoe het precies in zijn werk zal gaan"
Ik las kneuzendagen.
Geen idee joh.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt mijn abonnement ook verlengd ja?
Vast wel. Met de nodige kosten.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt mijn abonnement ook verlengd ja?
Vrouwen zijn zelf gewoon rare schepsels.quote:
Dat zit meestal in je neus en keelquote:Op maandag 25 mei 2020 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh kan nu niet meer natuurlijk.! Kutcorona.
Pssst, kopen?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh kan nu niet meer natuurlijk.! Kutcorona.
Zo'n hoestende en proestende punani lijkt me wel wat vreemd jaquote:Op maandag 25 mei 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zit meestal in je neus en keel
Had je maar eeuwig student moeten blijven. Door corona zijn de studenten ov kaarten met paar maanden verlengt terwijl ik nog noemenswaardige studie vertraging ga oplopenquote:Op maandag 25 mei 2020 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Grapje kan wel maar zie ook een flexabonnement voor 2 euro per maand voor 40% korting, scheelt alsnog.
Ja jeetje had dat even paar jaar geleden gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar eeuwig student moeten blijven. Door corona zijn de studenten ov kaarten met paar maanden verlengt terwijl ik nog noemenswaardige studie vertraging ga oplopen
12 jaar collegegeld blijven betalen maar wel een OVquote:Op maandag 25 mei 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje had dat even paar jaar geleden gezegd.
heb jij gestudeerd?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je mbo doet mag je niet zeggen dat je studeert schijnbaar dus nee hahaha.quote:
Ik gebruikte het echt amper eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Gratis studenten ov, dat waren nog eens tijdenHele land door voor niks!
Nu wel toch? Was vorig jaar een hele discussie overquote:Op maandag 25 mei 2020 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je mbo doet mag je niet zeggen dat je studeert schijnbaar dus nee hahaha.
Sorryquote:Op maandag 25 mei 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De maand na mij.quote:
Tot je de studie vroegtijdig afkapte. Dan was het opeens niet zo gratis meerquote:Op maandag 25 mei 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Heh echt? Dacht alleen als je vergat stop te zetten.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot je de studie vroegtijdig afkapte. Dan was het opeens niet zo gratis meer
Ook dat, was ik inderdaad toen vergetenquote:Op maandag 25 mei 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh echt? Dacht alleen als je vergat stop te zetten.
Laatste weekend dat het ding zowel in het weekend als door de week gold, ben ik nog met een stel maten alle provinciehoofdsteden van Nederland langs gereisdquote:Op maandag 25 mei 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Hoe kun je zoiets vergeten stop te zetten?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik toen ook een keer vergeten.
Ja dat weet ik ook niet meer hoor, is jaren geleden haha. Tering voel me oud nu.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets vergeten stop te zetten?
Ik heb het zelfs pas in het laatste jaar van mijn bachelor aangezet omdar ik op nog geen 10 minuten fietsen van de uni woonde. En pas in het laatste jaar op een uur reizen woonde.
Ik ook niet. Hele domme mensen gebruiken het alsof het leuk is.quote:
Ik mocht lappenquote:Op maandag 25 mei 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh echt? Dacht alleen als je vergat stop te zetten.
Damn dat is veel geld.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mocht lappen![]()
1500 keiharde guldens als ik het me goed herinner.
Was nog blij dat de studiefinanciering een gift was anders mocht ik 1500 extra lappen.
Je bent oudquote:Op maandag 25 mei 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet meer hoor, is jaren geleden haha. Tering voel me oud nu.
Grrr nu zin aan zon en strand.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doet me aan deze reclame denken.
Haha aahquote:Op maandag 25 mei 2020 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik jaar erop ging werken was dat niet eens mn maandloon
Kan je uitzetten tochquote:Op maandag 25 mei 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Telefoon blijf updates downloaden.
Nog 50mb over tm donderdag :/
quote:Op maandag 25 mei 2020 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ga ik straks ook nog wel even een avondwandeling maken. Zal proberen foto te maken van een mooi plekje hier in deze troosteloze wijk.
Daarom doe ik het ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat begint een echte KSC-traditie te worden.
Soms zijn dingen mooi van lelijkheid.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel lastig om een mooi plek te vinden hier want lelijke woonwijk.
Nou hier niet hoor haha, hier is het gewoon lelijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms zijn dingen mooi van lelijkheid.
Stukje verder lopen danquote:Op maandag 25 mei 2020 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel lastig om een mooi plek te vinden hier want lelijke woonwijk.
Rug protesteert?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb wel zin om te lopen maar mijn lichaam niet
Moet rug doet al een tijdje best chill eigenlijk.quote:
Dan ga jij dat even doen?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:51 schreef Karzai het volgende:
ojee moet je weer even onder je ballen gekieteld worden
Ja bijna de helft. Zag dat ik 1 stuk vergeten was te schuren ;p maar toen stond bemoeibuuf daar met een lichte schuurmachinequote:
Ik heb al redelijk lang geen last meer gehad van mijn rugquote:Op maandag 25 mei 2020 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet rug doet al een tijdje best chill eigenlijk.![]()
Ja mijn rug is beetje kapot dus normaal vaak pijn.
Engels theater, zo'n kuipje halen tijdens de pauzequote:Op maandag 25 mei 2020 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die bekers zijn wel lekker.
Ja ik ook hoor, sowieso weinig pijn laatste tijd in mijn lichaam.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk lang geen last meer gehad van mijn rug![]()
Even afkloppen.
Ik zit ook echt ongelofelijk slecht achter de pcquote:Op maandag 25 mei 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, sowieso weinig pijn laatste tijd in mijn lichaam.Ja ik klink als een oud wijf nu maar ben ook hypermobiel dus vaak wel last van mijn benen enz als ik tijdje sta omdat ik geen goede houding heb.
G E N O Tquote:Op maandag 25 mei 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engels theater, zo'n kuipje halen tijdens de pauze
O jaaa, jij kunt je gewrichten alle kanten opbuigen toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, sowieso weinig pijn laatste tijd in mijn lichaam.Ja ik klink als een oud wijf nu maar ben ook hypermobiel dus vaak wel last van mijn benen enz als ik tijdje sta omdat ik geen goede houding heb.
Ja, dat is wel tof in Engelandquote:Op maandag 25 mei 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engels theater, zo'n kuipje halen tijdens de pauze
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jaaa, jij kunt je gewrichten alle kanten opbuigen toch?
Als kind is dat echt leuk jaquote:Op maandag 25 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna alles maar zie net dat ik mijn pink niet naar achteren kan buigen maar volgens ziekenhuis zit het wel in mijn vingers, polsen, ellebogen, knieën en enkels.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet het wel altijd goed bij etentjes enzo.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als kind is dat echt leuk jadaarna niet meer
Oh ja dat kan ik nog steeds. Ooit kon ik het ook achterover zeg maar.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna alles maar zie net dat ik mijn pink niet naar achteren kan buigen maar volgens ziekenhuis zit het wel in mijn vingers, polsen, ellebogen, knieën en enkels.Kan dit wel met mijn duim:
[ afbeelding ]
Het is vooral kut dat ik steeds met mijn knieën naar achteren sta als ik rechtop sta.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als kind is dat echt leuk jadaarna niet meer
brrrrquote:Op maandag 25 mei 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna alles maar zie net dat ik mijn pink niet naar achteren kan buigen maar volgens ziekenhuis zit het wel in mijn vingers, polsen, ellebogen, knieën en enkels.Kan dit wel met mijn duim:
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 25 mei 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat ik steeds met mijn knieën naar achteren sta als ik rechtop sta.
Haha ja als je een sociaal leven hebt ja, dan welquote:Op maandag 25 mei 2020 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet het wel altijd goed bij etentjes enzo.
zo?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is vooral kut dat ik steeds met mijn knieën naar achteren sta als ik rechtop sta.
Ja nu even nietquote:Op maandag 25 mei 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja als je een sociaal leven hebt ja, dan wel
quote:Op maandag 25 mei 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ik kan sowieso geen handstand haha en dat terwijl ik op gymnastiek heb gezeten.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah kon ik ook de handstand met mijn knieën over mijn ellebogen zegmaar. Alleen nu ben ik dik en gaat dat niet meer
Ik functioneer ook redelijk normaal. Op mijn hyperventilatie naquote:Op maandag 25 mei 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik dan de enige met een normaal lijf zonder gekke tikken hier?
Dat lijkt mij echt super kutquote:Op maandag 25 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik functioneer ook redelijk normaal. Op mijn hyperventilatie na
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah kon ik ook de handstand met mijn knieën over mijn ellebogen zegmaar. Alleen nu ben ik dik en gaat dat niet meer
Is het ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt super kut
Het is geen klassieke hyperventilatie. Als ik praat raakt mijn ademhaling z’n natuurlijke ritme kwijt en krijg ik klachten die lijken op hyperventilatie.quote:
Ja dat dusquote:Op maandag 25 mei 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god vroeger kon ik dat. Tot ik te dik werd.
Dit BEN ikquote:Op maandag 25 mei 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog een poosje wandelen en je huppelt zo door je stadje.
Mooi klote maar hey tegen jou kan je dus met recht zeggen; en nu gewoon je bek houden!quote:Op maandag 25 mei 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is geen klassieke hyperventilatie. Als ik praat raakt mijn ademhaling z’n natuurlijke ritme kwijt en krijg ik klachten die lijken op hyperventilatie.
Zolang ik niet praat is er niks aan de hand.
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi klote maar hey tegen jou kan je dus met recht zeggen; en nu gewoon je bek houden!
Oh dat heb ik ook. Heb Ehlers Danlos Syndroom.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kunt jezelf ook helemaal opvouwen?quote:Op maandag 25 mei 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Heb Ehlers Danlos Syndroom.
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En ik maar denken dat ik bijzonder ben met zo nu en dan een enorme odol
Jaquote:Op maandag 25 mei 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kunt jezelf ook helemaal opvouwen?
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me handig als je onder het bed moet stofzuigen
O dan schiet het me altijd zo in de nekquote:Op maandag 25 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me handig als je onder het bed moet stofzuigen
Uhuquote:Op maandag 25 mei 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan schiet het me altijd zo in de nek
Dat had ik laatst wel toen ik iets onder mijn autostoel vandaan probeerde te vissenquote:Op maandag 25 mei 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan schiet het me altijd zo in de nek
Ik wordt juist uitermate stijf van het te ver kunnen bewegenquote:Op maandag 25 mei 2020 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij het tegenovergestelde van ED
Bij mij rekt het niet maar scheurt het huehue.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt juist uitermate stijf van het te ver kunnen bewegen
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nou alles in afkortingen doen
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geil wat je nu aantrekt, ik aanbid dat.
quote:Op maandag 25 mei 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat scheurt moet genaaid worden huehuequote:Op maandag 25 mei 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij rekt het niet maar scheurt het huehue.
Deze keur ik goedquote:Op maandag 25 mei 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, wat slim van jequote:Op maandag 25 mei 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nou alles in afkortingen doen
Hups zo het mondje van een gulzig fotomodel inquote:Op maandag 25 mei 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Soms zit ik gewoon stil en registreert de stappenteller toch wat. Heel raar. Benieuwd hoeveel "stappen" het is als ik vanavond in bed een fapje zet![]()
Volgens mij had je er van genoten als je monster zon onschuldig vogeltje te pakken had gehadquote:Op maandag 25 mei 2020 19:33 schreef Ygritte het volgende:
We hadden hier net koolmezen paniek... pa/ma was een van de kinders kwijt terwijl mijn monsters buiten liepenNou zijn die gelukkig zo lomp dat ze geen vogel kunnen vangen....
Ik heb ze heel keurig ze naar binnen gebonjourdquote:Op maandag 25 mei 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij had je er van genoten als je monster zon onschuldig vogeltje te pakken had gehad
die killen miljoen vogels per jaarquote:Op maandag 25 mei 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben onderzoek gedaan naar huiskatten en vogels. Kat kwam er niet goed uit
Las een keer iets van een kat in Engeland en die had naar schatting al 80.000 beestjes op.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben onderzoek gedaan naar huiskatten en vogels. Kat kwam er niet goed uit
secret life of cats ja, dat was een mooiequote:Op maandag 25 mei 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las een keer iets van een kat in Engeland en die had naar schatting al 80.000 beestjes op.
tell mde morequote:Op maandag 25 mei 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
Koolmezen schijnen trouwens ook klootzakken te zijn
Gohquote:Op maandag 25 mei 2020 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ik ook wel maar mag helaas niet want blowen.
Ik ben volgens mij zelfs ouder dan jijquote:Op maandag 25 mei 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet meer hoor, is jaren geleden haha. Tering voel me oud nu.
Ik ben 30.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zelfs ouder dan jij
Jeejquote:Op maandag 25 mei 2020 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Bloemen van het boeket dat de aannemer enkele dagen geleden aan alle huurders gaf zijn open gegaan.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 25 mei 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JeejEn nu doet je internet het meteen ook?
Weet je dat zeker? Ze vroegen alleen of je drugs met een naald inspuit.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ik ook wel maar mag helaas niet want blowen.
Een jaar op de snijtafel..... lekker.....quote:Op maandag 25 mei 2020 19:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb mijn lichaam overdragen aan de wetenschap na overlijden, ja misschien kunnen ze er wat van leren
ik heb aardig wat drugs en drank gebruikt
Jaquote:Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ze vroegen alleen of je drugs met een naald inspuit.
Ja, nou, datquote:
quote:
dan ben ik al dood, ik heb geen kinderen dusse doe er maar wat meequote:Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een jaar op de snijtafel..... lekker.....
Helaas.quote:
Medicatie? Of door je tia?quote:Op maandag 25 mei 2020 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het nog steeds jammer, dat ik niet meer mag
Ik ben eigenlijk hartstikke bang voor naalden maar leek me wel een goed moment om over mijn angst heen te komen.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas.
Een oud -klasgenootje van me plaatste net een oproepje. Zij kan zelf niet meer door gezondheidsproblemen. Dus ze zocht ‘opvolgers’. Ik wilde dit al langer en die oproep gaf de doorslag.
En ik heb mooie aders, aldus een verpleegkundige ooit.
Wehehe ik heb eigenlijk nooit een band nodigquote:Op maandag 25 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas.
Een oud -klasgenootje van me plaatste net een oproepje. Zij kan zelf niet meer door gezondheidsproblemen. Dus ze zocht ‘opvolgers’. Ik wilde dit al langer en die oproep gaf de doorslag.
Door de beroerte inderdaad. Het is nog een beetje een raadsel of het echt een TIA was of een infarct. De een noemt het wel een TIA, de ander een infarct omdat de klachten te lang hebben aangehouden voor een TIA.. Daarom zeg ik tegenwoordig gewoon beroerte, dan zit ik altijd goed....quote:
Ik wil jou zo hard knuffelen nu gewoon.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, nou, dat. Genieten van de kleine dingen in het leven niet waar?
Ik ga van check.quote:Op maandag 25 mei 2020 19:56 schreef Karzai het volgende:
Vanavond een documentaire over een schotse baron op npo3, die ga ik kijken
@:Uitstraling
Dit is verkeerd gespeld hoor.quote:
@WoodenAxe ik ben daarvan de email vergetenquote:Op maandag 25 mei 2020 19:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Bij mij liepen ze altijd te vloeken omdat ze het niet konden vinden, hadden 3 zusters het geprobeerd en toen haalden ze er maar zo'n bloedaftapspecialist erbijquote:Op maandag 25 mei 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helaas.
aah zo. hmm das niet zo best danquote:Op maandag 25 mei 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kritische updates blijft ie op wifi downloaden.. en aangezien de satteliet wifi is..
Je wordt nog een echte kok straksquote:
Datally is een super chille app waarmee je ervoor kunt zorgen dat bepaalde apps (of geen enkele app) data mogen gebruiken op de achtergrondquote:Op maandag 25 mei 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kritische updates blijft ie op wifi downloaden.. en aangezien de satteliet wifi is..
Bij mij dus regelmatig. Meer dan 50+ bloed(plasma) donaties. En ieder jaar onderzoek ivm medicatie...quote:Op maandag 25 mei 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is bij mij nog nooit bloed geprikt. Of misschien als baby bij van die verplichte onderzoeken.
Huhquote:Op maandag 25 mei 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh is er weer een blik losgelaten? Prettige avond verder dan
Tanden zekersquote:Op maandag 25 mei 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Vrouw met ballen en tanden![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oord-door-aardbeving
Gefrituurd brood?quote:Op maandag 25 mei 2020 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
Twee vrienden van me zijn een tosti aan het frituren. We zijn in dat deel van de quarantaine beland blijkbaar
.
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
Twee vrienden van me zijn een tosti aan het frituren. We zijn in dat deel van de quarantaine beland blijkbaar
.
Das keilekker hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
.
Oh interesting, Dat had iets van mij kunnen zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ze sturen nu video's en foto's. Het ziet eruit als een kaassoufflé en smaakt blijkbaar gewoon naar 'gefrituurd', maar smaakt beter dan een normale tosti. Gepaneerd werkt wel, maar met beslag niet, deze is namelijk opgeblazen en lijkt meer op een oliebol dan een tosti.
Ok.
Intrigerend.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ze sturen nu video's en foto's. Het ziet eruit als een kaassoufflé en smaakt blijkbaar gewoon naar 'gefrituurd', maar smaakt beter dan een normale tosti. Gepaneerd werkt wel, maar met beslag niet, deze is namelijk opgeblazen en lijkt meer op een oliebol dan een tosti.
Ok.
Doe het.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ineens erwtensoepsoufflé uit de airfryer te overwegen
Nou ja kan best natuurlijkquote:
Haha watquote:Op maandag 25 mei 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja kan best natuurlijkBladerdeeg zat. Alleen geen erwtensoep
Even op het lijstje voor de bus morgen
Schots ontbijtje zit dat bijquote:
Goud is erg matig als voedingsmiddel hoor, poep je gewoon weer onverteerd uit.quote:
Werkt wel afslankendquote:Op maandag 25 mei 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goud is erg matig als voedingsmiddel hoor, poep je gewoon weer onverteerd uit.
Ja nouu ja ik kan moeilijk vertellen wat het wel gaat worden hmmquote:Op maandag 25 mei 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goud is erg matig als voedingsmiddel hoor, poep je gewoon weer onverteerd uit.
Van die Italianen die in de ochtendtrein in hun Armanipak een Kinder Bueno zitten weg te werken bij wijze van ontbijt bijvoorbeeldquote:
Ik kan niet wachten tot oktoberquote:Op maandag 25 mei 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Van die Italianen die in de ochtendtrein in hun Armanipak een Kinder Bueno zitten weg te werken bij wijze van ontbijt bijvoorbeeld
Als je de mogelijkheid hebt, in de middag warm eten ipv avondquote:
Volgens mij zit het diner al inbegrepen in de reis/prijs...quote:Op maandag 25 mei 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt, in de middag warm eten ipv avond
Authentieker en goeiekoperttttt
Oh dat is wel chillquote:Op maandag 25 mei 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het diner al inbegrepen in de reis/prijs...
Er is wel wat vrije tijd volgens mij. Ook om zelf je lunch te bepalen e.d..quote:Op maandag 25 mei 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill
Met de groep dan ofzo? Heb je dan ook mogelijkheden je af te zonderen oid?
Top!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben overigens meer dan tevreden met mijn vakantiegeld.Dus de deur naar Berlijn staat wel wat verder open...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |