Een 5,4 en daarmee zul je het moeten doen. Gezakt.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:06 schreef Buitendam het volgende:
Echt, echt onzin. De spitsvondigheid van een Griekse (spaar)bank naar Grieks op een sofa in combinatie met iemand z'n moeder is al-tijd voldoende. Vanaf 6/10 neem ik serieus, alles daaronder is simpelweg jaloezie.
dat lukt toch niet, of ga je precies dán tijdens het langsscrollen met je ogen knipperen?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vanaf nu sla ik al die kankergifjes van je over.
@onlogisch approves this post.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:12 schreef Coco. het volgende:
Forum admin @:GGMM maakt gebruik van zijn moderatie bevoegdheid.
ok Caland, mooie ketting heb je ookquote:Op maandag 25 mei 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Zo even mijn tanden poetsen, dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Dit even ter info.
Vlak voor de lunch?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
Zo even mijn tanden poetsen, dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Dit even ter info.
Ik ga pas rond 2-3 uur lunchen denk ik, ben vandaag laat begonnenquote:
Ik snap het.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga pas rond 2-3 uur lunchen denk ik, ben vandaag laat begonnen
Dit even ter info.
Geen probleem makker. Ik merk dat je wel vaker dingen niet helemaal snapt en ik ben dan echt de beroerdste niet om het één en ander uit te leggen!quote:Op maandag 25 mei 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het.
Bedankt voor de duidelijke uitleg.Er valt nu wel het één en ander op zijn plaats.
Mooi om te lezen, ik denk dat veel users genoeg niet snappen wat hier voorbij komt in de sc.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen probleem makker. Ik merk dat je wel vaker dingen niet helemaal snapt en ik ben dan echt de beroerdste niet om het één en ander uit te leggen!
Precies, ik snap bijvoorbeeld deze zin niet. Zou je dit kunnen herformuleren zodat het niet lijkt alsof er één of andere downie uit Brabant aan het typen is?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi om te lezen, ik denk dat veel users genoeg niet snappen wat hier voorbij komt in de sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |